Appels kopen en nog een taart bakken.
Gevuld speculaas? Gevulde koeken? O, en ik heb ook ergens een Nigella-recept voor een koek waar de basis amandelspijs is.
Amandelspijs moet rijpen, dus dat zal wel een dag of wat houdbaar zijn.Ik denk dat je niet aan bakken ontkomt, tenzij je het op brood eet ofzo.
Citaat van: Maartje! op 31 oktober 2012, 15:59:00Amandelspijs moet rijpen, dus dat zal wel een dag of wat houdbaar zijn.Ik denk dat je niet aan bakken ontkomt, tenzij je het op brood eet ofzo.Ok, ik ga eens kijken. Gevuld speculaas is wel erg lekker. Is dat veel werk?
Ik heb een erg zielige courgette, een babybroccoli, wat champignons, zo'n leuk Chinees struikje groen van Dun Yong en zo'n blok voorgefrituurde tofu, en zin in mie. Wat zal ik maken?
Ik heb gisteren bloemkoolcurry gemaakt, voor twee dagen. Nu heb ik nog ongeveer een derde bloemkool over. Wat kan ik daar voor leuks mee? Geen curry dus En liever eens iets anders dan gewoon koken met nootmuskaat of een sausje.
Citaat van: Miranda op 19 november 2012, 08:33:40Ik heb gisteren bloemkoolcurry gemaakt, voor twee dagen. Nu heb ik nog ongeveer een derde bloemkool over. Wat kan ik daar voor leuks mee? Geen curry dus En liever eens iets anders dan gewoon koken met nootmuskaat of een sausje. Beslagje er om heen en frituren