Vegatopia Forum

Poll

Wat is je BMI?

7 of minder
19 (7.7%)
8-19
52 (21.1%)
0-21
58 (23.5%)
2-23
46 (18.6%)
4-25
29 (11.7%)
5-26
15 (6.1%)
6-27
5 (2%)
7+
23 (9.3%)

Totaal aantal stemmen: 78

Hoeveel weeg je?

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Muis

  • *****
  • 1.242
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoeveel weeg je?
« Reactie #240 Gepost op: 14 november 2004, 15:28:35 »
Nou, de weegschaal gaf zo'n 10 kilo meer aan, vandaar dat ik het ook niet geloof, 10 kilo in 1 maand? Maar woog me vanochtend weer en is al 2,5 kilo minder :D Schrok me wel kapot zeg! Maar ben wel een paar kilo aangekomen hoor. Bij de bbq toen woog ik 55 ofzo, vanochtend woog ik 62,5. Zo veel heb ik nog nooit gewogen en ben 1.64 of 1.65 ofzo. Maar moet toch een paar kilo weer af, wil weer 55 wegen.

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.159
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Hoeveel weeg je?
« Reactie #241 Gepost op: 14 november 2004, 15:30:51 »
Nou, de weegschaal gaf zo'n 10 kilo meer aan, vandaar dat ik het ook niet geloof, 10 kilo in 1 maand? Maar woog me vanochtend weer en is al 2,5 kilo minder :D Schrok me wel kapot zeg! Maar ben wel een paar kilo aangekomen hoor. Bij de bbq toen woog ik 55 ofzo, vanochtend woog ik 62,5. Zo veel heb ik nog nooit gewogen en ben 1.64 of 1.65 ofzo. Maar moet toch een paar kilo weer af, wil weer 55 wegen.
waarom zou je dat willen? ik ben een stuk kleiner dan jij, en weeg ongeveer hetzelfde

Supercalifragilisticexpialidocious!

Aiko

Re:Hoeveel weeg je?
« Reactie #242 Gepost op: 14 november 2004, 15:34:52 »
Nou, de weegschaal gaf zo'n 10 kilo meer aan, vandaar dat ik het ook niet geloof, 10 kilo in 1 maand? Maar woog me vanochtend weer en is al 2,5 kilo minder :D Schrok me wel kapot zeg!

Het maakt ook uit of je net wat gegeten of gedronken hebt. Weeg je jezelf wel op hetzelfde dagmoment, zeg maar? Daarbij maakt het ook verschil - althans, dat zegt mijn ervaring - of je de weegschaal op een harde of zachte (vloerbedekking) ondergrond hebt, of de plek van het oppervlak als het niet helemaal waterpas is. Daarbij moet je je niet zo laten leiden door een weegschaal. Als je meer beweegt dan voorheen wordt je automatisch zwaarder, hoewel niet dikker.

Offline Muis

  • *****
  • 1.242
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoeveel weeg je?
« Reactie #243 Gepost op: 14 november 2004, 15:36:46 »
Waarom ik wil afvallen? Meerdere redenen, vind mezelf nu iets te veel wegen, ik val heeel moeilijk af en kom snel aan, dus ik val liever nu al af zodat het niet meer wordt. Als ik nu niet een paar kilo afval dan weeg ik volgende maand nog veel meer, en dat wil ik al helemaal niet.

Offline Muis

  • *****
  • 1.242
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoeveel weeg je?
« Reactie #244 Gepost op: 14 november 2004, 15:38:48 »
Nou, de weegschaal gaf zo'n 10 kilo meer aan, vandaar dat ik het ook niet geloof, 10 kilo in 1 maand? Maar woog me vanochtend weer en is al 2,5 kilo minder :D Schrok me wel kapot zeg!

