Vegatopia Forum

Veggiedating websites

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Veggiedating websites
« Reactie #180 Gepost op: 08 april 2007, 18:03:26 »
Tuurlijk ga ik erop in!
Mijn date van vandaag (gezellige carnivoor) riep geen acute romantiek op, dus ja :O
Sin chile, no tiene chiste!

Aiko

Re:Veggiedating websites
« Reactie #181 Gepost op: 30 augustus 2007, 23:42:42 »
Ik las gisteren, of eergisteren, daaromtrent, iets over Vegadates in zo'n gratis treinvervuilend krantje. Ben benieuwd of het wat meer vers bloed ook daadwerkelijk meer bezoekend publiek heeft kunnen ontlokken.

Offline Meneer de Uil

  • ****
  • 794
  • Geslacht: Man
Re:Veggiedating websites
« Reactie #182 Gepost op: 30 augustus 2007, 23:48:59 »
Wat voor type zoek je, Aiko?
Forumkenner 2007 8)

carollol

Re:Veggiedating websites
« Reactie #183 Gepost op: 15 november 2007, 00:40:08 »
Al een hele tijd sta ik al op vegadate met een profiel, maar ik vind niet echt dat het daar druk is. Het lijkt me wel leuk meer vegetariers te leren kennen, want iedere keer uitleggen waarom je geen vlees eet is wel vermoeiend vind ik. Maar ja als je iemand tegenkomt, kan je nu eenmaal niet zien of die persoon vega is of niet.

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Veggiedating websites
« Reactie #184 Gepost op: 15 november 2007, 01:35:11 »
Regelmatig op een forum posten waar veel vegetariers komen is een manier om andere vegetariers te leren kennen ;)

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Veggiedating websites
« Reactie #185 Gepost op: 15 november 2007, 13:48:43 »
Al een hele tijd sta ik al op vegadate met een profiel, maar ik vind niet echt dat het daar druk is. Het lijkt me wel leuk meer vegetariers te leren kennen, want iedere keer uitleggen waarom je geen vlees eet is wel vermoeiend vind ik. Maar ja als je iemand tegenkomt, kan je nu eenmaal niet zien of die persoon vega is of niet.

Misschien kun je in het voorstel-topic in het Cafe wat meer over jezelf vertellen? Wie weet tref je hier iemand!

Aiko

Re:Veggiedating websites
« Reactie #186 Gepost op: 16 november 2007, 21:39:35 »
Al een hele tijd sta ik al op vegadate met een profiel, maar ik vind niet echt dat het daar druk is. Het lijkt me wel leuk meer vegetariers te leren kennen, want iedere keer uitleggen waarom je geen vlees eet is wel vermoeiend vind ik. Maar ja als je iemand tegenkomt, kan je nu eenmaal niet zien of die persoon vega is of niet.

Hmmm, volgens mij huizen er best veel leden van hier ook op Vegadates.

carollol

Re:Veggiedating websites
« Reactie #187 Gepost op: 16 november 2007, 22:05:53 »
Nou ja leren kennen is op het internet wel een heeeeeeeeeel betrekkelijk begrip. maar goed ik zal zo eens naar dat onderwerp gaan en me netjes voorstellen ;)

Offline @rno

  • *****
  • 2.330
  • Geslacht: Man
Re:Veggiedating websites
« Reactie #188 Gepost op: 17 november 2007, 21:05:53 »
Van wat voor muziek hou je? Zomaar een vraag voor het algemeen, want ik ben geen kandidaat voor jou.
Kip, het meest veelzijdige stukje vrees. Sh*t!

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Veggiedating websites
« Reactie #189 Gepost op: 23 mei 2010, 19:51:10 »
Ik heb een profiel op Match.com, wat tegenwoordig onder Lexa valt, en nu keek ik daar vandaag weer eens op (sja, 30 jaar + 1 dag, dan moet je toch wat) en zij hebben voor mij besloten dat ik lesbisch ben. Dat is heel aardig, maar ik had geen twijfels op dat gebied en wil dus weer hetero zijn. Maar waar kun je dat aangeven?!

Aiko

Re:Veggiedating websites
« Reactie #190 Gepost op: 23 mei 2010, 22:07:01 »
Al een hele tijd sta ik al op vegadate met een profiel

Ik ben er inmiddels mee gestopt, met dat Vegadates.
Wat een hopeloos gedoe. Vrijwel niemand die de moeite neemt een berichtje terug te sturen, ook geen "donder op enge griezel, laat me met rust" kan er zelfs vanaf voor de moeite die ik neem een serieus bericht te sturen. Ik kan het geen aanrader (meer) noemen. Tenzij je een arrogante vrouw bent, dan is het jouw plek...!

