Dames en heren,
dan ben ik ervandoor, want ik ken een ander forum waar dat totaal geen probleem is om daar een beetje rekening mee te houden en die mensen daar leggen hun sarcasme nooit uit dus lachers verliezen doen ze niet en wat Lelle betreft:
voor jou nog even een tweetal voorbeelden van 'terechte discriminatie':
Wanneer bv. Marianne Thieme continu drogredenen zou gebruiken, die onterecht discriminerend, dus irrelevant algemeniserend, zonder te specificeren en polariserend van aard zouden zijn, dan zie ik het als gerechtvaardigd om haar terecht achter te stellen, dan mag zij wat mij betreft afstand doen van de politiek
totdat ze heeft bewezen dat ze die fouten niet meer maakt.
Een ander voorbeeld is een serie-moordenaar, die het verdient terecht achtergesteld te worden,
vanwege het feit dat wanneer hij weer terugkan in de maatschappij, hij ongetwijfelt opnieuw zou gaan moorden.
In dat geval verdient zo'n serie-moordenaar het om zijn hele leven in een cel te slijten omdat de kans
te groot is dat hij het weer zou doen, gezien het feit dat de doodstraf onhandig is.
Ontopic:
Nog even m.b.t. flexitariers. Wikipedia is semantisch tegenstrijdig wanneer het op de term semi-vegetarier aankomt. Vegetariers eten uitsluitend vegetarisch en flexitariers zijn meestal incidentele alleseters die hoofdzakelijk vegetarisch eten.
adieu,
Justme1234