Vegatopia Forum

Veggiedating websites

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline LelleL

  • *****
  • 3.652
  • Geslacht: Vrouw
Re:Veggiedating websites
« Reactie #200 Gepost op: 24 mei 2010, 14:57:51 »
Net een mail van vegadates over nieuwe aanmeldingen. Iemand meld zich aan met de volgende zin "ik ben ik, kijk naar de foto en dat is wat je krijgen kan..."

Hoezo arrogant?


Je kan het ook opvatten als: sorry, meer kan ik er ook niet van maken.

Nooit in me opgekomen. ben ik nu een slecht mens?

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Veggiedating websites
« Reactie #201 Gepost op: 24 mei 2010, 16:09:33 »
Jazeker, maar alleen omdat je op leren schoenen loopt :P

Prima, dat je misschien niet zo'n vlotte schrijfstijl hebt, maar je wil toch iemand leren kennen en andersom? Dan is een foto alleen wat karig. Ik krijg dan hele slechte vermoedens over het zoeken naar een nieuwe mama (zodat je eten op tafel staat als je uit werk komt en je was schoon is, want echte mama wordt 'm ook zat) of van een nogal een dimensionale persoonlijkheid. Je kan toch aan vrienden of desnoods je moeder vragen om je een beetje te beschrijven en dat dan in je eigen bewoording naast die foto neer te planten?
Sin chile, no tiene chiste!

Offline LelleL

  • *****
  • 3.652
  • Geslacht: Vrouw
Re:Veggiedating websites
« Reactie #202 Gepost op: 24 mei 2010, 17:52:26 »
Moet zeggen, ik zou ook niet weten hoe ik mezelf moet omschrijven. Moest ik maar eens over na gaan denken.

Offline @rno

  • *****
  • 2.330
  • Geslacht: Man
Re:Veggiedating websites
« Reactie #203 Gepost op: 24 mei 2010, 21:36:02 »
Blauwe baardaap, denkt van zichzelf dat hij leuk is. Kan soms zo leuk uit de hoek komen, dat je hem er zo weer in zou trappen. Tracht creatief om te gaan met de middelen die hij heeft. Weet niet hoe vlees smaakt. Inmiddels op overrijpe leeftijd. Komt vrij over 45 jaar.
Kip, het meest veelzijdige stukje vrees. Sh*t!

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Veggiedating websites
« Reactie #204 Gepost op: 24 mei 2010, 21:48:59 »
Het allermooiste blijven die standaardregeltjes van "ik ben een spontane...", "beetje gek/prettig gestoord" en "mijn vrienden zeggen dat ik niet onknap ben".

"Maar het gaat om de klik"

En veel vrouwen beschrijven ook niet wat zij specifiek zoeken, maar meer aan algemeen beeld van wat vrouwen in een relatie zoeken, heb ik het idee.

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Veggiedating websites
« Reactie #205 Gepost op: 24 mei 2010, 22:27:17 »
Wat zoeken vrouwen dan algemeen in een relatie?

Arno's creativiteit zou mij nieuwsgierig maken op zo'n site. Weer eens wat anders dan hoi, ik ben Piet, vlees eet ik niet en de rest moet je zelf maar achter komen!
Sin chile, no tiene chiste!

Kiwi

Re:Veggiedating websites
« Reactie #206 Gepost op: 24 mei 2010, 22:43:00 »
Wat zoeken vrouwen dan algemeen in een relatie?

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik denk namelijk dat het niet veel afwijkt van wat mannen in het algemeen zoeken in een relatie.

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Veggiedating websites
« Reactie #207 Gepost op: 24 mei 2010, 22:45:14 »
Nouja, vrouwen stellen het bijvoorbeeld vaak op prijs als ze goed kunnen praten met een man (en dan vraag ik me af of er ook vrouwen zijn die een man zoeken waarmee ze niet goed kunnen praten). Verder vinden ze het vaak belangrijk dat een man humor heeft (iedereen heeft humor tut, je bedoelt natuurlijk dat ie jouw soort humor heeft! Beschrijf dat dan!).

Het is vaak nogal nietszeggend dus.

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Veggiedating websites
« Reactie #208 Gepost op: 24 mei 2010, 23:35:27 »
Maar dat kun je weer aflezen aan de favo t programma's, boeken enzo.

Overigens is mijn ervaring dat de gemiddelde vent op zo'n site dat hele profiel niet leest, maar dan weet ik ook gelijk weer wat ik niet zoek in een vent ;)
Woorden zeggen sowieso niet zoveel in dit soort gevallen. Ik ken een leuk uitziende vent, maar zodra hij z'n mond open doet zie ik de ene na de andere vrouw afhaken. Zijn stem is niet zo sexy. Een datingsite avontuur begon met de meest briljante mailtjes. Ik lag naast de bank van het lachen, wat een buikpijn. Dat hij een gouden ketting droeg en zelf ook al moest toegeven dat hij niet moeders mooiste was, maakt me niks uit. Maar toen kwam de date zelf. Bleek meneer uren over al die leuke mailtjes te hebben nagedacht. Dan valt zo'n ontmoeting behoorlijk tegen, want het is gewoon niet de adremme persoon die je dacht te gaan daten. Later lach je er smakelijk om (Ok, in dit geval ook tijdens de date, want het werd echt genant), maar moraal van het verhaal is dat je het nooit zeker weet. En dat is nou juist de verrassing. Je moet het niet doen om de ware te scoren, maar om nieuwe, hopelijk leuke mensen tegen te komen.
Sin chile, no tiene chiste!

Offline LelleL

  • *****
  • 3.652
  • Geslacht: Vrouw
Re:Veggiedating websites
« Reactie #209 Gepost op: 25 mei 2010, 00:05:49 »
Blauwe baardaap, denkt van zichzelf dat hij leuk is. Kan soms zo leuk uit de hoek komen, dat je hem er zo weer in zou trappen. Tracht creatief om te gaan met de middelen die hij heeft. Weet niet hoe vlees smaakt. Inmiddels op overrijpe leeftijd. Komt vrij over 45 jaar.

Geweldig, wil je de mijne schrijven? ;)

Offline greet

  • *****
  • 2.671
Re:Veggiedating websites
« Reactie #210 Gepost op: 25 mei 2010, 09:39:19 »
Blauwe baardaap, denkt van zichzelf dat hij leuk is. Kan soms zo leuk uit de hoek komen, dat je hem er zo weer in zou trappen. Tracht creatief om te gaan met de middelen die hij heeft. Weet niet hoe vlees smaakt. Inmiddels op overrijpe leeftijd. Komt vrij over 45 jaar.

Geweldig, wil je de mijne schrijven? ;)

Blij, nogal bleke persoon die graag in groene vierkantjes verblijft, maar er nog liever uitloopt.

Offline LelleL

  • *****
  • 3.652
  • Geslacht: Vrouw
Re:Veggiedating websites
« Reactie #211 Gepost op: 25 mei 2010, 11:50:35 »
 ;D

Nogal bleke? Is dat in bet belgs iets anders dan in NL?

Offline greet

  • *****
  • 2.671
Re:Veggiedating websites
« Reactie #212 Gepost op: 25 mei 2010, 12:53:48 »
Hmmmm, vergiste ik me daar in de kleur van jou. Moest natuurlijk Groene zijn

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Veggiedating websites
« Reactie #213 Gepost op: 25 mei 2010, 13:00:53 »
Je kan het plaatje natuurlijk op verschillende manieren opvatten. De persoon kan aan het juichen zijn, maar ook de armen in wanhoop omhoog gegooid hebben. Of wellicht staat Aiko buiten met een pistool om de lente tegen te houden.

In het geval van Lelle lijkt de eerste verklaring wel de meest logische, maar misschien is ze helemaal niet de persoon op het plaatje!


Re:Veggiedating websites
« Reactie #214 Gepost op: 25 mei 2010, 13:07:00 »
maar misschien is ze helemaal niet de persoon op het plaatje!

O wacht! ben jij in het echt dan ook geen bleekgezicht met een zwarte clownsneus, abnormaal grote ogen, puntoren en klompvoeten? Zitten de tenen eigenlijk aan de achterkant of aan de voorkant?

Vergeet ik die mallotige geknikte staart nog bijna.
« Laatst bewerkt op: 25 mei 2010, 13:09:06 door @ñarchist »
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Veggiedating websites
« Reactie #215 Gepost op: 25 mei 2010, 13:24:23 »
Nee, maar het plaatje lijkt wel op me natuurlijk.

Offline greet

  • *****
  • 2.671
Re:Veggiedating websites
« Reactie #216 Gepost op: 25 mei 2010, 17:20:15 »
Vooral dan die mallotige geknikte staart? :laugh:

Kiwi

Re:Veggiedating websites
« Reactie #217 Gepost op: 25 mei 2010, 18:24:12 »
:heehee:

Offline bambi

  • ******
  • 5.560
  • Geslacht: Vrouw
Re:Veggiedating websites
« Reactie #218 Gepost op: 25 mei 2010, 18:57:48 »
Vooral dan die mallotige geknikte staart? :laugh:
:o
Dames, houden we het netjes, ondanks het thema daten?
Rivier O Rivier jy's die diepste woord wat ek ken

Offline LelleL

  • *****
  • 3.652
  • Geslacht: Vrouw
Re:Veggiedating websites
« Reactie #219 Gepost op: 25 mei 2010, 19:21:40 »
 ;D