De fruitstruiken zijn zo te zien al een paar jaar oud. De soorten die ik heb zijn erg makkelijk in onderhoud, dus daar maak ik me geen zorgen om. Bovendien heb ik een oom die me er mee helpt.
Ik schreef ook al dat er dit jaar nog niks aan zou komen, daarom heb ik ze ook nu gekocht zodat ik volgend jaar er wel de vruchten van kan plukken
.
Appelmeloen: dat las ik ook op een andere site, net nadat ik de plant bij Bakker had besteld... Ik denk dat ik er een kasje voor ga maken dan.
Het grote succes van vorig jaar waren de courgettes, die heb ik nu ook weer. De pompoenen zijn nieuw.
Vorig jaar had ik veel dingen te laat gezaaid; nu ben ik ruim een maand vroeger, dus ik hoop op meer succes. Van vorig jaar had ik ook nog wat zaadjes over, dus die gebruik ik nu.
Ik denk dat je dingen gewoon moet proberen, anders komt er nooit wat van. Die aardappelrassen vindt je hier niet in de winkel, dus... En dan gaat er maar wat mis. Who cares? Gewoon uitproberen, zeker met bijzondere dingen.
Het shiitake gebroed komt ook van Bakker. Het is een van mijn favo paddestoelen en vaak duur in de winkels, dus dat wil ik graag proberen.