Offline LelleL

  • *****
  • 3.652
  • Geslacht: Vrouw
Re:Veggiedating websites
« Reactie #191 Gepost op: 23 mei 2010, 22:15:59 »
Ik heb een profiel op Match.com, wat tegenwoordig onder Lexa valt, en nu keek ik daar vandaag weer eens op (sja, 30 jaar + 1 dag, dan moet je toch wat) en zij hebben voor mij besloten dat ik lesbisch ben. Dat is heel aardig, maar ik had geen twijfels op dat gebied en wil dus weer hetero zijn. Maar waar kun je dat aangeven?!

Waarschijnlijk staat er toch ergens ik ben een "vrouw"  geinteresseerd in "vrouw"
Waar je die tweede even moet verruilen voor man.
Maar zo ver was je zelf vast ook.

Ik had me ooit aangemeld op vegadates ook, maar heb er nog nooit iemands profiel op bezocht ofzo, de stap is mij te groot. Lijkt me doodeng dat iNet daten. Ben überhaupt al een date ramp; als ik iemand niet al ergens van ken ga ik me opeens heel suf gedragen. Denk ik, want nooit gedaan.
Kan er bij die kookworkshop soms ook een cursus daten gegeven worden?

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.159
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Veggiedating websites
« Reactie #192 Gepost op: 23 mei 2010, 22:30:59 »
Of een combinatie van de twee, met z'n allen koken, maar dan in setjes eten, en dat dan de grote vegatopia matchmaker die setjes gaat maken.
Supercalifragilisticexpialidocious!

Offline LelleL

  • *****
  • 3.652
  • Geslacht: Vrouw
Re:Veggiedating websites
« Reactie #193 Gepost op: 23 mei 2010, 22:45:41 »
Er lopen iets te weinig mannen op Topia rond om dat rond te krijgen vrees ik.

Offline LelleL

  • *****
  • 3.652
  • Geslacht: Vrouw
Re:Veggiedating websites
« Reactie #194 Gepost op: 23 mei 2010, 23:06:58 »
Net een mail van vegadates over nieuwe aanmeldingen. Iemand meld zich aan met de volgende zin "ik ben ik, kijk naar de foto en dat is wat je krijgen kan..."

Hoezo arrogant?

Offline Draek

  • ******
  • 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
Re:Veggiedating websites
« Reactie #195 Gepost op: 23 mei 2010, 23:18:53 »
Sommige vullen ook vaak iets in als 'dit vul ik later in' en dan gebeurd dat nooit.
Stem op de Partij voor de Dieren

Offline @rno

  • *****
  • 2.330
  • Geslacht: Man
Re:Veggiedating websites
« Reactie #196 Gepost op: 23 mei 2010, 23:24:51 »
Helaas, smachtende vrouwen, voor de komende 45 jaar ben ik bezet.
Kip, het meest veelzijdige stukje vrees. Sh*t!

Offline LelleL

  • *****
  • 3.652
  • Geslacht: Vrouw
Re:Veggiedating websites
« Reactie #197 Gepost op: 23 mei 2010, 23:41:23 »
"Wat heel is kan ook stuk" is mijn motto ;)

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Veggiedating websites
« Reactie #198 Gepost op: 24 mei 2010, 00:27:48 »
Net een mail van vegadates over nieuwe aanmeldingen. Iemand meld zich aan met de volgende zin "ik ben ik, kijk naar de foto en dat is wat je krijgen kan..."

Hoezo arrogant?


Je kan het ook opvatten als: sorry, meer kan ik er ook niet van maken.

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Veggiedating websites
« Reactie #199 Gepost op: 24 mei 2010, 13:58:30 »
Het allermooiste blijven die standaardregeltjes van "ik ben een spontane...", "beetje gek/prettig gestoord" en "mijn vrienden zeggen dat ik niet onknap ben". En dan zo'n sufk.. foto ernaast alsof de schoolfotograaf ineens ook mug shots doet :schater:
Ik had laatst weer zo'n aanbieding van Relatieplanet voor 3 dagen gratis full membership. Misschien als ik me weer eens verveel...
Sin chile, no tiene chiste!