Vegatopia Forum

Bruiloft & eten

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Trouwen
« Reactie #20 Gepost op: 25 januari 2005, 11:12:40 »
Je bent veel te kritisch Zusje. Wil je nou trouwen of niet?

Offline Piek

  • *****
  • 2.510
  • Geslacht: Vrouw
Re:Trouwen
« Reactie #21 Gepost op: 25 januari 2005, 11:13:15 »
Je bent veel te kritisch Zusje. Wil je nou trouwen of niet?

Ja, met Beau in Pak.  ;)
Eet gezond & eet taartjes

Offline Mariek

  • *****
  • 3.972
  • Geslacht: Vrouw
Re:Trouwen
« Reactie #22 Gepost op: 25 januari 2005, 11:18:34 »
Je bent veel te kritisch Zusje. Wil je nou trouwen of niet?

Ja, ooit. Maar niet in de nabije toekomst. En waarom ben jij zo nadrukkelijk aanwezig als het gaat over mijn persoontje en bruiloften :P
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Trouwen
« Reactie #23 Gepost op: 25 januari 2005, 11:20:50 »
Ja, ooit. Maar niet in de nabije toekomst. En waarom ben jij zo nadrukkelijk aanwezig als het gaat over mijn persoontje en bruiloften :P

Ik wil een uitnodiging  ;D

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Trouwen
« Reactie #24 Gepost op: 25 januari 2005, 11:24:07 »
We gaan off topic.... :hypocrite:
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Mariek

  • *****
  • 3.972
  • Geslacht: Vrouw
Re:Trouwen
« Reactie #25 Gepost op: 25 januari 2005, 11:25:49 »
Ja, ooit. Maar niet in de nabije toekomst. En waarom ben jij zo nadrukkelijk aanwezig als het gaat over mijn persoontje en bruiloften :P

Ik wil een uitnodiging  ;D

Okee. Ik vreesde dat je op de uitnodiging wilde...
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

Offline Mariek

  • *****
  • 3.972
  • Geslacht: Vrouw
Re:Trouwen
« Reactie #26 Gepost op: 25 januari 2005, 11:28:34 »
We gaan off topic.... :hypocrite:

Solly!
Ben je al druk aan het sparen? Volgens mij kost een bruiloft wel heel veel geld...
Ik heb al wel (voor de 300ste keer) een jurk op het oog die volgens mij niet echt goedkoop is, en dan ook nog alle andere kosten erbij... Je kunt het natuurlijk zo duur maken als je wilt, op maandagochtend in je maandagochtendkloffie even langs de burgerlijke stand kan op bepaalde plaatsen zelfs gratis (studiegenoot van me heeft dat gedaan, nu zegt ze: het is duurder en tijdrovender om te scheiden dan om te trouwen...), maar ik wil toch een mooie dag.
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Trouwen
« Reactie #27 Gepost op: 25 januari 2005, 11:34:22 »
Hij zou rustig een pan soep met broodjes (laten) neerzetten......
Dus wat hem betreft maakt het allemaal niet zo uit. Da's makkelijk, want dan kan je het lekker lekker vegetarisch doen.

Uh, Zalk, trouwens, is dat niet van Klazien?
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Trouwen
« Reactie #28 Gepost op: 25 januari 2005, 11:38:08 »
Klazien kwam uit Zalk ja. Ze is trouwens alweer bijna acht jaar geleden overleden (wat gaat de tijd toch snel...)

Offline Annemieke

  • ******
  • 18.716
  • Geslacht: Vrouw
    • Rozemarijn koken & foto
Re:Trouwen
« Reactie #29 Gepost op: 25 januari 2005, 11:42:13 »
Als het hem inderdaad niet uitmaakt.... zou ik voor vegetarisch gaan. Het is jouw dag en ik denk dat al die mensen het best wel overleven een dagje zonder vlees. Bovendien komen ze voor jou en hebben ze geen eisen te stellen.
Als je vriend het niet fijn vindt, dat alles vegetarisch is, kun je bijvoorbeeld bij de borrelhapjes wat vlezigs doen.

Offline Mariek

  • *****
  • 3.972
  • Geslacht: Vrouw
Re:Trouwen
« Reactie #30 Gepost op: 25 januari 2005, 12:00:59 »
Als je vriend het niet fijn vindt, dat alles vegetarisch is, kun je bijvoorbeeld bij de borrelhapjes wat vlezigs doen.

Borrelhapjes zijn toch meestal bitterballen en gehaktballetjes en dat soort spul? Kan ook makkelijk vega!
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

Offline Annemieke

  • ******
  • 18.716
  • Geslacht: Vrouw
    • Rozemarijn koken & foto
Re:Trouwen
« Reactie #31 Gepost op: 25 januari 2005, 12:09:05 »
Als je vriend het niet fijn vindt, dat alles vegetarisch is, kun je bijvoorbeeld bij de borrelhapjes wat vlezigs doen.

Borrelhapjes zijn toch meestal bitterballen en gehaktballetjes en dat soort spul? Kan ook makkelijk vega!

Nou, ik zou toch geen bitterballen serveren op een bruiloft. Maar ik zei dus, als haar vriend toch niet graag alles vegetarisch heeft, kan je bijvoorbeeld de borrelhapjes met vlees doen (klassiek Italiaans ofzo). Beter dan het diner, toch?

