Ik ben wel eens benieuwd hoe strikt vegetarisch of veganistisch iedereen is....
Ben je een pietlut of juist heel gemakkelijk. Eet je soms wel eens vlees wat je stiekem altijd heel lekker vond of walg jer ervan....
Ik ben zelf vegetarier.....
Leuke vraag idd, toch niet verwacht dat er zoveel diverse antwoorden zouden zijn. Duidelijk niet veel over nagedacht...
oke.... Natuurlijk geen dieren eten, of ze nu vliegen zwemmen of lopen. Geen kaas met dierlijk stremsel, geen bijen producten eten/gebruiken. Maar dan wel weer boter, melk en eieren gebruiken... hmm... AL hou ik dan wel weer de producten met zogenaamde verborgen dode dieren in de gaten (gelatine e.d.). Proefdierachtige producten proberen te vermijden: make-up e.d. (maar wat te doen als je ziek bent? medicijnen e.d.
) Een vriendin die net aan het lijnen is wilde graag eens komen buurten, omdat ik bepaalde dingen ook niet
MAG eten, zo was haar gedachtengang, dat schept een band, dacht ze. Waarop ik mezelf verbaasde door nogal fanatiek te antwoorden: ik
mag alles eten, alleen
wil ik geen dieren eten. Vandaar waarschijnlijk dat het me zo makkelijk af ging toen ik ermee stopte...