Vegatopia Forum

Veggiedating websites

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Mir

Re:Veggiedating websites
« Reactie #60 Gepost op: 11 november 2003, 18:36:45 »

Mooie foto trouwens Mir! Zou een goeie zijn voor het fotoboek  ;)
Maar ehm, een persoon zonder hobby's zoeken, wordt dat niet lastig?

Heeft iedereen dan hobby's behalve ik? Lijkt me wel lekker rustig, iemand zonder hobby's en zonder bijbehorende troep. Maar een leuke hobby mag natuurlijk best (ik kan even niet op een leuke hobby komen  nu).
Zouden leuke mannen erg afgeschrikt worden? Het moet natuurlijk wel allemaal gebeuren in de maand dat het nog gratis is. ;)

Mir

Re:Veggiedating websites
« Reactie #61 Gepost op: 11 november 2003, 18:39:37 »
Mooie foto trouwens Mir! Zou een goeie zijn voor het fotoboek  ;)

Volgens mij is ie veel te klein voor het smoelenboek en ik sta er ook niet echt heel duidelijk op. Maar dat komt nog wel een keer. Misschien na de kookworkshop?


Edit: quote gefixt
« Laatst bewerkt op: 11 november 2003, 18:47:37 door Sander »

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Veggiedating websites
« Reactie #62 Gepost op: 11 november 2003, 19:07:28 »
Heeft iedereen dan hobby's behalve ik? Lijkt me wel lekker rustig, iemand zonder hobby's en zonder bijbehorende troep. Maar een leuke hobby mag natuurlijk best (ik kan even niet op een leuke hobby komen  nu).

Jij hebt dus geen hobby's en kan ook geen leuke bedenken? Ik heb er honderd of zo. Muziek film internet boeken sport katten spelletjes, noem maar op. Eigenlijk is het meeste wat ik doe wel een'bezigheid die men voor zijn genoegen of ontspanning doet => liefhebberij'. Hoe kom je je dag door zonder hobby's?

Citaat
Zouden leuke mannen erg afgeschrikt worden? Het moet natuurlijk wel allemaal gebeuren in de maand dat het nog gratis is. ;)

Ik denk dat de meeste mannen door je foto wel aangetrokken worden. Tot nu toe heb je ook nog weinig concurrentie :)

Mir

Re:Veggiedating websites
« Reactie #63 Gepost op: 11 november 2003, 19:50:06 »
Citaat

Jij hebt dus geen hobby's en kan ook geen leuke bedenken? Ik heb er honderd of zo. Muziek film internet boeken sport katten spelletjes, noem maar op. Eigenlijk is het meeste wat ik doe wel een'bezigheid die men voor zijn genoegen of ontspanning doet => liefhebberij'. Hoe kom je je dag door zonder hobby's?

Niet! En daarom wil ik dan een man die ik heel de dag verliefd aan kan kijken.

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Veggiedating websites
« Reactie #64 Gepost op: 11 november 2003, 20:13:09 »
Citaat

Jij hebt dus geen hobby's en kan ook geen leuke bedenken? Ik heb er honderd of zo. Muziek film internet boeken sport katten spelletjes, noem maar op. Eigenlijk is het meeste wat ik doe wel een'bezigheid die men voor zijn genoegen of ontspanning doet => liefhebberij'. Hoe kom je je dag door zonder hobby's?

Niet! En daarom wil ik dan een man die ik heel de dag verliefd aan kan kijken.

Dan denk ik dat lovelocker eerder aan een man zal komen dan jij. Er zullen vast wel uitzonderingen zijn, maar over het algemeen willen mannen toch gewoon dingen doen. Hoewel, als je alleen maar de man verliefd wil aankijken, dan zie ik nog wel mogelijkheden. De man gaat lekker voetbal op tv kijken, biertje erbij, en jij gaat de man kijken, met of zonder bier. Of wil je ook nog terugbekeken worden? Want dan zie ik het zwaar in.

Offline Artemis

  • Superplientje
  • ***
  • 395
Re:Veggiedating websites
« Reactie #65 Gepost op: 11 november 2003, 21:03:26 »
Ik heb er honderd of zo. Muziek film internet boeken sport katten spelletjes, noem maar op

Maar dat soort bezigheden wordt niet beschouwd als hobby.

Vliegtuigjes bouwen of vogelen zijn (meestal) mannelijke hobbies. Kantklossen en kaarten maken zijn (meestal) vrouwelijke hobbies. Ik snap wel dat ze geen leuke hobbies ziet..... (schaken? :devil: )
:witch2:

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Veggiedating websites
« Reactie #66 Gepost op: 11 november 2003, 21:17:08 »
Ik heb er honderd of zo. Muziek film internet boeken sport katten spelletjes, noem maar op

Maar dat soort bezigheden wordt niet beschouwd als hobby.

Ja, ik heb me altijd al afgevraagd hoe het nou met het woord hobby zit... omdat 'bezigheid die men voor zijn genoegen of ontspanning doet => liefhebberij' wel heel ruim is. Maar ja, de voorbeelden die jij noemt...

Citaat
Vliegtuigjes bouwen of vogelen zijn (meestal) mannelijke hobbies. Kantklossen en kaarten maken zijn (meestal) vrouwelijke hobbies.

Het is niet al te hip. Dus een hip persoon heeft geen hobby's?

Citaat
Ik snap wel dat ze geen leuke hobbies ziet..... (schaken? :devil: )

Schaken is geen hobby. Het is geen ontspanning, en ik kan me niet voorstellen dat mensen het voor hun genoegen doen, als ik zien hoe ze reageren op een nederlaag.

Luke_the_Duke

Re:Veggiedating websites
« Reactie #67 Gepost op: 11 november 2003, 22:04:33 »
Als schaken al geen ontspanning meer is dan weet ik het niet meer. Na een "drukke" dag school speel ik graag een potje schaak. Tis een van m'n grootste hobbies...

Mir

Re:Veggiedating websites
« Reactie #68 Gepost op: 11 november 2003, 22:23:00 »
Citaat
Citaat
Niet! En daarom wil ik dan een man die ik heel de dag verliefd aan kan kijken.

Dan denk ik dat lovelocker eerder aan een man zal komen dan jij. Er zullen vast wel uitzonderingen zijn, maar over het algemeen willen mannen toch gewoon dingen doen. Hoewel, als je alleen maar de man verliefd wil aankijken, dan zie ik nog wel mogelijkheden. De man gaat lekker voetbal op tv kijken, biertje erbij, en jij gaat de man kijken, met of zonder bier. Of wil je ook nog terugbekeken worden? Want dan zie ik het zwaar in.

Ik denk dat je gelijk hebt. Het zal wel niet snel wat worden met mij en de liefde. En voetbal en ik dat wordt ook nooit wat.  :(
« Laatst bewerkt op: 11 november 2003, 22:31:38 door Annemieke »

Mir

Re:Veggiedating websites
« Reactie #69 Gepost op: 11 november 2003, 23:06:31 »
ik ken er wel een paar :yawnee:

Zijn mensen zonder hobby's per definitie slaapverwekkend?

Offline Lovelocker

  • Geitenwollen Sock
  • ******
  • 7.755
  • Geslacht: Man
Re:Veggiedating websites
« Reactie #70 Gepost op: 11 november 2003, 23:28:56 »
als iemand wel interesses heeft, maar die geen hobby noemt, hoeft het niet...
Maar iemand die alleen tv kijkt of zo...vind ik al gauw saai
de tuin: dat ben ik

Offline Twilightje

  • ***
  • 299
  • Geslacht: Vrouw
Re:Veggiedating websites
« Reactie #71 Gepost op: 11 november 2003, 23:40:45 »
Jammer dat het betalend is.

Jij heb toch een vriend? Maar het is tot eind van dit jaar gratis (mag ook wel, aangezien er nog niet veel inschrijvingen zijn).

Ja, dat heb je goed onthouden, maar je kan ook de optie 'vriendschap' aanklikken he, lijkt me gewoon wel leuk om mensen te leren kennen.

Offline Sil

  • Godswonder
  • ***
  • 452
  • Geslacht: Man
Re:Veggiedating websites
« Reactie #72 Gepost op: 12 november 2003, 19:43:09 »
Niet eens meisjes van ongeveer mijn leeftijd, das nou ook wat!

btw Mir, je schrijft in je beschrijving dat je 32 bent :)
:koffie: 35, nog steeds veg@

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Veggiedating websites
« Reactie #73 Gepost op: 12 november 2003, 20:17:13 »
Niet eens meisjes van ongeveer mijn leeftijd, das nou ook wat!
Geduld Sil, het is net begonnen!

Citaat
btw Mir, je schrijft in je beschrijving dat je 32 bent :)

Gelukkig maar, want dan heeft ze blijkbaar op haar verjaardag betere dingen te doen dan haar beschrijving op een datingsite aanpassen!

Offline Twilightje

  • ***
  • 299
  • Geslacht: Vrouw
Re:Veggiedating websites
« Reactie #74 Gepost op: 13 november 2003, 00:33:09 »
Niet eens meisjes van ongeveer mijn leeftijd, das nou ook wat!

Ik ben toch ongeveer van je leeftijd (jij was toch 21 ofzo)? Maar misschien krijg je me niet te zien omdat ik in categorie 'vrouw zoekt contact' ipv 'vrouw zoekt man' zit.

Offline Sil

  • Godswonder
  • ***
  • 452
  • Geslacht: Man
Re:Veggiedating websites
« Reactie #75 Gepost op: 13 november 2003, 10:12:22 »
Ik ben toch ongeveer van je leeftijd (jij was toch 21 ofzo)? Maar misschien krijg je me niet te zien omdat ik in categorie 'vrouw zoekt contact' ipv 'vrouw zoekt man' zit.

21? God, nee zo oud ben ik gelukkig nog niet. Ik ben pas 20 :)
En ja, ik denk dat dat het is.
:koffie: 35, nog steeds veg@

Mir

Re:Veggiedating websites
« Reactie #76 Gepost op: 13 november 2003, 17:58:15 »
Gelukkig maar, want dan heeft ze blijkbaar op haar verjaardag betere dingen te doen dan haar beschrijving op een datingsite aanpassen!
Citaat

Inderdaad. Poezen :pukey: opruimen en kijken of jullie wel gemerkt hadden dat ik jarig was en al mijn verjaarskaartjes ophangen en uit eten gaan etc.
Maar vandaag heb ik wel tijd gevonden mezelf te verwijderen.  

ellen

Re:Veggiedating websites
« Reactie #77 Gepost op: 13 november 2003, 18:02:59 »
Maar vandaag heb ik wel tijd gevonden mezelf te verwijderen.  

O waarom?

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Veggiedating websites
« Reactie #78 Gepost op: 13 november 2003, 18:13:38 »
Maar vandaag heb ik wel tijd gevonden mezelf te verwijderen.  

O waarom?

Ze heeft zeker een man zonder hobby's voor haar verjaardag gekregen :)

Mir

Re:Veggiedating websites
« Reactie #79 Gepost op: 13 november 2003, 19:18:08 »
Maar vandaag heb ik wel tijd gevonden mezelf te verwijderen.  

O waarom?

Omdat de medevegatopiërs mij ervan hebben overtuigd dat ik veel te saai ben voor een leuke man.  ;)