Vegatopia Forum

Vega's op tv/ Bekende vega's

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vega's op tv
« Reactie #80 Gepost op: 14 april 2004, 17:14:39 »
Susan, de vriendin van de ex-vrouw van Ross uit Friends, is vega.
En tante Silv van Ross en Monica ook.




Corrupted

Re:Vega's op tv
« Reactie #81 Gepost op: 14 april 2004, 18:22:43 »
De een of andere geile hunk uit de tekenfilm serie "spy girls" (oid) is vegan. Ik vond het wel goeie reclame :)

Offline Selly

  • *****
  • 30.781
Re:Vega's op tv
« Reactie #82 Gepost op: 14 april 2004, 18:37:25 »
Gister werd er in de tvserie Everwood vegetarisch gegeten. Het was mega alternatief, met gerstschotel, tempehgerecht en aardappelspinazierollen en iedereen vond het smerig  :-\
,,,,فلافل

Offline Annemieke

  • ******
  • 18.716
  • Geslacht: Vrouw
    • Rozemarijn koken & foto
Re:Vega's op tv
« Reactie #83 Gepost op: 14 april 2004, 20:12:23 »
De een of andere geile hunk uit de tekenfilm serie "spy girls" (oid) is vegan. Ik vond het wel goeie reclame :)

 :o He's back!

Maaruhm, tekenfilm en animatiefiguren kunnen toch niet geil zijn?

Kiwi

Re:Vega's op tv
« Reactie #84 Gepost op: 15 april 2004, 01:11:10 »
Saffy, de dochter van Eddy uit Absolutely Fabulous!

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.159
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Vega's op tv
« Reactie #85 Gepost op: 15 april 2004, 07:52:56 »
De een of andere geile hunk uit de tekenfilm serie "spy girls" (oid) is vegan. Ikvond het wel goeie reclame :)
is dat niet totally spies?
die onwijs coole serie met drie meisjes in matching outfits, en tasjes, wapens en helicopters etc die ook bij hun outfit passen?
Supercalifragilisticexpialidocious!

ellen

Re:Vega's op tv
« Reactie #86 Gepost op: 15 april 2004, 19:05:03 »
Gister werd er in de tvserie Everwood vegetarisch gegeten. Het was mega alternatief, met gerstschotel, tempehgerecht en aardappelspinazierollen en iedereen vond het smerig  :-\

Ja, maar: het was dan ook door een ontzettend nare vrouw gemaakt. Zij wilde niet eens dat hij zou koken.

Offline Mariek

  • *****
  • 3.972
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vega's op tv
« Reactie #87 Gepost op: 15 april 2004, 22:11:26 »
Gister werd er in de tvserie Everwood vegetarisch gegeten. Het was mega alternatief, met gerstschotel, tempehgerecht en aardappelspinazierollen en iedereen vond het smerig  :-\

Ja, maar: het was dan ook door een ontzettend nare vrouw gemaakt. Zij wilde niet eens dat hij zou koken.

Ik ken haar nog van Melrose Place, ik wacht op het moment dat ze ook hier pure evil wordt.
Maar er gebeurt iets anders (huisgenootvriendinnetje heeft verklapt wat)...
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

Offline Selly

  • *****
  • 30.781
Re:Vega's op tv
« Reactie #88 Gepost op: 15 april 2004, 22:13:40 »
Gister werd er in de tvserie Everwood vegetarisch gegeten. Het was mega alternatief, met gerstschotel, tempehgerecht en aardappelspinazierollen en iedereen vond het smerig  :-\

Ja, maar: het was dan ook door een ontzettend nare vrouw gemaakt. Zij wilde niet eens dat hij zou koken.

Ik ken haar nog van Melrose Place, ik wacht op het moment dat ze ook hier pure evil wordt.
Maar er gebeurt iets anders (huisgenootvriendinnetje heeft verklapt wat)...

pb dat eens?
,,,,فلافل

ellen

Re:Vega's op tv
« Reactie #89 Gepost op: 16 april 2004, 09:49:39 »
Laat me raden, ondanks dat dokter met de baard beloofd heeft niet met haar te daten, doen ze het toch?

Offline Draek

  • ******
  • 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
Re:Vega's op tv
« Reactie #90 Gepost op: 16 april 2004, 10:19:13 »
Volgens mij was het personage MacGyver vega, of RDA veggie is weet ik niet.

