Helemaal bovenin: Bladerdeeg, ijsblokjes (uit de automaat)
1: Soep en andere maaltijden waar ik meerdere porties van gemaakt heb. Element voor ijsmachine en koelelement voor wijn
2: Brood, diepvries zoetigheden zoals mini-appeltaartjes en zelf gebakken cakejes, afbakbroodjes waarvan de verpakking niet in 1 keer op ging, tortillas, diepvriesfruit.
3: Groente la: capucijners, diepvriesspinazie, maiskolven, rosti-rondjes (aka hash browns voor bij het engelse ontbijt
), Verder nog zelf ingevroren groente zoals knolselderij, wortel, soepgroente, prei, paprika, basilicum, koriander, bieslook, en wat verder ooit over was.
4: Junkfood la: vleesvervangers en vego kroketten (als ik aanbiedingen koop doe ik ze net als Hiziki in een zakje, om ruimte te besparen).
Ik label sinds een tijdje met schildersplakband met daarop de inhoud en de datum waarop het de diepvriezer in gaat, ik gebruik ook veel ziplock zakjes waar ik de inhoud en datum op schrijf. Ik moet nog een paar ijsblokjesbakjes hebben om porties (soja)melk enzo in in te vriezen voor sausjes. Die kan ik na bevriezen dan in een ziplock zakje doen.
Ik zou zonder mijn diepvriezer echt heel veel meer dingen weggooien.