Vegatopia Forum

Subway

Offline Brent

• 600
  • Geslacht: Man
Subway
« Gepost op: 06 september 2003, 09:42:03 »
Tegen het einde van het jaar zal er in Hasselt een snackbar van de Amerikaanse groep Subway geopend worden. Naar wat ik gelezen heb zouden ze vooral health food verkopen. ze zijn van plan om binnen de drie jaar de grootste fastfood groep in België te worden.
Kent iemand Subway?

Offline Hizikigrrrl

• Moderator
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Subway
« Reactie #1 Gepost op: 06 september 2003, 15:06:18 »
Kent iemand Subway?

Hier staat er ook iets over.

Offline Bast

• 4.149
Subway
« Reactie #2 Gepost op: 10 september 2003, 00:29:49 »
Oe Subway vond ik ronduit verslavend in Amerika, maar goed daar werd ik al misselijk als ik rondliep in de supermarkt. Hallelujah wat een troep Die kleurstoffen, dat kan nooit goed zijn!
Laatst in Tilburg ook weer even nostalgisch genoten van een Veggie Delight. Ik kies altijd voor zo'n parmesan broodje (de lange versie want eten doe ik graag en veel:)) en dan kun je met die Veggie Delight zelf allerlei veggies kiezen. Meestal neem ik dan met twee of drie soorten kaas (decadent ja ik weet het), sla en andere veggies enzo, mayo en honeymustard Oh ja de jalapenos natuurlijk ook niet te vergeten!!
Maar goed, je kunt er dus ook vlees krijgen en ik denk niet dat het personeel echt alles enorm strikt gescheiden houdt, want veel intelligenter dan het McDonalds volk schat ik ze niet in...
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Sander

• 5.528
Subway
« Reactie #3 Gepost op: 10 september 2003, 13:42:16 »
Maar goed, je kunt er dus ook vlees krijgen en ik denk niet dat het personeel echt alles enorm strikt gescheiden houdt

Maar ze doen wel steeds schone handschoentjes aan! :)
“it's strange how life makes sense in time...”

Offline Bast

• 4.149
Subway
« Reactie #4 Gepost op: 10 september 2003, 19:30:59 »
Voor je neus ja, maar zoals in bijna elk restaurant wil ik niet nadenken over wat er achter je rug om gebeurd... :-\
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Sander

• 5.528
Subway
« Reactie #5 Gepost op: 11 september 2003, 10:37:59 »
Inderdaad.

Zo eet ik ook nooit meer iets van Johma. :)

Offline Hizikigrrrl

• Moderator
  • 21.786
Subway
« Reactie #6 Gepost op: 11 september 2003, 15:41:41 »

Doen ze bij elk nieuw broodje schone handschoentjes aan?

Offline Sander

• 5.528
Subway
« Reactie #7 Gepost op: 11 september 2003, 15:46:14 »
Volgens mij wel, en dat lijkt me milieu-vriendelijker dan voor elk broodje je handen goed wassen.

Offline Mariek

• 3.972
Subway
« Reactie #8 Gepost op: 11 september 2003, 20:31:57 »

Doen ze bij elk nieuw broodje schone handschoentjes aan?

In Eindhoven niet... En daar hadden ze ook maar 1 soort kaas. Kreeg je drie plakjes van (driehoekjes van 5 bij 5 bij 7 cm...) Maar met alle groenten en het sausje en de verschillende soorten broodjes. Mmm!
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

xanfan

Subway
« Reactie #9 Gepost op: 14 september 2003, 14:26:22 »
In Nieuw-Zeeland en in mindere mate in Australië is Subway erg populair. Daar heb ik Subway dan ook leren kennen en ik was er erg tevreden over! Keuze uit verschillend brood en bij een Veggie Delight krijg je werkelijk alle soorten groenten die je maar wenst en een sausje naar keuze (honey mustard is heeeerlijk!)  :P

Vooral in Nieuw-Zeeland werkten ze erg hygiënisch, inderdaad steeds nieuwe handschoenen aan en vlees en groenten werden goed van elkaar gescheiden. Ik wist trouwens niet dat er hier in Nederland ook 1 zit?! Is Tilburg de enige met een Subway??? Ik hoop dat ze snel uitbreiden naar de grote steden, want het is zeker een gezond alternatief voor de Mac. Oh ja, in NZ waren ze erg goedkoop, maar dat zal vast niet in NL gebeuren....

xanfan

Subway
« Reactie #10 Gepost op: 14 september 2003, 14:35:16 »
Ik zie net dat Subway in Tilburg, Eindhoven, Maastricht en binnenkort in Haarlem zit. Nu nog in regio Rotterdam  ;D

Offline Hizikigrrrl

• Moderator
  • 21.786
Subway
« Reactie #11 Gepost op: 15 september 2003, 14:11:27 »
Waar zit de Subway in Eindhoven?

xanfan

Subway
« Reactie #12 Gepost op: 15 september 2003, 22:26:09 »
Uhhh, geen flauw idee :)  Had gisteren de site van Subway voor me en daar stond Eindhoven dus bij. Je kunt het op www.subway.com vinden onder locations.

