Vegatopia Forum

Kookblunders

Offline greet

• 2.671
Re:Kookblunders
« Reactie #220 Gepost op: 03 juni 2009, 20:57:59 »
Hier meer een kookbaal; mixer in mn gezicht ontploft, met bijpassende steekvlam.

Hopelijk alleen maar schade aan de mixer?

Offline koekje

• 2.503
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #221 Gepost op: 03 juni 2009, 21:06:41 »
Mn wenkbrauwen zijn bijgetrimd en ik ben gelijk verlost van wat neushaar. Verder lijkt het ene oog alleen erg geschrokken te zijn en niet mn hoornvlies verbrand (langleve de bril). Het viel dus mee, maar ik baal wel enorm van de kapotte mixer.
'Never eat more than you can lift' - Miss Piggy

Offline Eelco

• Admin
  • 20.666
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
« Reactie #222 Gepost op: 03 juni 2009, 21:10:27 »
He bah en oei.
War is peace, freedom is slavery, and ignorance is strength

Offline lieve lijn

• 4.047
« Reactie #223 Gepost op: 03 juni 2009, 21:13:56 »
bah koekje! gelukkig dat je je bril op had!
maar zag wel dat t meteen een goed excuus was om wat fijners aan te schaffen  ;D
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

Offline koekje

• 2.503
« Reactie #224 Gepost op: 03 juni 2009, 21:21:03 »
Ja, een magimix wilde ik toch al wel. Maar qua financien had ik er liever nog wel een jaar mee gewacht. Ik weet alleen niet welk type ik dan moet hebben en of een magimix alles van mn mixer wel ook kan.

Aiko

« Reactie #225 Gepost op: 03 juni 2009, 21:35:22 »
Ja, een magimix wilde ik toch al wel. Maar qua financien had ik er liever nog wel een jaar mee gewacht. Ik weet alleen niet welk type ik dan moet hebben en of een magimix alles van mn mixer wel ook kan.

Kun je dat jaartje niet overbruggen met een opvanger uit de kringloopwinkel? Ik heb er eentje van 3,50 staan, altijd trouw z'n best te doen voor mij.

Offline koekje

• 2.503
« Reactie #226 Gepost op: 03 juni 2009, 21:42:12 »
Hebben ze die dingen bij iedere kringloopwinkel? Ik kom nooit in dat soort winkels. Volgens mij zit er 1 achter het OLVG, das vlakbij mij.

Offline Xiara

• 457
    • http://2.bp.blogspot.com/_rL_1BM7gbio/SYcSEez_SgI/AAAAAAAAAAM/1DIH_MZOQZs/s320/3267.gif
« Reactie #227 Gepost op: 03 juni 2009, 22:18:32 »
Een nieuwe mixer heb je volgens mij ook wel voor 15 euro bij de HEMA.
Da's misschien net iets veiliger dan een oude (straks doet die ook *BOEM*)

Wat ontzettend schrikken trouwens!! Fijn dat je er zo goed af bent gekomen!
Als niemand je begrijpt ben je in elk geval niet simpel

Offline koekje

• 2.503
« Reactie #228 Gepost op: 03 juni 2009, 22:38:57 »
Ik zat ook al te kijken naar een mixer, staafmixer en blender bij de Hema. Kost me bij elkaar 40 euro en kan ik minstens een jaar vooruit en in de tussentijd sparen voor het echte spul.

Offline Wombat

• 2.706
« Reactie #229 Gepost op: 04 juni 2009, 08:50:15 »
Hebben ze die dingen bij iedere kringloopwinkel? Ik kom nooit in dat soort winkels. Volgens mij zit er 1 achter het OLVG, das vlakbij mij.

Ze hebben soms dingen die je nog voor geen goud in huis wilt hebben, maar je kunt ook tegen koopjes aanlopen. Ik loop er wel eens binnen, vooral om zooi te dumpen, en dan haal ik er soms zelf ook nog wel eens wat weg.

Offline Poek

• Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • 11.928
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
« Reactie #230 Gepost op: 04 juni 2009, 10:11:55 »

Daar zit er inderdaad een, ik ben er vorig jaar geweest. Ze hebben heel veel apparaten, maar op keukenmachines heb ik niet gelet.

