broodjes kaassouflé...
Als onbijt:Havermout met rozijnen, appel en een lik pindakaas en/of Tahin...Mmmmm..
Barbaar! Die verschrikkelijk lekkere zelfgekweekte aarbeien verkrachten met nutteloze toevoeging...
Citaat van: modub op 14 april 2005, 16:19:59broodjes kaassouflé... Dat doe ik ook wel eens. Ik vind het niet eens zo'n gekke combinatie eigenlijk (maar dat vind je meestal niet van de dingen die je zelf combineert). Waarom zou je wel een broodje kroket kunnen eten, en niet een broodje kaassoufflé?
Afrikaanse ananas-stoofpotDit heb je nodig: 1 grote ui, 2 tenen knoflook, 1 el olie, 400 g gesneden boerenkool, 1 groot blik ananas, 3 el pindakaas, 1 tl Tabasco, verse koriander.Zo maak je dit gerecht: Pel en snipper de ui en knoflook. Bak de ui en knoflook een paar minuten in de olie. Snij de ananas in kleine stukjes. Voeg de ananas en het sap bij de ui zodra ie glazig is. Breng het geheel aan de kook. Leg er de boerenkool op, doe het deksel op de pan en laat zo 5 minuten stoven. Roer af en toe door. Voeg dan de pindakaas, Tabasco en koriander toe en laat nog 5 minuten zachtjes stoven. Bestrooi het gerecht met stukjes pinda en ringetjes bosui en serveer met rijst of couscous.
Ik kocht van de week een pot Helman's mayonaise. Er staat er recept op de pot voor een chocoladecake.. in het recept gaat 250 ml mayonaise Brrrrr.
Citaat van: Selly op 22 november 2005, 17:53:21Ik kocht van de week een pot Helman's mayonaise. Er staat er recept op de pot voor een chocoladecake.. in het recept gaat 250 ml mayonaise Brrrrr.Daar hadden ze het in de Volkskrant ook al over! (en het resultaat was vooral geschikt om uit te delen aan kleine kinderen zonder uitontwikkeld smaakgevoel...
Oh ja? Die heb ik niet. Schreef Sylvia Witteman er iets over? Dat vind ik wel iets voor haar.