Vegatopia Forum

Vega's op tv/ Bekende vega's

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Lovelocker

  • Geitenwollen Sock
  • ******
  • 7.755
  • Geslacht: Man
Re:Vega's op tv
« Reactie #60 Gepost op: 21 februari 2004, 08:41:30 »
Ik ken het goede mens niet. Wie weet wat ik zou schrijven als dat wel het geval was :devil:
de tuin: dat ben ik

Tijmetje

Re:Vega's op tv
« Reactie #61 Gepost op: 21 februari 2004, 09:37:45 »
MacGyver was vega. hield erg van alfalfa of iets dergelijks. Iets met veel eiwit was geen vlekken gaf, in ieder geval.
Volgens mij was Darlene uit Roseanne ook vega.

Telt Casey Kasem ook? Hij is (volgens Famous Veggie) vegetarier en hij speelde zichzelf in enkele Saved by the Bell afleveringen.

Offline Anya

  • ****
  • 737
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vega's op tv
« Reactie #62 Gepost op: 21 februari 2004, 19:03:48 »
Link (die misschien al eens door iemand anders gepost is)

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vega's op tv
« Reactie #63 Gepost op: 27 februari 2004, 14:27:33 »
Dom 'bontje'

Hoewel presentatrice Irene van de Laar niet blond is, kan haar toch wel enige domheid worden toegeschreven. Vaak sukkelt ze er op los tijdens haar presentatie in RTL-Boulevard, ze zegt domme dingen als 'ik hoop dat het nog goed komt met mijn ex' terwijl die relatie al 100 jaar uit is omdat hij vreemd ging. En uit pure single-wanhoop gaf ze zichzelf op als vrijgezel voor de vrouwelijke variant van 'The Bachelor'. Mannen zouden haar dan het hof maken en Irene zou er uiteindelijk ééntje uitkiezen. Het programma ging uiteindelijk niet door, maar dat je je, na het zich onsterfelijk belachelijk maken van bachelor Roderick, zélf aanbiedt voor zo'n programma, is wel heel dom. Haar laatste actie: Irene is plots 'dierenvriendin' geworden en voert samen met andere BN'ners actie tegen dierenleed. Jort Kelder en Georgina Verbaan haalden laatst nog het nieuws met hun 'in bed-actie' tegen bontjassen. Irene liep daags daarvoor vrolijk een modeshow van Frans Molenaar -die bekend staat om zijn gebruik van bont- en zei de volgende dag in RTL-Boulevard 'Bont is mooi en het zit zo lekker warm'. Ze staat zelfs op de foto met een bontjasje aan, en nu is ze opeens 'anti' geworden. Geloven wij dat? Story noemt haar al de 'dierenvriendin in een bontjas'. Bij zoveel domheid menen wij dat wij Irene vanaf nu wel een 'dom bontje' mogen noemen.

http://www.nu.nl/news.jsp?n=282816&c=60

Toeps

Re:Vega's op tv
« Reactie #64 Gepost op: 07 maart 2004, 17:10:58 »
Harmon Rabb uit JAG.
http://home.t-online.de/home/jag-europe/pictures/c-harm-mac-flag.jpg

Die linker, lijkt me duidelijk.
« Laatst bewerkt op: 07 maart 2004, 17:11:49 door Toeps »

glittertears

Re:Vega's op tv
« Reactie #65 Gepost op: 09 maart 2004, 12:21:13 »
ik zat toevallig jurassic park te kijken, en dat jongere meisje is daar ook veggie! enn die actrice in she's all that is zowel in de film als in het echt vegetarier. ik vind het echt heel cool om te zien dat celebs dat zijn

Offline Draek

  • ******
  • 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
Re:Vega's op tv
« Reactie #66 Gepost op: 15 maart 2004, 12:50:07 »
Gisteren zat ik 'Life with Mikey' (Komedie) te kijken. Daar was ook een meisje die vegetarier was.
Stem op de Partij voor de Dieren

Tijmetje

Re:Vega's op tv
« Reactie #67 Gepost op: 15 maart 2004, 15:03:24 »
Zag laatst weer eens Loenatik. Is die Doolittle niet vegetarier?

In Six Feet Under is Lisa, Nate's "fuck buddy," veganist. (website kan iets spoilerigs zijn)

Zijn Spock en T'Pol al genoemd?
« Laatst bewerkt op: 15 maart 2004, 15:04:42 door Tijmetje »

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vega's op tv
« Reactie #68 Gepost op: 15 maart 2004, 18:45:39 »
In Fat friends was er een vegetarische dominee, en laatst zat ik wat anders te kijken waar iemand vegetarier was maar weet niet meer waar.

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vega's op tv
« Reactie #69 Gepost op: 18 maart 2004, 17:43:51 »
In Leven staat een interview met Georgina Verbaan, waarin ze vertelt dat Irene vd Laar idd overtuigd vegetarier is, ondanks dat ze bont draagt. De interviewer vult dat nog aan tot bijna-veganist.

Georgina zelf is sinds 2 jaar vega, wel eet ze af en toe vis. Daarvoor at ze weinig vlees en op haar 12e is ze nog zo'n 1,5 jaar vega geweest.


« Laatst bewerkt op: 18 maart 2004, 17:44:13 door Hizikigrrrl »

Offline Selly

  • *****
  • 30.781
Re:Vega's op tv
« Reactie #70 Gepost op: 18 maart 2004, 18:33:15 »
Georgina zelf is sinds 2 jaar vega, wel eet ze af en toe vis.

laatst ontkende ze dat vis eten nog ergens in een blad.  :nooo: volgens mij zeggen die BN'ers maar wat. Tss 't zijn net echte mensen.
« Laatst bewerkt op: 18 maart 2004, 18:33:41 door Selly »
,,,,فلافل

Offline Kwipsel

  • ***
  • 108
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vega's op tv
« Reactie #71 Gepost op: 23 maart 2004, 18:07:09 »
Nou Geogina bij Rayman is laat. Zat ze te vertellen dat ze vegetarier was en dat ze dus geen kip eet. Maar dat het wel zo heerlijk is. Jammie, jammie kip, kip, kip
Het leek wel een promospot voor kip. Ik vind het top dat ze het niet meer eet. en een keer zeggen ja dat at ik vroeger ook graag. maar nu kwam haar hele punt niet over. beetje jammer!
Soep met vegetarische ballen blijft soep met ballen!

Kiwi

Re:Vega's op tv
« Reactie #72 Gepost op: 05 april 2004, 15:59:42 »
En ik heb Georgina pas nog in een programma gezien waarin ze zei dat ze geen vlees en geen vis meer eet. "Alleen nog sushi (met vis dus!!), want dat vinden we zo lekker!"   :confused: :-\ :confused:

En Antoinette Herzenberg was vorige week ook nog ergens op tv en ook zij vertelde dat ze vegetarër is. Maar dat wisten we al.
Ik denk overigens wel dat het mensen aan het denken zet als 'beroemdheden' op tv verkondigen dat ze vegetariër zijn, misschien trekt het anderen over de streep!

Offline Jasper

  • ***
  • 338
    • Jasper M - virtuele expositie
Re:Vega's op tv
« Reactie #73 Gepost op: 05 april 2004, 18:34:23 »
MacGyver was vega. hield erg van alfalfa of iets dergelijks. Iets met veel eiwit was geen vlekken gaf, in ieder geval.

Het personage, de acteur, of Iknik? In het eerste geval zie ik al voor me hoe hij met alfalfa een kogelvrij vest maakt of iets anders vergezochts.

elfjuh

Re:Vega's op tv
« Reactie #74 Gepost op: 06 april 2004, 16:10:54 »
- Albert Einstein
- Brigitte Bardot(voor de rest een raar mens)
- Orlando Bloom

Madonna is ook een hele tijd vegetarier geweest, maar een tijdje geleden in een blad zei ze dat je eigen vlees schieten het lekkerst was. Dus dat tijdperk zal ook wel voorbij zijn. >:(

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.921
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Vega's op tv
« Reactie #75 Gepost op: 06 april 2004, 16:37:13 »
- Albert Einstein

In welke films speelt die precies? :)

elfjuh

Re:Vega's op tv
« Reactie #76 Gepost op: 06 april 2004, 19:05:06 »
In welke films speelt die precies? :)

Volgens mij is dat het broertje van Frankenstein :O

Tijmetje

Re:Vega's op tv
« Reactie #77 Gepost op: 11 april 2004, 21:48:25 »
Citaat
"Alleen nog sushi (met vis dus!!),
Sushi kan ook zonder vis, met reepjes komkommer of avocado (erg lekker) of iets dergerlijks.

Volgens mij was het personage MacGyver vega, of RDA veggie is weet ik niet.

hier wordt vegatopia als source genoemt voor Angela Groothuizen en Viola Holt.

Kiwi

Re:Vega's op tv
« Reactie #78 Gepost op: 12 april 2004, 10:39:36 »
Citaat
"Alleen nog sushi (met vis dus!!),
Sushi kan ook zonder vis, met reepjes komkommer of avocado (erg lekker) of iets dergerlijks.
Dat weet ik, maar dan hoef je niet te zeggen dat je alleen nog sushi eet ondanks je vegetariërschap.
Ik eet ook wel eens sushi, maar dan idd alleen de vegetarische.

Offline Mariek

  • *****
  • 3.972
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vega's op tv
« Reactie #79 Gepost op: 14 april 2004, 15:37:55 »
In de nieuwe kindersoap ZOOP (op Nickelodeon) zit een vegetarier. Een meisje met zwarte kleren en paars haar. Verder is de serie ook leuk, speelt zich af in een dierentuin waar de zoopies een opleiding tot dierenverzorger volgen.
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid