Courgette in sliertjes is inderdaad lekker, die doe ik soms zelf ook al
Vaak met nog wat pesto en room erbij, heb ik een goed sausje voor bij de spaghettie. Ik doe ze zelf altijd met een dunschiller, is het makkelijkst
Courgettekoekjes zijn ook leuk, maar persoonlijk vind ik ze wat veel werk voor wat ze waard zijn (ik kan heel moeilijk dingen 'samenhouden' in de pan, een deel van de koekjes bij zoiets wordt bij mij zoiezo spijs)
Verder doe ik ze ook overal wel onder, als ik er eentje heb liggen, dus hij geraakt wel op, was alleen naar nog eens iets anders aan het zoeken. Voor vanavond ga ik ze gewoon in plakken grillen met een yoghurtsausje over (met verse munt en dille)
Gisteren deed ik trouwens een deeltje rauw over de volkorenspaghettie, met nog allemaal groentjes die ik liggen had, en een zeer grote hoeveelheid licht geblancheerde boterboontjes, en een dressing geïnspireerd op
dit, ik maakte het 's middags, we zijn dan naar het chaletje van F. zijn familie geweest, ligt aan een zwemvijver, gezellig zwemmen tussen de vissen, luieren, en dan 's avonds de pastasalade eten. Geslaagd dagje