Vegatopia Forum

Vegatopia food fights

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Offline Jasper

  • ***
  • 338
    • Jasper M - virtuele expositie
Re:Vegatopia food fights
« Reactie #400 Gepost op: 11 mei 2005, 13:25:29 »
Ze zaten juist in weckpotten, maar die zijn niet echt superhandig gebleken, zeker ook niet erg decoratief. ....

:heehee: ik heb mijn pasta e.d. juist allemaal in weckpotten omdat ik dat zo leuk vind staan  ::) smaken verschillen. Wel jammer dat de randen van de weckpotten nu af beginnen te brokkelen, en we regelmatig een pot moeten weggooien. Binnenkort dus ook maar een nieuwe collectie (van een andere soort?) aanschaffen.

Ik heb zelf weck-achtige potten bij de xenos gehaald om daar uiterst decoratief pasta en rijst in te bewaren. Geen idee of daar ook zo'n mooie term voor is; 't is van glas, vierkant van buiten, rond van binnen, en met een glazen dop (met kunststof rand) voor de sluiting. Ik vind ze zelf behoorlijk design.

Als het tussen wortels en radijzen gaat kies ik ook voor wortels. Al is het maar dat ik moeiteloos een hele partij wortelen kan wegknagen, maar van een adje radijs springen de tranen meteen in de ogen. Radijsjes zijn wel erg lekker in dunne plakjes als smaakmaker bij ander spul.

Offline dorinka

  • ****
  • 741
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegatopia food fights
« Reactie #401 Gepost op: 11 mei 2005, 15:10:26 »
radijs, want dat eet ik minder en is daardoor bijzonderder. (net zoiets als suiker in de thee wat ik ook maar zelden doe, maar des te lekkerder is als ik het wel doe)
Zo.

Elsbeth

Re:Vegatopia food fights
« Reactie #402 Gepost op: 11 mei 2005, 15:46:03 »
Absoluut radijs, een schande dat het zo duur is!  :-\

Offline Anya

  • ****
  • 737
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegatopia food fights
« Reactie #403 Gepost op: 11 mei 2005, 17:26:20 »
Ik kan niet kiezen... Radijsjes zijn heel lekker, en voor zo "uit het vuistje" zijn ze lekkerder dan worteltjes, maar worteltjes zijn ook heel lekker en je kunt er veel meer mee.

overanalizing

Re:Vegatopia food fights
« Reactie #404 Gepost op: 12 mei 2005, 20:09:48 »
Ik kies radijsjes, gewoon om wortels te kloten. Moeten ze maar niet in mijn bestelde pasta zitten.

Offline Gabs

  • ****
  • 796
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegatopia food fights
« Reactie #405 Gepost op: 13 mei 2005, 11:16:33 »
inderdaad moeilijk! rauw zijn ze allebei lekker en zeker met een dipsausje. wortles ik ik vaker, maar ik denk toch dat ik de radijsjes iets lekkerder vind...

Tamara

Re:Vegatopia food fights
« Reactie #406 Gepost op: 14 mei 2005, 20:48:36 »
Ik kies voor wortels.
Omdat ik geen radijsjes lust.

Monique

Re:Vegatopia food fights
« Reactie #407 Gepost op: 15 mei 2005, 16:34:15 »
Ik kies voor wortels.
Omdat ik geen radijsjes lust.

Duidelijke taal dus ;)

Offline J@n

  • 99% uitgekookt
  • *****
  • 10.299
Re:Vegatopia food fights
« Reactie #408 Gepost op: 18 mei 2005, 08:31:06 »
Wortels verpletteren radijs in de 39e Food Fight:

Wortels        71.4%
Radijs    28.6%
Totaal uitgebrachte stemmen: 119

Deze week gaat het tussen Pringles en Doritos (onderaan de pagina)

Kiwi

Re:Vegatopia food fights
« Reactie #409 Gepost op: 18 mei 2005, 08:50:32 »
Ik vind Pringles geen echte chips, ze zijn te netjes in vorm geperst. Het enige voordeel is dat ze in vakanties makkelijk mee te nemen zijn, maar daat betaal je ook dik voor. Dus ik ga voor Doritos (maar dan wel die met een smaakje)!

SanderV

Re:Vegatopia food fights
« Reactie #410 Gepost op: 18 mei 2005, 09:01:49 »
Vind Pringles een beetje raar smaakje hebben, en ze zijn veel te duur. Doe mij maar Doritos, liefst wel met dip.

Monique

Re:Vegatopia food fights
« Reactie #411 Gepost op: 18 mei 2005, 09:42:26 »
Ik eet over het algemeen weinig chips, maar als ik trek in chips heb is het in de meeste gevallen in Pringles.
Met Doritos heb ik eigenlijk weinig...als er op een feestje bijvoorbeeld alleen Doritos op tafel staat en ik heb trek in chips, dan zal ik ze wel eten, want vies vind ik ze niet, maar mijn eerste keus gaat echt naar Pringles uit.
Ik vind Pringles gewoon hmmm ::)

Online fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.159
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Vegatopia food fights
« Reactie #412 Gepost op: 18 mei 2005, 10:16:22 »
ik lust doritos (de naturel en de oranje) en geen pringles, dus dat is makkelijk
Supercalifragilisticexpialidocious!

Offline Piek

  • *****
  • 2.510
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegatopia food fights
« Reactie #413 Gepost op: 18 mei 2005, 10:29:42 »
Dit is dus alweer de 40e foodfight? :cheer:

Tja, ik heb geen idee wat ik moet stemmen, ik houd niet zo van chips.
Eet gezond & eet taartjes

Offline Mariek

  • *****
  • 3.972
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegatopia food fights
« Reactie #414 Gepost op: 18 mei 2005, 10:49:05 »
Pringles. Vooral de rare smaakjes, want naturel of paprika vind ik lekkerder als het gewoon chips-chips is.
Doritos zal ik zelf nooit halen, Ik hou niet van het smaakje. Heb ik bij meer dingen waar mais in zit, zoals maisbrood, ook. Gewone mais eet ik trouwens ook liever niet. Ik heb denk ik een aversie tegen mais...
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegatopia food fights
« Reactie #415 Gepost op: 18 mei 2005, 12:32:41 »
Ik heb voor Doritos gekozen, ondanks dat ik het vermoedelijk nog nooit gehad heb. Bij de Pringles verbaas ik me altijd over de enorme lap aan ingredienten, dat vind ik nergens voor nodig ;D.

De lekkerste chips vind ik trouwens de Lays met Heinz Tomato Ketchup.

« Laatst bewerkt op: 18 mei 2005, 12:34:09 door Hizikigrrrl »

Offline Mariek

  • *****
  • 3.972
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegatopia food fights
« Reactie #416 Gepost op: 18 mei 2005, 12:48:58 »
De lekkerste chips vind ik trouwens de Lays met Heinz Tomato Ketchup.

Mijn lievelingschips is kaas-ui, ook van Lays. Mijn moeder haalt het altijd voor mij als ik thuis kom in het weekend!
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

Offline nicky_too

  • ****
  • 947
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegatopia food fights
« Reactie #417 Gepost op: 18 mei 2005, 15:10:14 »
Ik vind Doritos dus echt niet te vreten, dus da's makkelijk. Ik heb daarnaast ook last van het 'once you pop, you can't stop'-principe, dus ik heb het nog makkelijker.
"AAAH!!"
"HMPF!"

Offline Laurie

  • *****
  • 2.478
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegatopia food fights
« Reactie #418 Gepost op: 18 mei 2005, 16:06:57 »
Nou eet ik ze eigenlijk allebei niet maar Dorito's heb ik nooit echt heel lekker gevonden (behalve in ovenschotels dan) maar In Pringles heb ik me te vaak helemaal vol en misselijk gegeten :-[
, dus toch maar Pringles gestemd.

Offline Anya

  • ****
  • 737
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegatopia food fights
« Reactie #419 Gepost op: 18 mei 2005, 20:55:15 »
Ik hou niet zo van chips, maar Doritos met een lekkere salsa of verse guacamole zijn best lekker! :kwijl: