Vegatopia Forum

Amsterdam

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline Selly

  • *****
  • 30.776
Re:Amsterdam
« Reactie #120 Gepost op: 21 juni 2008, 10:50:06 »
Woensdag nog een keer bij Cafe Toussaint waar ik de vorige keer enthousiast over was. Nu iets minder enthousiast, hoewel de portobella met ricotto goed gekruid was.

Gister bij Pollux in Amsterdam, waar we lang moesten wachten (er was dan ook een jazzafestival) en waar geen kaart was maar een festivalmenu (maar bij het reserveren hadden ze dat niet vermeld). Het veggie hoofdgerecht van het menu was gelukkig hetzelfde als het veggie hoofdgerecht op de kaart: wrap met wilde spinazie, paddestoelen en appelstroop. Toen ik de online kaart zag, vroeg ik me al af hoe dat moest, zowel het veggie voorgerecht bevatte paddestoelen als het veggie hoofdgerecht. Maar dat probleem werd nu opgelost doordat we geen voorgerecht namen.

De wrap, waar we lang op moesten wachten, was lekker, er zaten lekkere, bijzondere paddestoelen in. Maar het gerecht kostte dan ook 17 euro. Bovendien kregen wij geen friet, zoals onze buren, maar een muf stukje aardappeltaart. Bovendien hadden 3 van 4 nog honger na het eten. Sja.
« Laatst bewerkt op: 21 juni 2008, 10:50:35 door Selly »
,,,,فلافل

Offline Maartje!

  • Staafmixermeisje. Pur sang.
  • ******
  • 6.752
Re:Amsterdam
« Reactie #121 Gepost op: 27 juni 2008, 09:51:12 »
Bij de Utrechtsedwarstafel.

Ze hebben in principe één menu, maar je kunt zeggen wat je niet wil eten.

Het was bijna leeg, er was nog een ander tafeltje bezet (er was voetbal, wist ik veel, wij hadden iets te vieren...)
Er is een kok en een ober, die laatste doet ook alle wijn en vertelt hele verhalen over wat waarbij past (L kreeg bij elk gerecht een glas wijn, maar ik lust geen wijn). Hij was erg aardig, maar een beetje raar, met de motoriek van een oude clown.

Eerst kreeg ik een beetje aspergebodemstukjes met avocado, sla en dressing met distelolie (dat proefde ik niet echt) en dragon (dat proefde ik wel, lekker!). Met oudekaaskoekje.

Daarna iets dat eruit zag als een saai bord gras, maar het was geweldig lekkere sla, dubbelgedopte tuinboontjes, weer artisjokstukjes met veel fijne parmezaankrullen, dressing met kleine muntfliebertjes en oude balsamico.

Als hoofdgerecht twee hele dunne aardappelkoekjes met ertussen gebakken courgette, apergelinten, borlottibonen, tomaatjes en een beetje zurige rodewijnvinaigrette.

En daarna wist ik het zeker: L (die naast me zat) is leuk, maar ik wil trouwen met de kok hier. Want toe was er nogal stijve hele pure chocolademousse met, prima passend bij dat zurige van hele pure chocola, amandelkoek. Erbij nog warme kersen met kersensaus en crème fraiche en yoghurtsorbet die niet had gehoeven.
L vond het jammer, maar begrijpelijk.

Bij de thee nog hele fijne chcoladetruffels, knapperige koekjes, citroenboterkoek en (volgens mij) panforte.

En daarna waren onze buikjes dik en rond en helemaal blij.
This is between me and the vegetable!

Offline Selly

  • *****
  • 30.776
Re:Amsterdam
« Reactie #122 Gepost op: 28 juli 2008, 21:50:01 »
3x uit eten geweest, maar vergeten er over te rapporteren.
Anderhalve week geleden bij Trinbago in Amsterdam-Oost. Die zijn leuk! Aardige mensen, niet duur en 3 vegetarische voor en hoofgerechten op de lijst.
We kregen eerst een stukje gefrituurd brood met een soort kruidenboter op tafel. De kruidenboter was niet heel Caribisch, maar lekker was het wel.
Toen vegetarische Pastels van maismeel gevuld met groenten, rozijnen en kappertjes (die laatste proefde ik niet), gestoomd in bananenblad. Erg lekker, hoewel een sausje erbij nog lekkerder zou zijn geweest. De serveerster zei heel aardig dat we het bananenblad dus niet moesten opeten.
Toen aardappeltaart met kaaslaagje, geserveerd met een saus van tropische bonen en groenten. Was ook lekker, maar erg veel, de bonensaus was machtig. Hoofdgerecht kostte 15 euro echt een prima prijs.
Toe de broodpudding gedeeld die ook lekker was (maar niet zo veel, maar dat gaf niet want we hadden genoeg gehad).
Het restaurant ziet er met allerlei planten leuk uit en ze hebben ook nog lekkere cocktails. Aanrader.

Afgelopen donderdag bij Quattro Gatti in Amsterdam, een Italiaan die zelfs een vegetarische secundo heeft. En diverse andere veg opties, ik had Italiaanse camembert met vijgenijs (en olijven, cracker en walnoten) vooraf, en als hoofdgerecht een heerlijke ovenschotel van semolinagnochhi, perfecte groenten en wat mozzarella zoals ik em zelf niet uit de oven krijg. En omdat ik 2 veggie gerechten bestelde, snapten ze automatisch dat ik kennelijk een veggie amuse wilde, die ik dan ook kreeg. Oplettend, en lekkere amuse (zelf gemaakte ricotta, gegrillde paprika, stukje cracker).
Er is wel een maar: er is maar 1 kok, en die neemt echt de tijd je gerecht te maken. Over 2 gangen deden we van 8 tot kwart voor 11. Maar als je dat weet en geen haast hebt is het hier goed toeven.
We kregen nog een miniglaasje limoncello bij de rekening ook (er is nog een tweede maar, het is hier ook niet echt goedkoop, maar je krijgt waar voor je geld, en bovendien werd ik getrakteerd).

En gister nog bij de Thai Me Naam Naam in de "A'damse koningsstraat. Als bijna altijd had ik er groene curry, die zowel romiger als scherper dan normaal was, en weer zeer lekker.
« Laatst bewerkt op: 28 juli 2008, 21:51:51 door Selly »
,,,,فلافل

Offline Selly

  • *****
  • 30.776
Re:Amsterdam
« Reactie #123 Gepost op: 14 augustus 2008, 20:23:55 »
tamelijk matige groentenpizza met veel vocht bij Pasta Vino, waar ze lekkere bezorg-tagliatelle hebben, die in het restaurant opeens niet op de kaart staat.
,,,,فلافل

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Amsterdam
« Reactie #124 Gepost op: 29 augustus 2008, 20:45:38 »
Gisteren bij Con-Fusion gegeten.
Niet zo kapot ervan eigenlijk dus kom er denk ik niet meer terug.
Had de nachos als hoofdgerecht, ivm niet zoveel trek.
Het was een heel groot bord vol met nachos met wat kaas en groenten (meer ui, minder paprika, ingelegde jalapeno's en beetje mais, etc.) erover en dan twee kleine bakjes guacamole en salsa met plukje sla. Erbij nog een pommes gratin (met kaas erop overigens) besteld.
Qua verhouding kon het me niet bekoren, maar dat is persoonlijk denk ik. Het was verder wel vers enzo.
Inrichting is retrohip en bediening is gezellig en vraagt rustig na aan de keuken over ingredienten. Minpuntjes: eerst was een gerecht er wel, toen niet, toen weer wel en ze vergaten ons op een gegeven moment.
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Selly

  • *****
  • 30.776
Re:Amsterdam
« Reactie #125 Gepost op: 08 oktober 2008, 18:20:25 »
gisteren bij 4 staggioni in amsterdam penne met doperwten, grappig geschaffde paddestoelen, rode peper en roomsaus. Heel behoorlijk voor 11,50. Bediening wat mutsig maar het ging.
,,,,فلافل

Offline Selly

  • *****
  • 30.776
Re:Amsterdam
« Reactie #126 Gepost op: 22 november 2008, 18:24:09 »
Gister eerst vegetarische hapjes in KHL in Amsterdam in het achterzaaltje ter gelegenheid van een bijeenkomst, alles was vegetarisch omdat dat verzocht was: pompoensoep, stukjes paprika-dolma, tapenadestokbroodjes, geitenkaaskroketjes en gefrituurde kaasstaafjes en nog meer maar dat at ik niet want daarna ging ik nog echt eten ernaast bij de Cantine: een enorm bord noodlesoep. Erg lekker, maar veel te veel. Er waren ook lekkere veggie skins en de salade van 8 euro van mijn tafelgenoot was enorm. Lekker en niet duur. Ze hebben alleen de verwarming wat te hoog.
,,,,فلافل

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Amsterdam
« Reactie #127 Gepost op: 30 november 2008, 16:10:50 »
Maandag bij Moeders. Had buitenlandse familie over en eentje herinnerde zich nog de Hollandse pot van zijn oma. Ideaal voor hen was dus de 'rijsttafel'. Kleine porties Hollandse pot in echt Hollandsche pannetjes, dus ze konden van alles uitproberen en lekker herinneringen ophalen.
Voor de vegetarier zijn er wel gerechten, maar jammer genoeg niet echt Hollands. Althans, een quiche met gorgonzola vind ik qua sfeer er toch buiten hangen. Jammer, want met de tegenwoordig makkelijk verkrijgbare veggierookworsten en ballen kun je net zo goed een stamppot opleuken, vind ik. Maar het eten was goed. Zelf zou ik er niet heen gaan (omdat Hollandsche pot niet echt m'n ding is), maar voor/met buitenlands bezoek is het leuk.

Dinsdag bij Crystal in de Leidsestraat. Verwachtingen waren niet zo hoog, gewoon zo'n standaard goedkope shoarma/pizzaboer, waar je gezelliger zit dan in de snackbar. Je komt langs zo'n donerpaal als je binnenkomt, maar verderop in het restaurantje is dat niet iets waar je constant tegen aan hoeft te kijken. Wegens verkoudheid geen idee hoe het met de vleeslucht zit. Bezoek (carnivoor pur sang) bestelde tot mijn grote verbazing falafel met humus. De gerechten staan niet als vegetarisch aangemerkt. Zo kwam het dat mijn aubergine met saus, stiekem wel vlees bevatte. In zo'n tent verwacht ik eigenlijk dat alles met vlees erin wel benadrukt zou worden, maar niet dus. Eigen stomme schuld, ik had het net zo goed even kunnen vragen vooraf. Maar goed, culinair gezien is dit iets wat je overal kan krijgen, niets spannends.

Vrijdag bij Hardrock Cafe. Ideaal voor als je weinig te bepraten hebt (luide muziek) en graag afleiding wilt (diverse tv's met optredens en clips). Het is wat aan de prijs, maar het is wel gourmet fastfood. Het menu bestaat voornamelijk uit dier, maar met een beetje creativiteit kun je de nodige dingen combineren en zo alsnog je buikje vullen. Mijn salade verzoop in de naar mijn smaak iets te zure dressing, de santa fe spring rolls waren lekker (gevuld met spinazie, zwarte bonen, mais en koriander o.a.) en de mac 'n' cheese was eh ja, kazige macaroni. De cocktails zijn duur, maar bij sommige krijg je de glazen mee (moet je wel om vragen trouwens). Toetjes helaas niet aan toe gekomen bij zowel Moeders als Hardrock Cafe. Jammer en alleen ivm tijdsgebrek...
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Maartje!

  • Staafmixermeisje. Pur sang.
  • ******
  • 6.752
Re:Amsterdam
« Reactie #128 Gepost op: 11 december 2008, 18:06:38 »
Gisteren at ik bij Hostaria.

Leuk! Zo'n klein, smal zaakje, waar je net te dicht op elkaar zit maar zonder dat het storend is. Met aan de ene kant veel Sophia Loren-posters en aan de andere kant woest behang. Aardige bediening ook, gingen heel aardig uitleggen welke gerechten vegetarisch waren en konden enzo.

Er waren geen vega secondi, wat ik een beetje jammer vond, maar de antipasto (hele lekkere caponata, een beetje zoetig, een beetje zurig, een beetje venkelig, met knoflookcrostini) en de primo (tagliolini met gorgonzola, rucola en truffel; die truffel proefde je niet maar dat was niet erg want de gorgonzola was echt ontzettend lekker) waren ruim voldoende. Toe nog een fijn stuk chocoladetaart (vol met gemalen amandelen) met vanillemascarpone. :yummie: Ik werd er echt helemaal blij van.
This is between me and the vegetable!

Offline Maartje!

  • Staafmixermeisje. Pur sang.
  • ******
  • 6.752
Re:Amsterdam
« Reactie #129 Gepost op: 21 december 2008, 11:34:45 »
R en ik aten vrijdag bij Pasta e Basta. Dat was echt veel leuker dan ik gedacht had. Vooraf oneindig veel antipasti (geroosterde aubergines, gegrilde courgettes, geroosterde aardappeltjes, tomaat-met-mozzarella, lekker brood, champignonnetjes) en daarna keuze uit acht pasta's; ik had een soort toffees gevuld met vrij droge walnoten, met hele lekkere gorgonzolasaus en amandelen. R at ravioli gevuld met hele fijne, zachte aardappelpuree en truffelsaus.
Toe hadden we nog chocolademousse en tiramisu.

En er werd dus bij gezongen. Het begon met een aria, daarna modernere muziek. Ik was bang dat dat allemaal behoorlijk genant was, maar ze zongen goed en het was leuk.

Ik nam van tevoren aan dat het eten matig zou zijn (je komt tenslotte niet voor een bordje eten, maar voor een belevenis (waar is de beschaafde :puke:-smilie?) maar dat was dus helemaal niet zo, het was ontzettend lekker allemaal.
Voor pasta eten aan de dure kant (55 euro pp inclusief alles) maar met al dat gezang erbij wel errug leuk!
This is between me and the vegetable!

Offline renske

  • ****
  • 809
  • Geslacht: Vrouw
    • Zoetekauwen
Re:Amsterdam
« Reactie #130 Gepost op: 23 december 2008, 21:07:41 »
Bij café restaurant Het Museum, in Amsterdam, naast het Oosterpark.
Ze hebben elke dag een ander menu (dat op de site klopt dus niet) met altijd ook iets vegetarisch. Vandaag was het vegetarische strudel (van filodeeg). Was erg lekker! Er zaten noten en groenten in, een goed smakende tomatensaus ernaast en een lekkere salade op het bord erbij. Helemaal goed.
Ik vind het altijd leuk bij Het Museum, je kunt er lekker betaalbaar eten (eigenaar en kok Cor kookt altijd goed) en ook gewoon gezellig een drankje doen.

Offline Selly

  • *****
  • 30.776
Re:Amsterdam
« Reactie #131 Gepost op: 24 december 2008, 22:25:46 »
Bij café restaurant Het Museum, in Amsterdam, naast het Oosterpark.
Ze hebben elke dag een ander menu (dat op de site klopt dus niet) met altijd ook iets vegetarisch. Vandaag was het vegetarische strudel (van filodeeg). Was erg lekker! Er zaten noten en groenten in, een goed smakende tomatensaus ernaast en een lekkere salade op het bord erbij. Helemaal goed.
Ik vind het altijd leuk bij Het Museum, je kunt er lekker betaalbaar eten (eigenaar en kok Cor kookt altijd goed) en ook gewoon gezellig een drankje doen.

Oeh ik durfde daar nooit naar binnen omdat ik dacht dat al jaren er niemand meer in (of uit) was geweest. Klopt dus niet. Zal 't es proberen als ik durf.
,,,,فلافل

Offline Selly

  • *****
  • 30.776
Re:Amsterdam
« Reactie #132 Gepost op: 03 januari 2009, 15:57:20 »
Afgelopen maandag bij restaurant Looks in Amsterdam. Wel aardig, maar ze kwamen toen ze een jaartje terug openden in het nieuws omdat ze zulke goede prijzen zouden hebben, maar tegenwoordig is een hoofdgerecht gewoon 22,50. Men kondigde aan productenn vers van de markt te halen en daarom wisselt de menukaart elke week (op zich leuk) dus ik was verbaasd dat het veggie voorgerecht een trio van tomaat was: van welke markt haal je momenteel tomaat zo midden in de winter? Maar goed, het was best oke, een beetje moussig en zonder diepe tomatensmaak want ja een tomaat is nu eenmaal geen winterding.
Het hoofdgerecht was best lekker: blini met gerookte knolselderij, aardige grote paddestoelen en truffel zonder smaak. Ik miste iets fris.
We waren met een groep en het was erg gezellig maar ik had van t eten toch wat meer verwacht.
,,,,فلافل

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Amsterdam
« Reactie #133 Gepost op: 03 januari 2009, 17:16:34 »
Men kondigde aan productenn vers van de markt te halen en daarom wisselt de menukaart elke week (op zich leuk) dus ik was verbaasd dat het veggie voorgerecht een trio van tomaat was: van welke markt haal je momenteel tomaat zo midden in de winter? Maar goed, het was best oke, een beetje moussig en zonder diepe tomatensmaak want ja een tomaat is nu eenmaal geen winterding.
:heehee:
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline Selly

  • *****
  • 30.776
Re:Amsterdam
« Reactie #134 Gepost op: 18 januari 2009, 20:47:03 »
Van de week in de Zwijger in Amsterdam. Mijn eerste ervaringen daar waren goed, maar mijn ena laatste niet: het eten was nog ijskoud en ik had het zelfs teruggestuurd (dat doe ik nooit!) en alles werd er ook steeds duurder.
Maar nu is het helemaal weer oke. Per 1 jan. hebben ze opeens een Italiaanse kaart met pizza en pasta voor 7 euro (klein) en 8 euro (erg groot). Ik had spaghetti met olie en hete pepers (die kwam zonder hete pepers maar met lenteui en tomaat, toch lekker en groot terwijl ik een kleine had) en een mozzarellasalade (6 euro, enorm groot).
Wel niet zo oplettende bediening, dus enorm snel gaat het niet, maar verder goede sfeer en voor de prijs prima eten.
,,,,فلافل

Offline Selly

  • *****
  • 30.776
Re:Amsterdam
« Reactie #135 Gepost op: 26 januari 2009, 20:44:08 »
Donderdag in de Smoeshaan in Amsterdam. Op hun site staat iets als dat ze diverse veggie gerechten hadden, nou dat was er dus 1: een pasta, terwijl de kaart verder wel ik geloof een stuk of 11 hoofdgerechten telde. De pasta dan dus maar.
Die was erg lekker: tagliatelle met een paar soorten paddestoelen, goeie mozzarella, nog andere groenten (maar wat ook al weer). Klinkt weinig spannend maar was prima en vers en oke voor 12,50. Mijn tafelgenoot at niet veggie maar kreeg een enorme berg groente en patatjes met geweldig lekkere mayo. En de bediening was enorm aardig.
,,,,فلافل

Offline Selly

  • *****
  • 30.776
Re:Amsterdam
« Reactie #136 Gepost op: 08 februari 2009, 11:56:49 »
Gisteren uit eten geweest bij Cedars om de verjaardag van mijn moeder te vieren. Een aangename ervaring moet ik zeggen! Mijn moeder had ze van tevoren niet gewaarschuwd dat er twee moeilijke eters mee zouden komen omdat we vrij regelmatig in een ander Libanees restaurant hebben gegeten en het daar nooit zo'n probleem was. Gister bleek echter dat de ene libanees de andere niet is (goh wat een verrassing!) en dat ze dus een heel andere kaart hadden. Je kon alleen een drie gangen menu nemen, waarvan het hoofdgerecht bestond uit vlees, vlees, en nog eens vlees. De moed zonk me dus al snel in de schoenen, vooral toen mijn moeder aan de serveerster vertelde dat er twee veganisten aan tafel zaten en de serveerster reageerde met: "oh! euhhh, euhhhh, hmmm, ja, ik ga het even zeggen tegen de chef". Gelukkig kwam er al vrij snel een hele vriendelijke ober vertellen dat ze wel iets met rijst en groenten konden maken dus was ik even gerustgesteld. Ik bedacht me wel dat we niet verteld hadden wat veganistisch nou eigenlijk betekent dus wantrouwend als ik ben verwachtte ik alsnog enorme ladingen kaas over de groente. Maar nee, niks van dat alles, ze snapten het echt helemaal! Ze hadden echt aan alles gedacht en de ober pakte zelfs apart bestek om iets op ons bordje te leggen nadat het andere bestek met de blauwe kaas dressing in aanraking was gekomen, heel netjes.

Voor een uitgebreide beschrijving van het eten: 9- van Johannes van Dam. Als hoofdgerecht kregen wij een aubergine gevuld met een mengsel van aardappel, paprika, ui en tomaat geserveerd met rijst. Het dessert bestond uit een enorme schaal met allerlei vers fruit, je kon pakken wat je wilde, sowieso dus veganistisch verantwoord :).

Eindelijk ook bij Cedars geweest, wilde er al een tijd heen. Nou, dat viel best tegen eigenlijk. Eerst werden we door nogal rommelige bediening in de lounge gezet, waar we drinken kregen en pinda's en wortels in limoensap (dat laatste erg lekker).
Daarna, aan tafel, kregen we meteen het drie gangen menu aangepraat, maar we wilden dit eigenlijk ook wel, dus dat was niet zo erg. De ober hield in zijn praatje rekening met de mogelijkheid dat je ook veggie kon zijn, dus dat was goed.  We kregen dus ook geen kaart meer te zien, alleen de wijnkaart, waar geen andere drankjes opstonden, terwijl ik wel had willen weten of ze yoghurtdrank hadden. De bediening kwam niet zo over dat je dat aan ze zou kunnen vragen, dus dat liet ik maar achterwege.
Daarna kwamen mezze. Die waren erg goed, niets vernieuwend maar wel lekker. Eerst 2 salades, lekker met o.a. fantastische champignons, maar ze hadden beter tegelijk met de andere mezzes kunnen komen, toen de andere mezzes: 2 soorten hummus, 2 soorten aubergine salade, iets met paprika, 2 soorten hangop, iets met komkommer, plat brood, iets niets veggies. Entoen nog 2 warme dingetjes van dik deeg met feta en spinazie, met weinig smaak.

Daarna het hoofdgerecht. Het veggie hoofdgerecht bestond uit een enorme deegflap, een soort calzone, met wortels, champignons en doppers, tamelijk gaar allemaal, erbij droge rijst, gepofte aardappel en peulen met weer wortel en doppers. Een beetje saai en enorm veel. Ik at een derde van de calzone en zat toen vol. Ik miste een sausje dus jatte wat knoflooksaus van de niet-veggies. De niet-veggies waren meer tevreden over hun hoofdgerecht.
Daarna mochten we het fruit niet meer aan tafel eten maar dat moest in de lounge. Ok. Maar het was geen klaargemaakt fruit, je moest zelf het fruit schillen. Een enorme berg van fruit dat niet in het seizoen was (druiven, ananas, meloen, nectarine, kiwi) en wel in het seizoen was (grapefruit, mandarijn, droge kumquats). Beetje onhandig dit. En we kregen nog een klein lekker puddinkje met oranjebloesemwater.

De prijs kwaliteit verhouding is hier een beetje scheef: 39,50 voor dit menu. Bij Byrouth op de Kinkerstraat betaal je veel minder en eet je beter. Niet een enorme aanrader dus.
,,,,فلافل

Offline Selly

  • *****
  • 30.776
Re:Amsterdam
« Reactie #137 Gepost op: 14 februari 2009, 20:37:16 »
Gister bij Harkema in Amsterdam. Veggie roti. Niet heel surinaams, maar wel oke, en het was maar 13,50. We waren met een groep en alles kwam snel.
,,,,فلافل

Offline renske

  • ****
  • 809
  • Geslacht: Vrouw
    • Zoetekauwen
Re:Amsterdam
« Reactie #138 Gepost op: 21 februari 2009, 18:35:27 »
Gisteren aten we bij Sherpa, ik at de vegetarische Shapaleb (tibetaanse pizza)
En eergisteren at ik bij Kantjil, we bestelden allemaal groentengerechtjes, was best lekker. Niet mijn favo Indonees in Amsterdam, maar soms wel handig en lekker snel.

Offline Maartje!

  • Staafmixermeisje. Pur sang.
  • ******
  • 6.752
Re:Amsterdam
« Reactie #139 Gepost op: 08 maart 2009, 09:28:05 »
Bij New Season, een Chinees in de Warmoesstraat die Johannes van Dam onlangs een negen gaf. Ik had tahoe met zuur-pittige saus en die was goed :D Aardige bediening ook!
This is between me and the vegetable!