Vegatopia Forum

Vega's op tv/ Bekende vega's

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Annemieke

  • ******
  • 18.716
  • Geslacht: Vrouw
    • Rozemarijn koken & foto
Re:Vega's op tv/ Bekende vega's
« Reactie #400 Gepost op: 30 juli 2006, 17:02:37 »
 ???

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vega's op tv/ Bekende vega's
« Reactie #401 Gepost op: 02 augustus 2006, 12:55:56 »
Nog meer Pammie:


Anderson Wins Hair Care Deal

Busty beauty Pamela Anderson is teaming up with haircare giant Bed Head to launch a range of ethical hair products for people and their pets. Anderson, a staunch animal rights activist, is thrilled about the new deal, which she describes as her "first wedding present" since she married Kid Rock on the weekend. She says, "I received my first wedding present! From my friends at Bed Head. I got the call that it is confirmed. I'm absolutely doing a whole line of hair care for people and animals. Only tested on humans of course. Hair care and body care including hot rollers, and sunscreens. It will all be out soon."

http://www.imdb.com/news/wenn/2006-08-02/
« Laatst bewerkt op: 02 augustus 2006, 12:56:12 door Hizikigrrrl »

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vega's op tv/ Bekende vega's
« Reactie #402 Gepost op: 09 augustus 2006, 14:49:45 »
Dallas Howard Expecting

The Village star Bryce Dallas Howard is pregnant with her first child - only days after announcing she had changed her diet in a bid to conceive. Ron Howard's actress daughter, 25, wed long-term love Seth Gabel in June and recently revealed she had changed from vegan to vegetarian so she could boost her amino acid levels. The glowing star announced her happy news at the British premiere of her latest film Lady In The Water in London last night. She enthused, "I can't talk about the pregnancy too much. I'm a little superstitious." Her co-star Paul Giamatti joked, "I had nothing to do with it!"

http://www.imdb.com/news/wenn/2006-08-09/#celeb8

Harry

Re:Vega's op tv/ Bekende vega's
« Reactie #403 Gepost op: 09 augustus 2006, 15:35:33 »

proud-veggie

Re:Vega's op tv/ Bekende vega's
« Reactie #404 Gepost op: 10 oktober 2006, 18:41:41 »
Marly van de velden uit GTST. Speelt de rol van Nina Sanders

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vega's op tv/ Bekende vega's
« Reactie #405 Gepost op: 11 oktober 2006, 17:27:30 »
Kim van Kooten ontkent in de Vara-gids dat ze vegetarier is, ondanks dat ze ooit meest sexy vegetarier van Nederland was.

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vega's op tv/ Bekende vega's
« Reactie #406 Gepost op: 03 november 2006, 14:47:17 »
http://www.pr-inside.com/paris-hilton-hasnt-eaten-meat-since-meeting-heather-mills-mccartney-r10606.htm

Paris Hilton hasn't eaten meat since meeting Heather Mills McCartney.


2006-07-07 12:30:18 -


The blonde star says she converted to vegetarianism after the former model, the estranged wife of Sir Paul McCartney, showed her a shocking video of animal cruelty.
She said: "From that point I've never worn fur and I never will.
"I also haven't eaten any meat since. I just survive on pasta and stuff like that. I was grossed out. It was disgusting." Paris also claims she is nothing like the ditzy blonde character she says she 'invented' for her reality TV show 'The Simple Life.' She added in an interview with Britain's The Sun newspaper: "All reality shows are fake basically. When you have a camera on you, you are not going to act yourself.
"So before I started the show I though I'd make my character like the movies 'Legally Blonde' and 'Clueless' mixed together, with a rich girl all-in-one.
"Even my voice and the way I dress is different from me in real life." Paris insists she is much more than just a pretty face and as well as currently launching her debut single, 'Stars Are Blind', and album, she is also preparing to open her own chain of hotels and a nightclub in London.



Polletje hoe lang het duurt voordat ze weer van haar geloof valt?
« Laatst bewerkt op: 29 november 2006, 16:03:27 door Hizikigrrrl »

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Dierenliefde kostte huwelijk Pamela de kop
« Reactie #407 Gepost op: 29 november 2006, 15:57:40 »
http://www.telegraaf.nl/prive/54489891/Dierenliefde_kostte_huwelijk_Pamela_de_kop.html?p=1,2

AMSTERDAM - De reden dat Pamela Anderson wil scheiden van Kid Rock is hun meningsverschil over... dierenrechten! De sexy blondine is een ware dierenactiviste, terwijl manlief in zijn vrije tijd graag op jacht gaat.

Het stel werd onlangs nog geïnterviewd en toen bleek al dat de liefde tussen de twee Hollywood-sterren flink bekoeld was... De journalist vroeg aan Pamela of Kid zijn bloederige hobby vaarwel heeft gezegd, omdat zij woordvoerster is van de dierenrechtenorganisatie PETA. De rebelse rocker antwoordde toen: "Nee, ik schiet het hert neer en zij redt het beest." Waarop Pam brieste: "Wat zeg jij?! Als je ook maar iets neerschiet, dan is het over tussen ons!"

Daar komt bij dat de moeder van Kid een bontjas droeg naar hun huwelijk, tot grote woede van dierenliefhebster Pam. De rondborstige Baywatch -actrice ging dit jaar nog uit de kleren om de anti-bont campagne van PETA te steunen. Een bron vertelt: "Het was een klap in haar gezicht, toen ze Kids moeder zag in die bontjas."





En daar kwam ze pas achter na 4 maanden huwelijk?
« Laatst bewerkt op: 29 november 2006, 16:03:43 door Hizikigrrrl »

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Nicole Richie maakt het te bont
« Reactie #408 Gepost op: 29 november 2006, 16:02:40 »
Nicole Richie maakt het te bont


AMSTERDAM - Bontliefhebster Nicole Richie is uitgeroepen tot de slechtsgeklede ster in showbizzland. Dierenrechtenorganisatie PETA heeft haar die 'eervolle prijs' uitgedeeld. Een woordvoerder van PETA licht toe: ‘Dit bontdragende feestbeest is een en al dierenvel over been.’
 
De actrices Eva Longoria, Ashley Olsen en Christina Ricci, die net als Nicole in het openbaar graag bont dragen, staan ook in de top tien. Nicole's goede vriendin Paris Hilton, vorig jaar de nummer één, is uit de lijst verdwenen. Nadat ze een schokkende film had gezien over het afmaken van dieren ten behoeve van bontjassen, besloot ze haar dierenvelletjes in de kast te laten hangen. PETA is nu van plan om de hotelerfgename te vragen model te staan voor hun reclamecampagne 'ik ben liever naakt dan dat ik bont draag.'

Dus de kans is groot dat Paris binnenkort uit de kleren gaat....




Amaai, Paris schijnt geen vlees meer te eten (eet ze uberhaupt wel?) en ze draagt geen bont meer. What's next? De straatkinderen in Calcutta helpen?
« Laatst bewerkt op: 29 november 2006, 16:04:11 door Hizikigrrrl »

Re:Dierenliefde kostte huwelijk Pamela de kop
« Reactie #409 Gepost op: 29 november 2006, 16:07:37 »
En daar kwam ze pas achter na 4 maanden huwelijk?

Het bevestigt een vooroordeel over blondjes, als ik zo vrij mag zijn. :-X

En kennelijk is Brigitte Bardot haar grote voorbeeld. Gezien de foto bij het artikel doet ze in ieder geval haar best op BB te lijken.
« Laatst bewerkt op: 29 november 2006, 16:09:43 door De C@ñtecler »
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Harry

Re:Dierenliefde kostte huwelijk Pamela de kop
« Reactie #410 Gepost op: 29 november 2006, 16:09:21 »
En daar kwam ze pas achter na 4 maanden huwelijk?

Het bevestigt een vooroordeel over blondjes, als ik zo vrij mag zijn. :-X


Gij zegt het, ik dacht het.

Offline Draek

  • ******
  • 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
Re:Nicole Richie maakt het te bont
« Reactie #411 Gepost op: 29 november 2006, 16:19:26 »
Amaai, Paris schijnt geen vlees meer te eten

wel joh.. die belofte had ze paar weken later al weer verbroken.
Stem op de Partij voor de Dieren

Offline Sanja

  • Forumkenner 2005
  • *****
  • 2.541
Re:Dierenliefde kostte huwelijk Pamela de kop
« Reactie #412 Gepost op: 29 november 2006, 17:41:42 »
http://www.telegraaf.nl/prive/54489891/Dierenliefde_kostte_huwelijk_Pamela_de_kop.html?p=1,2

AMSTERDAM - De reden dat Pamela Anderson wil scheiden van Kid Rock is hun meningsverschil over... dierenrechten! De sexy blondine is een ware dierenactiviste, terwijl manlief in zijn vrije tijd graag op jacht gaat.

Het stel werd onlangs nog geïnterviewd en toen bleek al dat de liefde tussen de twee Hollywood-sterren flink bekoeld was... De journalist vroeg aan Pamela of Kid zijn bloederige hobby vaarwel heeft gezegd, omdat zij woordvoerster is van de dierenrechtenorganisatie PETA. De rebelse rocker antwoordde toen: "Nee, ik schiet het hert neer en zij redt het beest." Waarop Pam brieste: "Wat zeg jij?! Als je ook maar iets neerschiet, dan is het over tussen ons!"

Daar komt bij dat de moeder van Kid een bontjas droeg naar hun huwelijk, tot grote woede van dierenliefhebster Pam. De rondborstige Baywatch -actrice ging dit jaar nog uit de kleren om de anti-bont campagne van PETA te steunen. Een bron vertelt: "Het was een klap in haar gezicht, toen ze Kids moeder zag in die bontjas."





En daar kwam ze pas achter na 4 maanden huwelijk?

Volgens nu.nl komt het door haar rol in Borat...
If you were a river in the mountains tall,
The rumble of your water would be my call

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vega's op tv/ Bekende vega's
« Reactie #413 Gepost op: 13 december 2006, 13:06:21 »
Stella McCartney bevalt van tweede kind

AMSTERDAM - De Britse modeontwerpster Stella McCartney, dochter van Paul, is bevallen van haar tweede kind, een meisje. Dat heeft haar woordvoerder dinsdag bekendgemaakt.
Het kind, Bailey Linda Olwyn, werd vrijdag geboren. McCartney (35) en haar man Alashdhair Willis, hadden al een zoon, de bijna 2-jarige Miller.


 :cheer:

Offline Roodbaard

  • ***
  • 260
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vega's op tv/ Bekende vega's
« Reactie #414 Gepost op: 13 december 2006, 13:29:54 »
Stella McCartney bevalt van tweede kind

Het kind, Bailey Linda Olwyn, werd vrijdag geboren.


Zou die dan ook naar dat bekende koffiedrankje vernoemd zijn ? ;)
In het ruisen van de wind hoor ik melodieën lang verloren, in de stemmen van het woud hoor ik liederen van het onterfde land.

Offline Kupu-kupu

  • **
  • 47
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vega's op tv/ Bekende vega's
« Reactie #415 Gepost op: 14 december 2006, 16:36:26 »
Op de site van Oprah las ik dat Lisa Marie Presley en haar man vegetariers zijn.  :)
http://www.oprah.com/presents/2006/rtrip/slide/20061010/rtrip_20061010_350_111.jhtml

Offline Daphne

  • ***
  • 438
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vega's op tv/ Bekende vega's
« Reactie #416 Gepost op: 14 december 2006, 20:54:09 »
Er zijn een heleboel bekende vegetariërs (of daaraan verwanten) van wie ik het niet had verwacht: Henny Huisman, Brad Pitt, Wendy van Dijk en Jort Kelder (volgens Wikipedia) Ook overleden vega's zoals Isaac Newton, Pythagoras, Albert Einstein en Leonardo DaVinci hebben mij aangenaam verrast.
Alles is veel voor wie niet veel verwacht (J.C. Bloem)

Offline Draek

  • ******
  • 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
Re:Vega's op tv/ Bekende vega's
« Reactie #417 Gepost op: 14 december 2006, 22:39:57 »
Overigens hebben we ook sinds kort 2 vegetariers erbij in de tweede kamer :)
En die komen ook regelmatig op tv :)
Stem op de Partij voor de Dieren

Offline Sanja

  • Forumkenner 2005
  • *****
  • 2.541
Re:Vega's op tv/ Bekende vega's
« Reactie #418 Gepost op: 15 december 2006, 07:30:09 »
Ook overleden vega's zoals Isaac Newton, Pythagoras, Albert Einstein en Leonardo DaVinci hebben mij aangenaam verrast.

Verrassend? Die mensen zijn heel intelligent hoor. ;D
If you were a river in the mountains tall,
The rumble of your water would be my call

Offline Daphne

  • ***
  • 438
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vega's op tv/ Bekende vega's
« Reactie #419 Gepost op: 15 december 2006, 10:28:19 »
Verrassend? Die mensen zijn heel intelligent hoor. ;D

Ja, dom van mij ;D
Alles is veel voor wie niet veel verwacht (J.C. Bloem)