Waarom geef je de precieze prijzen niet?
Snap dat je misschien verduidelijking wil, maar ik je reageert nu op een bericht uit 2004. Ik denk niet dat Annemieke de precieze prijzen nog weet.
De hedendaagse prijzen zijn ook goed, ook van anderen aangereikt.
Too your point: a)Dat komt omdat ikzelf een draad opende over het prijsticket van vegetarische producten in het algemeen (en pas achteraf zag dat er een ouwe draad bestond iets meer specifiek over de prijs van vegetarisch koken.) Het onderwerp heeft voor mij een onweerstaanbare aantrekkingskracht. Wat nu? In mijn eigen draad blijven?
b)De laatste reactie hier komt van Greet en dateert van 18 maart 2012, dit is duidelijk een actieve draad
Moet iemand die nieuw in een actieve draad komt, liever niet reageren op de eerste berichten? Het is toch normaal, dat je aan het begin begint? Maar ik weet bij forummer-ondervinding dat, als je dat als nieuwkomer in een draad doet, dat algauw als "flooding " beschouwd wordt. Ik vind jullie reticentie om op oude draden en oude berichten te reageren, een beetje aan de strenge kant, vooral bij actieve draden...Waarom niet laten bewegen, zolang dat met goeie bedoelingen gebeurt zal het forum heus niet geschaad worden....