Ik vind die yofu van Sam wel goed klinken. Het is vast een redelijke tijd houdbaar, dus de eerste die naar de natuurwinkel gaat, moet het maar meenemen.
Weet iemand waar ik (zoveel mogelijk) receptideeen kan vinden met ( biologische ) Gries en Zemelen ? Ik heb ontdekt dat "mijn " molenaar het ( let op !) WEGGOOIT ! . Dus ik zie eten , en mogelijk handel !
35 minuten maar? Ik heb net, na twee uur, een hapje geproefd, maar zo vind ik ze echt nog niet lekker...Hoe maak jij ze klaar dan?
Ik vraag me af of ik het wel goed doe. Hangt het niet van de perensoort af. Ik heb vaak Giezer Wildeman.
Maar afijn ik kook dat spul in drieen in bessensap met kaneelstokjes.In de magnetron klaarmaken kan trouwens ook goed.
Wacht, je bedoelt vast dat je de peren in drieën snijdt en niet dat je een kilo in drie delen opdeelt.
Citaat van: Sanja op 15 oktober 2006, 12:15:4335 minuten maar? Ik heb net, na twee uur, een hapje geproefd, maar zo vind ik ze echt nog niet lekker...Hoe maak jij ze klaar dan? In de magnetron klaarmaken kan trouwens ook goed.