Het maakt ook uit of je net wat gegeten of gedronken hebt. Weeg je jezelf wel op hetzelfde dagmoment, zeg maar? Daarbij maakt het ook verschil - althans, dat zegt mijn ervaring - of je de weegschaal op een harde of zachte (vloerbedekking) ondergrond hebt, of de plek van het oppervlak als het niet helemaal waterpas is. Daarbij moet je je niet zo laten leiden door een weegschaal. Als je meer beweegt dan voorheen wordt je automatisch zwaarder, hoewel niet dikker.


Weet ik maar de weegschaal stond vanochtend op dezelfde plek als de vorige weegschaal, alleen gisteren niet, had toen niet gegeten maar wel een klein beetje gedronken maar was maar 1 glas limonade. Zal wel vocht geweest zijn, had soep gegeten.

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.921
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Hoeveel weeg je?
« Reactie #245 Gepost op: 14 november 2004, 15:38:50 »
Waarom ik wil afvallen? Meerdere redenen, vind mezelf nu iets te veel wegen, ik val heeel moeilijk af en kom snel aan, dus ik val liever nu al af zodat het niet meer wordt. Als ik nu niet een paar kilo afval dan weeg ik volgende maand nog veel meer, en dat wil ik al helemaal niet.

Je lijkt Bush wel! "Als je niet voor ons bent dan ben je tegen ons". Er is ook nog iets als neutraal, in dit geval gelijk in gewicht blijven!

Offline Muis

  • *****
  • 1.242
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoeveel weeg je?
« Reactie #246 Gepost op: 14 november 2004, 15:42:37 »
Waarom ik wil afvallen? Meerdere redenen, vind mezelf nu iets te veel wegen, ik val heeel moeilijk af en kom snel aan, dus ik val liever nu al af zodat het niet meer wordt. Als ik nu niet een paar kilo afval dan weeg ik volgende maand nog veel meer, en dat wil ik al helemaal niet.


Je lijkt Bush wel! "Als je niet voor ons bent dan ben je tegen ons". Er is ook nog iets als neutraal, in dit geval gelijk in gewicht blijven!

Mij vergelijken met Bush? :o :'( Das een beledeging! (spelling?)
Zo werkt dat bij mij niet, als ik normaal eet dan kom ik aan, als ik goed oplet op wat ik eet dan blijf ik ongeveer op gewicht zitten maar dan moet ik wel beetje sporten en niet meer dan 2 keer per week snoepen. Maar ja, das eigenlijk al een beetje dieeten want zo eet ik normaal niet, dus de afgelopen maand, niet veel sporten en te veel snoepen. Maar ben eergisteren weer begonnen met sporten, nou ja, gisteren overgeslagen.

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.159
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Hoeveel weeg je?
« Reactie #247 Gepost op: 14 november 2004, 15:47:25 »
Weet ik maar de weegschaal stond vanochtend op dezelfde plek als de vorige weegschaal, alleen gisteren niet, had toen niet gegeten maar wel een klein beetje gedronken maar was maar 1 glas limonade. Zal wel vocht geweest zijn, had soep gegeten.

maar een nieuwe weegschaal? alle weegschalen hebben een afwijking natuurlijk, en veranderingen in je cyclus zorgen ook voor veranderingen in je gewicht

ik zou als ik jouw was, me niet te druk maken over wat de weegschaal zegt, als je nog geen grotere broeken hoeft te kopen
Supercalifragilisticexpialidocious!

Aiko

Re:Hoeveel weeg je?
« Reactie #248 Gepost op: 14 november 2004, 15:50:23 »
Mij vergelijken met Bush? :o :'( Das een beledeging! (spelling?)

Belediging. Ha ha, je lijkt nu echt wel een beetje op Bush...! (sorry)

Offline Muis

  • *****
  • 1.242
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoeveel weeg je?
« Reactie #249 Gepost op: 14 november 2004, 15:51:16 »
Weet ik maar de weegschaal stond vanochtend op dezelfde plek als de vorige weegschaal, alleen gisteren niet, had toen niet gegeten maar wel een klein beetje gedronken maar was maar 1 glas limonade. Zal wel vocht geweest zijn, had soep gegeten.

maar een nieuwe weegschaal? alle weegschalen hebben een afwijking natuurlijk, en veranderingen in je cyclus zorgen ook voor veranderingen in je gewicht

ik zou als ik jouw was, me niet te druk maken over wat de weegschaal zegt, als je nog geen grotere broeken hoeft te kopen

Dat zal het wel zijn maar iedereen zegt tegen mij je bent flinker geworden.