MacGuyver was vega. In het echt geloof is RDA niet veggie.
http://rdanderson.com/
Kan het iig niet vinden. Wel staat er dat hij zich bezig houd met milieukwesties.
Stem op de Partij voor de Dieren

Corrupted

Re:Vega's op tv
« Reactie #91 Gepost op: 16 april 2004, 15:28:54 »
is dat niet totally spies?
die onwijs coole serie met drie meisjes in matching outfits, en tasjes, wapens en helicopters etc die ook bij hun outfit passen?

Yup, dat was het!

En tekenfilmfiguren kunnen niet geil zijn? Hmmm, waarom kijk ik al die anime series dan vraag ik me af ;)
« Laatst bewerkt op: 16 april 2004, 15:29:11 door Corrupted »

Offline nicky_too

  • ****
  • 947
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vega's op tv
« Reactie #92 Gepost op: 16 april 2004, 15:31:04 »
Totally spies vind ik niet cool, maar ik kijk er wel naar. Het is zo belachelijk dat het leuk wordt. Vooral dat vliegtuig met bloemmotief is erg lollig.

groeten,
Nicky
"AAAH!!"
"HMPF!"

Corrupted

Re:Vega's op tv
« Reactie #93 Gepost op: 16 april 2004, 15:46:38 »
En is Katje Schuurman al genoemd? Die is/was een soort halfvegetarier ofzo? Laatst stond ze in de Rails op de foto met dode kippen, en nu doet ze weer mee aan die campagne met Georgina Verbaan. Ingewikkeld allemaal.

En ik vind totally spies een stomme serie, alleen die vega is cool!

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vega's op tv
« Reactie #94 Gepost op: 16 april 2004, 16:28:22 »
Ze was vegetarier even maar ze is weer vlees gaan eten omdat haar moeder het zo lekker klaarmaakte  :-\

Offline maud

  • ***
  • 373
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vega's op tv
« Reactie #95 Gepost op: 16 april 2004, 21:04:54 »
Laatst stond ze in de Rails op de foto met dode kippen, en nu doet ze weer mee aan die campagne met Georgina Verbaan.

Wat een idioot!
Ze geeft zo een lekker beeld van een vegetarier, als t je uitkomt doe je  dit en anders dat en het is wel grappig en stoer om af en toe tegen dierenleed te zijn ofzo? :frusty:

 >:(

Tijmetje

Re:Vega's op tv
« Reactie #96 Gepost op: 16 april 2004, 23:31:22 »
In Dark Angel (die show met die streepjescodes in de nek) was een keer een irritante slechterik die vega was.

En in 7th Heaven (verschrikkelijke show) was een keer een veganistisch jongetje, Bert. Volgens mij had hij rood haar.

Niet helemaal op Nederlandse tv, maar toch. Het is tv. vegtv.com, a view to a healthier you. De filmpjes lukken niet altijd helemaal bij mij.

Citaat
Maar er gebeurt iets anders (huisgenootvriendinnetje heeft verklapt wat)...
Volgens mij weet ik dit. Begint het met een H?
« Laatst bewerkt op: 16 april 2004, 23:49:47 door Tijmetje »

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vega's op tv
« Reactie #97 Gepost op: 26 april 2004, 16:52:08 »
Bont misverstand

AMSTERDAM - Irene van de Laar heeft nog nooit bont gekocht, ook geen pakje met een bontrandje eraan. De presentatrice en model schrok enorm toen ze dat afgelopen vrijdag in de krant zag staan.
 
"Dat heb je echt verkeerd begrepen. Toen ik over dat pakje praatte, bedoelde ik dat ik zoiets in de wintershow van Frans Molenaar heb geshowd. Want Frans gebruikt wel bont, maar niet overdreven, geen gigantische chinchillajassen of zo."

"Hij houdt het bescheiden, en dan wil ik het als model niet weigeren te dragen. Het hoort bij je vak. En je bent loyaal. Maar ik zou buiten mijn werk nooit bont dragen." Waarvan akte.


Telegraaf.


Offline Draek

  • ******
  • 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
Re:Vega's op tv
« Reactie #98 Gepost op: 26 april 2004, 16:54:32 »
 :-X
Stem op de Partij voor de Dieren

Offline Carmen San Diego

  • ***
  • 266
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vega's op tv
« Reactie #99 Gepost op: 26 april 2004, 17:28:06 »
Nou, Katja Schuurman als vegetarier is ook niet bepaald reclame zeg. Alsof iemand die domme snol nog serieus neemt.