Ik heb zo'n blok voorgefrituurde tahoe liggen. Kan dat gewoon mee in een roerbak, of moet ik daar iets bijzonders mee doen (of laten)?
Ik heb de stukjes omgeschept in de ketjapsaus, maar ik vond het niet geweldig, de tahoe smaakte vaag vissig...
Ik ga morgen geroosterde kikkererwten maken volgens dit recept: http://www.smulweb.nl/recepten/1400134/Geroosterde-kikkererwten.Ik heb gedroogde kikkererwten. Nu is mijn vraag: hoe lang moet ik deze koken (na ongeveer 10 uur weken)? Op de verpakking staat anderhalf tot 2 uur, maar is dat niet veel te veel?
Sinds zaterdag heb ik trek in bietjes, door het recept in de Volkskrant. Maar waarmee kan ik karwij vervangen, een niet-schermbloemige? Steranijs is wat anijzig lijkt me?
Citaat van: bambi op 21 januari 2013, 16:59:35Sinds zaterdag heb ik trek in bietjes, door het recept in de Volkskrant. Maar waarmee kan ik karwij vervangen, een niet-schermbloemige? Steranijs is wat anijzig lijkt me?Wat gaat er nog meer in (dat recept staat zo te zien niet online en ik heb het niet gezien), is het soep, een ovengerecht.. ?
Citaat van: lieve lijn op 14 januari 2013, 10:30:06Hoe maak ik de beste Gluhwein??vrijdag geef ik een feestje in Apres Ski stijl en daar hoor gewoon gluhwein bij!http://www.vegatopia.com/vega/koken/specials/feestdagen-2010/11278-glogg-kruidige-gluehwein !
Hoe maak ik de beste Gluhwein??vrijdag geef ik een feestje in Apres Ski stijl en daar hoor gewoon gluhwein bij!
Komijn zou logisch zijn, maar is helaas van die zelfde plantenfamilie. Tijm of Oregano wordt het dus.
Citaat van: bambi op 21 januari 2013, 21:49:12Komijn zou logisch zijn, maar is helaas van die zelfde plantenfamilie. Tijm of Oregano wordt het dus.Citroenrasp lijkt me trouwens ook fijn.
Citaat van: Selly op 22 januari 2013, 21:18:16Citaat van: bambi op 21 januari 2013, 21:49:12Komijn zou logisch zijn, maar is helaas van die zelfde plantenfamilie. Tijm of Oregano wordt het dus.Citroenrasp lijkt me trouwens ook fijn.En dan naast of in plaats van groene kruiden?