Vegatopia Forum

Gouda

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

elfjuh

Gouda
« Gepost op: 30 maart 2004, 16:15:30 »
Ik ben een tijdje geleden wezen eten bij een Grieks restaurant in Gouda. Ik vind het echt een aanrader voor vegetariers(speciaal voor mensen die samen met vleeseters uit eten willen gaan.)

Bij Delphi staan ong. 8 tot 10 vegetarische( ik heb niet gelet op veganistische :-[) gerechten op de kaart. Het eten was heerlijk en werd ook lekker warm geserveerd en smaakte vers.

De bediening was vriendelijk en de inrichting was echt heel erg mooi. Echt een aanrader!!

Voor 2 personen( 1 vleeseter, 1 vegetarier) waren we nog geen €50 kwijt.
« Laatst bewerkt op: 14 juni 2004, 16:42:37 door Sander »

Offline Rosanne

  • **
  • 81
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gouda
« Reactie #1 Gepost op: 26 september 2009, 08:55:08 »
Gisteren de New Tandoor in Gouda.
We waren met zn zessen, dus we hebben allerlei verschillende gerechten besteld en dan van alles wat opgeschept. Bijvoorbeeld: Special Paneer, Saag Paneer, Mixed Vegetables, Daal, Bharat, verschillende soorten nan (met uien, met knoflook en een zoete variant met kokos). Erg lekker allemaal!! Erbij kregen we basmatirijst en een frisse salade.

Vooraf hadden we eerst pappadums met 2 lekkere dipjes (mintsausje en mangochutney) en als echt voorgerecht hadden we een aantal porties samosa's en pakora's.

Toe: Ik zelf kulfi (ijs), anderen: ijs met mangosaus, gulab jaman, kheer, wederom heel goed!

Nog een pluspunt: heerlijke stoelen om op te zitten, en de eigenaren waren erg vriendelijk en in voor een grapje.

Kortom: uitstekend!

Offline dorinka

  • ****
  • 741
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gouda
« Reactie #2 Gepost op: 21 maart 2011, 20:58:23 »
Vidocq in Gouda.
De menukaart stond op de muur, wat soms lastig lezen was. Eerst zag ik ook niet dat er naast het vak "hoofdgerechten" een vak stond met drie vegetarische opties. Mijn moeder had gevulde crepes en ik had gebakken geitenkaas. Het was best lekker, maar de hoeveelheid groente wat weinig.
Poffertjes met stroofwafelijs als toetje was echt geweldig lekker.
Zo.