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Trouwen
« Reactie #32 Gepost op: 25 januari 2005, 12:16:21 »
(klassiek Italiaans ofzo)
Hihi. :heehee: :laugh: :schater:

Mag ik een currybuffet voorstellen dan? :smaail:
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Trouwen
« Reactie #33 Gepost op: 25 januari 2005, 12:20:34 »
Citaat
Ben je al druk aan het sparen?
, we sparen 100 euro per maand, maar gaan het binnenkort wel verhogen. Hebben nu 1000 euro, daar kun je nog niet veel mee.
Citaat
bij de borrelhapjes wat vlezigs doen.
Bitterballen vind ik zowat het meest smerige wat er is :-X De inhoud daarvan....het zou me niet lekker zitten om iets vlezigs te serveren :-\
Zouden jullie zelf voor de borrelhapjes zorgen, of laten doen?
Ik bedoel, een zaaltje huren, op het prikbord bij de MHS een briefje: "gevraagd: 2e jaars studenten voor serveren op bruiloft. Vergoeding 50 euro" en dan zelf de borrelhapjes en drank kopen, moet goedkoper zijn dan het allemaal laten doen.
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Trouwen
« Reactie #34 Gepost op: 25 januari 2005, 12:22:28 »
Ik het kader van goede doelen steunen, misschien kunnen jullie mijn bruiloft komen "steunen" dmv lekker vegetarisch koken :P
Curry buffet klinkt erg lekker!
Weet je, ik zou alles wel zelf willen maken, maar ik moet het die dag uit handen geven!
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Annemieke

  • ******
  • 18.716
  • Geslacht: Vrouw
    • Rozemarijn koken & foto
Re:Trouwen
« Reactie #35 Gepost op: 25 januari 2005, 12:33:12 »
Ik het kader van goede doelen steunen, misschien kunnen jullie mijn bruiloft komen "steunen" dmv lekker vegetarisch koken :P
Curry buffet klinkt erg lekker!
Weet je, ik zou alles wel zelf willen maken, maar ik moet het die dag uit handen geven!

Had je hier al gekeken? www.fijneten.nl

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Trouwen
« Reactie #36 Gepost op: 25 januari 2005, 12:37:20 »
Ja, heb er al gekeken ;D
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Trouwen
« Reactie #37 Gepost op: 26 januari 2005, 09:19:41 »
Ik kreeg deze mail van het theehuis:
Citaat
een hightea vanaf 15 volwassenen kost u p.p. € 22,00 excl. evt.
bijkomende drankjes. We hebben n.l. een volledige vergunning , dus een goed glas wijn en een Iers biertje kan ook. We hebben maximaal plaats voor 50 personen . We maken alles kraakvers uit eigen oven , ook vegetarische en andere dieet gerechten zoals suikervrij en/of glutenvrij.  Reserveren is niet alleen verstandig , maar ook noodzakelijk. We zijn volledig rookvrij, maar hebben wel desgewenst een smokerscorner outside, bij de waterval en 's-avonds bij het open vuur. De hightea bestaat uit 3 gangen, zeer voldoende en op zijn engels compleet en te vergelijken met een diner. Alles wordt op de sidetables neergezet en er is adequate bediening. Er is dus 4 x thee of koffie incl.  en het menu sturen we u
graag toe. Als u de locatie wilt bekijken vooraf kan dat natuurlijk. belt u dan
even op. Menu info kunt u dan ook bespreken. Als het u aanspreekt  kunnen we dan meteen de bijzonderheden overleggen en een evt. datum vastleggen. Van harte welkom, we horen graag van u.
Vr. groet, Els Broek Theeschenkerij Somethingelse

Lijkt me leuk! Het zou zelfs misschien als verlaate lunch/ vervroegd diner kunnen (toch?)
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Offline Piek

  • *****
  • 2.510
  • Geslacht: Vrouw
Re:Trouwen
« Reactie #38 Gepost op: 26 januari 2005, 09:23:10 »
Lijkt me leuk! Het zou zelfs misschien als verlaate lunch/ vervroegd diner kunnen (toch?)

Ik zou meerdere locaties gaan bekijken, dan krijg je toch een goed beeld van de sfeer en organisatie e.d. (en proeven van de hapjes!). Bovendien heb je dan vergelijkingsmateriaal.
Maar het klinkt zeker leuk.
« Laatst bewerkt op: 26 januari 2005, 09:23:32 door Piek »
Eet gezond & eet taartjes

Offline Mariek

  • *****
  • 3.972
  • Geslacht: Vrouw
Re:Trouwen
« Reactie #39 Gepost op: 26 januari 2005, 09:25:03 »
Lijkt me leuk! Het zou zelfs misschien als verlaate lunch/ vervroegd diner kunnen (toch?)

Zeker, van een High Tea kun je flink vol raken (ik ga er vrijdag weer een doen, bij Dudok in Arnhem). Maar als je dat om een uur of vier doet, moet je er wel op rekenen dat er mensen zijn die om acht uur weer hongerig gaan worden, dus je moet ze niet 's avonds alleen maar drie keer een borrelhapje geven.
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid