Vegatopia Forum

Bezorgen/ Afhalen tips en afraders

Offline Maartje!

• Staafmixermeisje. Pur sang.
  • 6.752
Re:Bezorgen/ Afhalen tips en afraders
« Reactie #80 Gepost op: 03 maart 2011, 19:28:29 »
Gisteren laten bezorgen door Rangoli in Amsterdam, Indiaas eten.

En je kunt er online bestellen. Alleen wel even uitkijken: nadat je likkebaardend je selectie hebt gemaakt, moet je je adres enzo opgeven, en daar blijkt dan dat ze hier niet bezorgen. Nou ja, ik woon er dichterbij dan Selly!
Ik moet dus nu eens gaan bedenken wat ik dan eet...
This is between me and the vegetable!

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #81 Gepost op: 12 oktober 2011, 13:02:56 »
Van de week afgehaald bij Paknam Pho, een restaurantje waar je ook kunt afhalen net achter het Amsterdamse Damrak waar Johannes van Dam recent een 9+ aan gaf. Op de kaart stonden diverse vega gerechten, maar geen tofu en groene curry (wel in rode curry, groene curry stond wel op de kaart, maar niet met tofu). Maar hij kon ook prima met tofu worden gemaakt. Mooi. Voorts nam ik een papayasalade, nadat ik had gezegd dat daar geen garnaal in moest (dat zit er normaal wel in, dus dat moet je expliciet zeggen). Het was vlug klaar en werd goed verpakt, echt erg lekker. De groene curry had thuisgekomen een laagje olie, maar na even roeren was dat weg. Echt een lekkere curry en net weer anders dan elders.
De papayasalade was ook erg lekker, en inderdaad echt geen spoor garnaal, dus niet dat ze dat eruit hadden gevist (sic) ofzo.
Jammer dat ze niet bezorgen, maar als ik in de buurt ben ga ik hier nog wel eens halen. Ook zag het restaurant er zelf niet echt onaardig uit, basic, maar oke.
« Laatst bewerkt op: 12 oktober 2011, 13:07:38 door Selly »
,,,,فلافل

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #82 Gepost op: 08 november 2011, 10:31:26 »
Er kwam zaterdag een meneer bezorgen van Thai Company (Amsterdam). We hadden groene curry met rijst, gebakken tofu met paddenstoelen en mie en papayasalade. Normaal krijg je niet zo veel rijst bij de Thai, maar deze Thai Company gaf enorm veel rijst. De curry met rijst en een deel van de papayasalade waren dus genoeg voor twee personen. We hebben de tofu met paddestoelen en mie dus maar in de koelkast gedaan en die de volgende avond opgegeten, was ook weer genoeg voor twee personen.
Was flink lekker, alleen kwam ik twee keer een haar in het eten tegen. De eerste keer dacht ik dat het mn eigen haar was, maar de tweede keer betwijfelde ik dat sterk. Moet ie een volgende keer niet nogmaals doen.
,,,,فلافل

Offline Uniflame

• 180
« Reactie #83 Gepost op: 08 november 2011, 12:49:43 »
De New York Pizza in Nijmegen vind ik erg goed! Ik haal er wel alleen maar als ik kortingsbonnen heb want anders is ie te duur. 6 vega pizzas op de kaart, en de kwaliteit en de bezorging zijn altijd in orde. Prima te doen dus :)
« Laatst bewerkt op: 08 november 2011, 13:03:02 door Uniflame »

Offline LL de Ling

• Moderator
  • 10.321
« Reactie #84 Gepost op: 18 november 2011, 12:28:56 »
Gisteren Indonesisch gehaald bij Pasundan. Niet erg goedkoop, wel erg goed. Aanwinst voor Nijmegen.

Offline LL de Ling

• Moderator
  • 10.321
« Reactie #85 Gepost op: 02 december 2011, 11:59:43 »
Gisteren via Thuisbezorgd.nl laten bezorgen in Utrecht via Bombay.

Een persoons vegetarisch speciaal menu meer dan genoeg voor 2.

Nu via Facebook krijg je een kortingscode voor 20% korting.

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #86 Gepost op: 11 februari 2012, 12:29:14 »
Gister kwam Thai Company (020) bezorgen. Niet zo goed: het duurde meer dan anderhalf uur, de groene curry was veel te scherp uit gevallen en de papayasalade was ook te scherp en niet zo lekker. Exit Thai Company voorlopig maar.
,,,,فلافل

Offline fem fatale

• Forumkenner 2010 en 2012
  • 7.160
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
« Reactie #87 Gepost op: 11 februari 2012, 12:40:23 »
Er is iets met het weer hoor, ik moest van de week ook anderhalf uur wachten op roti amsterdam (prima roti en normaal zijn ze veel sneller) en op betawi heb ik wel tweeenhalf uur gewacht. Betawi is wel altijd langzaam, maar dit was wel extreem.

Maar als het niet lekker was, is dat een hele goede reden om er niet meer bestellen.
Supercalifragilisticexpialidocious!

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #88 Gepost op: 30 maart 2013, 17:32:08 »
Gisteren bij Thailicious besteld. Dat doen we ook maar niet meer, tenzij ze een nieuwe eigenaar krijgen ofzo.
Ik bestelde: groene curry met rijst, papayasalade en pad thai tofu. Niet echt duur allemaal. Ik bestelde op tijd, maar wilde het eten pas om half 7. Kwamen ze om tien over 6 al langs. Nou ja, kan gebeuren.

Blijkt de pad thai met kip! Jaiks. Op de bon stond tofu, maar dat was het zeker niet. Gelukkig was er iemand in huis die kip at, anders had ik de hele bak direct kunnen weggooien.
Groene curry, wel met tofu, was wat aan de vettige kant, niet echt slecht, ook niet heel briljant. Papayasalade was goed.

Mailtje gestuurd. Nu bijna 24 uur later, nog niks gehoord.

Het idiote is: een jaar of 5 geleden hadden ze ook al een curry verkeerd bezorgd, ook met kip. Heb daarna nog een keer besteld, toen was het oké, en nu weer dit. Exit Thailicious.
,,,,فلافل

Offline Antje

• 701
  • Geslacht: Vrouw
    • Idril.nl
« Reactie #89 Gepost op: 02 april 2013, 20:39:56 »
Suri Lounge in Gouda. Wij aten roti met aardappel, kousenband, tofu, ei en een rotivel en bami met kousenband (6 euro), gebakken banaan en een samosa. We kregen er maïzenakoekjes bij. De roti en de mie waren erg geslaagd, er was wel overal teveel van.. De gerechten waren kruidig maar mild van smaak en naar believen aan te vullen met bijgeleverde sambal en zoetzurige saus. De gebakken banaan was vrij vet, maar wel lekker. De samosa was droog, de binnenkant (geprakte kerrie groenten) was erg lekker. De maïzenakoekjes waren saai, maar we hadden er niet om gevraagd dus dat maakt niet zo uit. We bewaren ze wel voor als we er nog eens zin in krijgen.
Groetjes, Antje