Hahahah, grotere broeken kopen hoef ik niet maar ze passen me opeens.

Offline Muis

  • *****
  • 1.242
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoeveel weeg je?
« Reactie #250 Gepost op: 14 november 2004, 15:51:51 »
Mij vergelijken met Bush? :o :'( Das een beledeging! (spelling?)

Belediging. Ha ha, je lijkt nu echt wel een beetje op Bush...! (sorry)

Nou zeg! Hihi.

Fabian

Re:Hoeveel weeg je?
« Reactie #251 Gepost op: 14 november 2004, 18:55:42 »
Wat is dan twee keer in de week snoepen als ik mag vragen?

Een van onze fitnessinstructeurs heeft touwens ook een BMI van ruim  32 :o  (115 kg)

Tering Jantje, wat is die gast breed. Wel een klein beetje vet, maar toch ook vooral spieren. Maar vast niet geheel zonder doping. Hij heeft mijn lengte maar ik prijs mijzelf gelukkig met +/- 95 kg. Meer moet dat niet worden. Overkill....
« Laatst bewerkt op: 14 november 2004, 18:55:52 door Fabian »

Offline Muis

  • *****
  • 1.242
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoeveel weeg je?
« Reactie #252 Gepost op: 14 november 2004, 19:20:01 »
Wat is dan twee keer in de week snoepen als ik mag vragen?


Hoe bedoel je? Wat ik dan snoep? Een paar koekjes, 5 ofzo of wat chips, soms chocola, niet super veel dus.

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Hoeveel weeg je?
« Reactie #253 Gepost op: 14 november 2004, 20:32:47 »
He, ik had de BBQ foto's nog niet gezien, eens gokken wie wie zou moeten zijn ::)

Ik ben aangekomen volgens mij, maar ik heb geen weegschaal om het te checken hoeveel dan wel...
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Muis

  • *****
  • 1.242
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoeveel weeg je?
« Reactie #254 Gepost op: 14 november 2004, 20:38:26 »
He, ik had de BBQ foto's nog niet gezien, eens gokken wie wie zou moeten zijn ::)

Ik ben die gek met dat paarsige truitje en spijkerbroek.

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Hoeveel weeg je?
« Reactie #255 Gepost op: 14 november 2004, 21:01:22 »
Oh dan ga ik nog eens kijken ;)
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Sanja

  • Forumkenner 2005
  • *****
  • 2.541
Re:Hoeveel weeg je?
« Reactie #256 Gepost op: 17 november 2004, 10:07:46 »

Een van onze fitnessinstructeurs heeft touwens ook een BMI van ruim  32 :o  (115 kg)

Tering Jantje, wat is die gast breed. Wel een klein beetje vet, maar toch ook vooral spieren. Maar vast niet geheel zonder doping. Hij heeft mijn lengte maar ik prijs mijzelf gelukkig met +/- 95 kg. Meer moet dat niet worden. Overkill....

Welke, die met dat staartje? (Toch? Of denk ik nu aan Tony Little....) Of die met dat enge wielrennersbroekje?
If you were a river in the mountains tall,
The rumble of your water would be my call

Elsbeth

Re:Hoeveel weeg je?
« Reactie #257 Gepost op: 17 november 2004, 15:39:34 »
Tralalal ga me zo inschrijven voor fitness

Offline Muis

  • *****
  • 1.242
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoeveel weeg je?
« Reactie #258 Gepost op: 19 november 2004, 12:32:06 »
57,5 kg :D

Elsbeth

Re:Hoeveel weeg je?
« Reactie #259 Gepost op: 23 november 2004, 15:49:47 »
Tralalala ga me zo inschrijven voor fitness
Tralalala ga zo voor 't eerst naar fitness!