Vegatopia Forum

Vegatopia food fights

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Re:Vegatopia food fights
« Reactie #800 Gepost op: 17 februari 2006, 14:25:17 »
ik eet helemaal geen ei. gadverdamme!

Dat is dus ook een evenveeltje ;D
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Offline J@n

  • 99% uitgekookt
  • *****
  • 10.299
Re:Vegatopia food fights
« Reactie #801 Gepost op: 01 maart 2006, 09:05:36 »
We zijn wat minder eieren gaan eten:

Minder eieren        17.9%
Evenveel eieren    82.1%
Totaal uitgebrachte stemmen: 296

Dit keer een food fight die hier op het forum al eerder eens uitgevochten is: friet of patat?

Offline J@n

  • 99% uitgekookt
  • *****
  • 10.299
Re:Vegatopia food fights
« Reactie #802 Gepost op: 08 maart 2006, 00:30:46 »
De frietisten winnen ruimschoots:

Friet        61.2%
Patat    38.8%
Totaal uitgebrachte stemmen: 276

Deze week: een appel of een Mars? (onderaan de pagina)

Aiko

Re:Vegatopia food fights
« Reactie #803 Gepost op: 08 maart 2006, 00:34:38 »
De vraag is: wat is het lekkerst? Is dat intentioneel, of bedoel je eerder aan welke van de twee wij de voorkeur geven als er gesnoept moet worden? Dat is nogal een verschillende benadering.

Offline J@n

  • 99% uitgekookt
  • *****
  • 10.299
Re:Vegatopia food fights
« Reactie #804 Gepost op: 08 maart 2006, 00:44:35 »
De vraag is: wat is het lekkerst? Is dat intentioneel, of bedoel je eerder aan welke van de twee wij de voorkeur geven als er gesnoept moet worden? Dat is nogal een verschillende benadering.

Met wat is het lekkerst bedoel ik: wat is het lekkerst.  :)

Voor jouw objectieve smaakpapillen op een willekeurig moment van de dag. Wat het lekkerst is, dus. Niet wat het verstandigst is. Niet wat de tandarts je aanraadt. Niet wat de weegschaal ervan vindt. En ook niet wat de buurvrouw ervan zal zeggen.

Aiko

Re:Vegatopia food fights
« Reactie #805 Gepost op: 08 maart 2006, 00:50:17 »
Dan zet ik honderd euro in op de Mars.

Offline J@n

  • 99% uitgekookt
  • *****
  • 10.299
Re:Vegatopia food fights
« Reactie #806 Gepost op: 08 maart 2006, 07:26:14 »
Dan zet ik honderd euro in op de Mars.

Die mag je dan meteen inleveren, want de appel gaat het met gemak winnen. Mars is een mannending en 80% van de Vegatopia-bezoekers is vrouw.

Offline Ona

  • ***
  • 271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegatopia food fights
« Reactie #807 Gepost op: 08 maart 2006, 08:21:01 »
Dan zet ik honderd euro in op de Mars.

Die mag je dan meteen inleveren, want de appel gaat het met gemak winnen. Mars is een mannending en 80% van de Vegatopia-bezoekers is vrouw.

Ik stem op mars. :angel: Maarja zonder mij blijven er nog genoeg vrouwen over dus. ;)

Ik ben allergisch voor appels dus vandaar dat ik voor een mars moet kiezen. Als het om de voorkeur gaat van mijn (objectieve) smaakpapillen kies ik ook mars boven een appel. Ik vind (of liever gezegd vond) appels wel altijd heel lekker. :'(



Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Vegatopia food fights
« Reactie #808 Gepost op: 08 maart 2006, 08:31:13 »
Mars is een mannending
En vrouwen komen van Venus?
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.159
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Vegatopia food fights
« Reactie #809 Gepost op: 08 maart 2006, 09:57:05 »
Ik ben allergisch voor appels dus vandaar dat ik voor een mars moet kiezen. Als het om de voorkeur gaat van mijn (objectieve) smaakpapillen kies ik ook mars boven een appel. Ik vind (of liever gezegd vond) appels wel altijd heel lekker. :'(
ik ben allergisch voor appels en voor marsen, maar als ik eens een gokje waag doe ik dat met een appel (zo'n lekkere braeburn, of appeltaart, of rodekoolmetappeltjes of..) en niet met een mars
Supercalifragilisticexpialidocious!

Offline Mariek

  • *****
  • 3.972
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegatopia food fights
« Reactie #810 Gepost op: 08 maart 2006, 11:32:33 »
Ik eet meer appels dan marsen, maar ik heb toch op mars gestemd. Vind ik lekkerder, maar eet ik weinig omdat het nou niet bepaald zo gezond is als een appel.
Maar als ik de toepassing van appels in bakproducten had meegeteld, dan was ik toch voor de appel gegaan. Had ik alleen niet aan gedacht. Een stuk appeltaart wint het van mij zeker boven een mars.
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

Offline Ona

  • ***
  • 271
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegatopia food fights
« Reactie #811 Gepost op: 08 maart 2006, 11:38:06 »
Ja, daar ben ik het wel mee eens. Ik geef ook de voorkeur aan warme appeltaart met slagroom boven chocola maar als het om een appel pur sang gaat dan verkies ik toch een mars. Als appels bewerkt zijn (een proces ondergaan hebben) dan kan ik het gewoon eten (wb allergieen). Waarschijnlijk zijn de eigenschappen van de appel dan zo veranderd dat ik er geen last meer van heb.

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.159
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Vegatopia food fights
« Reactie #812 Gepost op: 08 maart 2006, 11:39:58 »
geluksvogel!
Supercalifragilisticexpialidocious!

Re:Vegatopia food fights
« Reactie #813 Gepost op: 08 maart 2006, 11:46:43 »
Ik eet meer appels dan marsen

Ik ook. Maar mijn mars-consumptie blijft dan ook staken op welgeteld...  0 in de afgelopen 10 jaar, geloof ik.
Ik eet weinig appels, en veel van alles aan zoetigheid en chocola wat op mijn pad (liever gezegd: uit de kantine-automaat) komt.
Lions, Ritter Sport, Wonka, Munchies, Aeros, Smarties, Yorkies, noem maar op.
Maar geen Mars, hoewel die wel degelijk in de automaat zit.

Dus heb ik noodgedwongen op appels gestemd.
« Laatst bewerkt op: 08 maart 2006, 11:47:36 door @ñññ »
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Dee

Re:Vegatopia food fights
« Reactie #814 Gepost op: 08 maart 2006, 11:52:12 »
Ik heb ook op appels gestemd. Ik ben helegans geen marsfan: te veel in 1 reep.

Dee

Re:Vegatopia food fights
« Reactie #815 Gepost op: 08 maart 2006, 11:54:07 »
Yorkies
Da's toch die met het "do not feed the birds" opschrift he? Die is nog wel eetbaar.

Re:Vegatopia food fights
« Reactie #816 Gepost op: 08 maart 2006, 11:57:19 »
Yorkies
Da's toch die met het "do not feed the birds" opschrift he? Die is nog wel eetbaar.

Na, "Not for girls" luidt het opschrift.  :O ;D ;)

http://www.nestle.co.uk/ProductNewsAndOffers/AboutOurBrands/ConfectioneryAndCakes/Yorkie.htm
« Laatst bewerkt op: 08 maart 2006, 11:58:40 door @ñññ »
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Dee

Re:Vegatopia food fights
« Reactie #817 Gepost op: 08 maart 2006, 12:01:52 »
Yorkies
Da's toch die met het "do not feed the birds" opschrift he? Die is nog wel eetbaar.

Na, "Not for girls" luidt het opschrift.  :O ;D ;)

http://www.nestle.co.uk/ProductNewsAndOffers/AboutOurBrands/ConfectioneryAndCakes/Yorkie.htm

Eurhm da's hetzelfde he. Maar ik dacht echt dat het er zo letterlijk heeft opgestaan. Stond alvast zo geadverteerd in FHM.

Het is natuurlijk voor de gemiddelde bird/girl een veel te groot stuk. Ik vind zo 1 blokje al wel genoeg.  ::)

Re:Vegatopia food fights
« Reactie #818 Gepost op: 08 maart 2006, 12:19:54 »

Na, "Not for girls" luidt het opschrift.  :O ;D ;)

http://www.nestle.co.uk/ProductNewsAndOffers/AboutOurBrands/ConfectioneryAndCakes/Yorkie.htm

Eurhm da's hetzelfde he. Maar ik dacht echt dat het er zo letterlijk heeft opgestaan.

Jawel. Maar "Not for girls" is toch wat brutaler. Rare jongens, die Britten; het zal met hun idee van humor te maken hebben.
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Dee

Re:Vegatopia food fights
« Reactie #819 Gepost op: 08 maart 2006, 12:22:47 »

Jawel. Maar "Not for girls" is toch wat brutaler.
Ik hoor nog altijd liever girl dan bird. Ik krijg de kriebels van het obligate als 'my bird' in de Engelse pub te worden benoemd.

Maar Yorkie is dus nog wel eetbaar, in tegenstelling tot Cadburry's caramel of flake of zo van die dingen.