Heb nog steeds trek in zo'n broodje....  ;D

Offline Anne

Re:Subway
« Reactie #13 Gepost op: 25 november 2004, 17:07:00 »
ik zag vandaag dat er in groningen ook een subway wordt geopend binnenkort. En dat ze nog medewerkers zoeken. Ik ben op zich hard op zoek naar een bijbaantje, maar vraag me af: subway.. Een soort veredelde mc donalds?
Ik heb namelijk geen zin om de hele dag hamburgers te bakken ofzo. Weet iemand hoe het er daar een beetje uitziet?
Het is nu namelijk nog een leeg pand dat ze aan het verbouwen zijn, met een papiertje erop met een adres voor je sollicitatieformulier..

Offline Yessica

• 703
« Reactie #14 Gepost op: 25 november 2004, 17:30:39 »
en ik denk niet dat het personeel echt alles enorm strikt gescheiden houdt, want veel intelligenter dan het McDonalds volk schat ik ze niet in...

Nou... ik ken een rechtenstudente die daar werkt en echt dom is ze niet.

Offline Jasper

• 338
    • Jasper M - virtuele expositie
« Reactie #15 Gepost op: 25 november 2004, 18:31:34 »
Ik krijg enorme Amerika-dejá-vu's nu ik opeens in Nederland Subways tegen het lijf begin te lopen. Op zich is die zaak wel weer tien keer beter dan pak hem beet een mcdonald's, een burger king, of een kentucky fried chicken, een pizza hut, starbucks, en ga zo maar verder.

Offline Mariek

• 3.972
« Reactie #16 Gepost op: 25 november 2004, 21:16:47 »
Het is lopende-band-broodjes beleggen. Ik was er in Nijmegen op de eerste dag dat ze open waren en de mensen hadden nog niet zo heel veel ervaring.
Handschoenen werden ongeveer om de drie broodjes verwisseld.
Ik zou er niet zo graag gaan werken omdat het er rond lunchtijd heel druk is en er dan alleen maar zo snel mogelijk brood belegd moet worden. Bij Bakker Bart gaat dat een stuk relaxter. maar misschien kwam dat omdat de mensen in Nijmegen er pas net een paar uur werkten.

'k Heb nog een muntje voor 25% korting. En ik zag twee weken geleden dat ze, naast de veggie delight (wat gewoon het standaard broodje is, de andere broodjes bestaan uit de veggie als basis en daarbij vlees of vis) een ander vegabroodje hebben. Misschien ga ik dat morgen wel halen, als ik er dan toch in de buurt ben.
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

Offline M.

• Forumkenner 2013
  • 4.168
« Reactie #17 Gepost op: 26 november 2004, 08:49:08 »
Er zit er ook een in arnhem vlak bij het station

Offline Brent

• 600
« Reactie #18 Gepost op: 26 november 2004, 09:05:48 »
De vestiging in Hasselt is er al een paar maanden niet meer. :-\

Offline Sanja

• Forumkenner 2005
  • 2.541
« Reactie #19 Gepost op: 26 november 2004, 13:09:21 »
Hmm, ik heb er in Rusland (St. Petersburg) een keer gegeten en vond het ver-schrik-ke-lijk.  Mijn broodje werd tussen de vleesbroodjes ingeklemd (waar het vlees over heen kwam en zodoende op mijn broodje lag), ik kon er alleen maar wat groenten op krijgen (wat sla en komkommer geloof ik, kaas eet ik niet), de mayo smaakte nergens naar, ze wisselden niet van handschoenen, sneden mijn broodje door met dezelfde mes als waar het vorige vlees-broodje mee werd gesneden... :pukey:

En het smaakte ook nog eens helemaal nergens naar. Gadver, hoop echt dat ik daar nooit mee beland!
If you were a river in the mountains tall,
The rumble of your water would be my call