Aiko

« Reactie #231 Gepost op: 07 juni 2009, 21:46:17 »
Wilde ik vandaag mijn champignons opbakken, had ik schimmel op mijn schimmels...

Offline Xiara

• 457
    • http://2.bp.blogspot.com/_rL_1BM7gbio/SYcSEez_SgI/AAAAAAAAAAM/1DIH_MZOQZs/s320/3267.gif
« Reactie #232 Gepost op: 21 juni 2009, 20:23:09 »
echt een blunder was het niet, maar wel vervelend!
Ik bakte net een kaasburger van de ah, vind ik normaal best lekker. Nam ik een hap, smaakte het naar vlees!
Volgens A. naar spek, dat geloof ik dan maar

Maar ik had het in een losse pan gebakken, dus zal echt aan dat ding zelf gezeten hebben.
Iemand een idee of je daar nog iets mee kan? A. heeft hem opgegeten, verpakking heb ik niet meer, bon nog wel en de 2e ligt in de vriezer

Offline lieve lijn

• 4.047
« Reactie #233 Gepost op: 21 juni 2009, 20:35:18 »
zou toch met de bon naar de ah gaan hoor.. en je klacht doen.. is natuurlijk gewoon vies!
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

Offline fem fatale

• Forumkenner 2010 en 2012
  • 7.160
    • fatalefem
« Reactie #234 Gepost op: 21 juni 2009, 21:12:25 »
Heb je geeneens een bon voor nodig, dat geld krijg je gewoon terug.
Supercalifragilisticexpialidocious!

Offline Xiara

• 457
« Reactie #235 Gepost op: 22 juni 2009, 09:51:54 »
Mooi, gaan we dat eens even proberen!

Offline Wombat

• 2.706
« Reactie #236 Gepost op: 22 juni 2009, 10:02:17 »
Gaat lukken want AH heeft volgens mij als strategie 'niet tevreden, geld terug'. Ik ben zelfs wel eens met een ananas terug gegaan. Die was echt niet te eten, en heb mijn geld terug gekregen, zonder zeuren.

Offline fem fatale

• Forumkenner 2010 en 2012
  • 7.160
    • fatalefem
« Reactie #237 Gepost op: 22 juni 2009, 10:25:18 »
Als je er echt verdrietig bij zou kijken, zou je van mij je geld terug krijgen én een gratis vervangend product mogen uitzoeken. Maar dan hangt het er van af wie je treft, want ik mag gratis producten uitdelen en gewone cassieres niet volgens mij (al zou ik het geen probleem vinden als ze het wel deden, met mate dan).
Supercalifragilisticexpialidocious!

Schanulleke

« Reactie #238 Gepost op: 22 juni 2009, 14:48:18 »
Als je er echt verdrietig bij zou kijken, zou je van mij je geld terug krijgen én een gratis vervangend product mogen uitzoeken. Maar dan hangt het er van af wie je treft, want ik mag gratis producten uitdelen en gewone cassieres niet volgens mij (al zou ik het geen probleem vinden als ze het wel deden, met mate dan).

He Xiara, je kunt ook gaan chanteren! :D Zo van: "Ik ken via Vegatopia een werkvloermanager en die geeft altijd geld terug + gratis produkt. En die persoon heeft ook hoge contacten bij het AH management..." Gna gna...

Offline Muppet

• 805
« Reactie #239 Gepost op: 22 juni 2009, 19:35:47 »
ik wou een keer vegetarische lasagne maken, recept gevonden op internet met monchou erin.. gemaakt zoals het op het papiertje stond..
komt op tafel.. zag er heel raar uit (beetje zoals het ook uit een persoon komt als hij of zij misselijk is.. :-X) mn pa ma zusje en ik zaten alle 4 te kijken naar ons bord en hebben toen toch maar een boterhammetje genomen.. :hungry:
A penis has a sad life, his hair is a mess, his family is nuts, his neighbour is an asshole and his best friend is a pussy.