Het recept op de voorpagina lijkt me eigenlijk wat saai, maar wellicht heb ik daar helemaal ongelijk in.
Maar! Ik vind het linzen-gehakt-brood op de site van Cornelie (ik wist niet dat de site van jou was; ik heb er al eens vaker wat succesvol van geprobeerd) er erg goed uitzien. En dat is van tevoren te maken (erg praktisch).
De bietenburgers van The PPK heb ik al een keer (succesvol) voor ze gemaakt. Ik was alweer vergeten dat daar ook linzen in zitten.
De linkjes voor de pastas met linzen geeft me weer meer ideeën voor het werken met kruiden. En dat is fijn, want bij het VeganChallenge pasta met linzen recept stond alleen maar een bouillonblokje en dat leek me toch wat saai.
Het pannenkoekjes recept bewaar ik voor ons of voor als we een keer met wat minder mensen zijn. Ik denk niet dat ik het ga redden om voor zoveel mensen pannenkoeken te maken. Als dat recept slaagt is het ook een recept wat we op de Skottelbraai kunnen maken. En als ik het dan zelf een paar keer gemaakt heb, heb ik misschien de handigheid ontwikkeld om het wel iemand anders voor te zetten.
Het salade recept met linzen, tomaat en geitenkaas geef ik zeker aan mijn moeder door. Zij houden wel van (geiten)kaas en daar heeft ze ook niet veel recepten mee. Het klinkt simpel en lekker. En ook van de köfte denk ik wel dat ze het ziet zitten. Ze heeft dat een keer geprobeerd met het recept op de achterkant. Misschien leuk om deze 2 recepten te combineren.
Bedankt voor alle links en hulp! Daar kan ik zeker wat mee.
Vanavond even met mijn man bespreken en definitieve keuzes maken (waar ik nog op terugkom). Ik ben niet zo heel goed in weinig maken, maar beter keuze en restjes dan geen keuze (en het eventueel niet lekker vinden).