Vegatopia Forum

Veggiedating websites

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Veggiedating websites
« Reactie #40 Gepost op: 08 oktober 2003, 23:33:17 »
Update:

Mannen met vette auto's op de foto zijn er in overvloed.
Tot mijn verbazing is mijn MSN nu uitgebreid met een aantal leuke mensen. Heb leuke gesprekken gevoerd en het valt me zelfs een beetje mee...
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Veggiedating websites
« Reactie #41 Gepost op: 16 oktober 2003, 14:15:08 »
http://www.easydate.be/

Hier kun je 25 singles op een avond ontmoeten, ook voor vega's.


Offline Draek

  • ******
  • 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
Re:Veggiedating websites
« Reactie #42 Gepost op: 07 november 2003, 21:41:33 »
Op het NVV forum kwam dit bericht:

Citaat
Hallo iedereen!

Vandaag, vrijdag 7 november 2003, is www.vegadates.nl gelanceerd. Een heuse contactadvertentie-site voor vegetariërs en veganisten!
Er staan nu nog weinig mensen op. Als jullie voor vulling zorgen krijgen jullie een gratis advertentie t/m 31 december 2003. Dan is dit belangrijk: vul op het inschrijfformulier bij 'Hoe heb je ons gevonden' in: Gezond Idee Alleen op die manier kan de gratis periode, die normaal 2 weken is, verlengd worden. Zegt het voort!

Groetjes van Linda Heins
Vonk en Vegadates.nl
Stem op de Partij voor de Dieren

Mir

Re:Veggiedating websites
« Reactie #43 Gepost op: 10 november 2003, 09:21:37 »
Nou, ik ben benieuwd!
En jij, Poek? :-X

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Veggiedating websites
« Reactie #44 Gepost op: 10 november 2003, 09:39:49 »
Ik heb me maar ingeschreven (en in ieder geval twee andere vegatopia'ers ook, hoewel eentje zichzelf meteen weer verwijderde). De laatste keer dat ik keek stonden er vijf vrouwen op. Knusjes :)
« Laatst bewerkt op: 10 november 2003, 09:40:10 door Poek »

Offline Lovelocker

  • Geitenwollen Sock
  • ******
  • 7.755
  • Geslacht: Man
Re:Veggiedating websites
« Reactie #45 Gepost op: 10 november 2003, 10:30:33 »
Dat was ik :-[ Impulsaanmelding, kreeg een Pb dat ik bij "vrouw zoekt vrouw" stond. Bij "man zoekt man" stond een vrouw. Dus kijk maar uit waar je straks mee op de bank zit :)
Ben ontzettend dubbel...het gedoe...als ik heel eerlijk ben...ik kom er niet uit: ben een behoorlijke Einzelgänger, de eenzaamheid slaat zelden toe. Het is vooral het knuffelen en meer...wat ik mis. Toch: een man, he
de tuin: dat ben ik

Mir

Re:Veggiedating websites
« Reactie #46 Gepost op: 10 november 2003, 10:47:53 »
Ik heb me maar ingeschreven (en in ieder geval twee andere vegatopia'ers ook, hoewel eentje zichzelf meteen weer verwijderde). De laatste keer dat ik keek stonden er vijf vrouwen op. Knusjes :)

Nou, het zijn er nu al negen. Ik denk dat het wel wat wordt met die vegadates. ;)

Mir

Re:Veggiedating websites
« Reactie #47 Gepost op: 10 november 2003, 10:52:12 »
Dat was ik :-[ Impulsaanmelding, kreeg een Pb dat ik bij "vrouw zoekt vrouw" stond. Bij "man zoekt man" stond een vrouw. Dus kijk maar uit waar je straks mee op de bank zit :)
Ben ontzettend dubbel...het gedoe...als ik heel eerlijk ben...ik kom er niet uit: ben een behoorlijke Einzelgänger, de eenzaamheid slaat zelden toe. Het is vooral het knuffelen en meer...wat ik mis. Toch: een man, he

Er klopt inderdaad het een en ander niet. Een vrouw die een vrouw zoekt staat bij ' ik ben een man en zoek een man'. Maar ik ben wel goed terechtgekomen geloof ik.

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Veggiedating websites
« Reactie #48 Gepost op: 10 november 2003, 10:57:23 »
Er klopt inderdaad het een en ander niet. Een vrouw die een vrouw zoekt staat bij ' ik ben een man en zoek een man'.
Even denken. Als je als man een vrouw zoekt dan moet je dus een vrouw vinden die een man zoekt. Zie je de omkering? Je kan de eerste term met de tweede van plaats verwisselen, maar je kan ook man veranderen in vrouw en vrouw in man. Dat gaat goed bij heteroseksuele advo's, maar niet bij homo's

Maar eigenlijk denk ik niet dat ze zo dom zijn ;D
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Veggiedating websites
« Reactie #49 Gepost op: 10 november 2003, 11:05:22 »
Dat was ik :-[ Impulsaanmelding, kreeg een Pb dat ik bij "vrouw zoekt vrouw" stond. Bij "man zoekt man" stond een vrouw. Dus kijk maar uit waar je straks mee op de bank zit :)

Ik bedoelde jou niet hoor! Hoewel ik wel bij de (heterosexuele) mannen heb zitten kijken, om te kijken hoeveel het er waren en ik profielen lezen wel leuk vindt.

Citaat
Ben ontzettend dubbel...het gedoe...als ik heel eerlijk ben...ik kom er niet uit: ben een behoorlijke Einzelgänger, de eenzaamheid slaat zelden toe. Het is vooral het knuffelen en meer...wat ik mis. Toch: een man, he

Ik ken het.

Offline Yessica

  • ****
  • 703
  • Geslacht: Vrouw
Re:Veggiedating websites
« Reactie #50 Gepost op: 10 november 2003, 11:37:10 »


Ik ken het.

Ik ken op dit moment eigenlijk wel heel veel mensen met dit gevoel. Vooral onder mijn homosexuele vrienden trouwens.

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Veggiedating websites
« Reactie #51 Gepost op: 10 november 2003, 11:45:45 »

Ik ken het.
Ik ken op dit moment eigenlijk wel heel veel mensen met dit gevoel. Vooral onder mijn homosexuele vrienden trouwens.

Oh oh, moet ik nu uit de kast komen!?

Offline Yessica

  • ****
  • 703
  • Geslacht: Vrouw
Re:Veggiedating websites
« Reactie #52 Gepost op: 10 november 2003, 11:51:49 »

Oh oh, moet ik nu uit de kast komen!?

Volgens mij schreef ik "vooral"  en niet  "alleen", maar als je uit de kast wil komen... be my guest  ;)


Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Veggiedating websites
« Reactie #53 Gepost op: 10 november 2003, 23:33:39 »
Nou, het zijn er nu al negen. Ik denk dat het wel wat wordt met die vegadates. ;)

Mooie foto trouwens Mir! Zou een goeie zijn voor het fotoboek  ;)
Maar ehm, een persoon zonder hobby's zoeken, wordt dat niet lastig?

Offline Lovelocker

  • Geitenwollen Sock
  • ******
  • 7.755
  • Geslacht: Man
Re:Veggiedating websites
« Reactie #54 Gepost op: 11 november 2003, 10:27:45 »
ik ken er wel een paar :yawnee:
de tuin: dat ben ik

Elfje

Re:Veggiedating websites
« Reactie #55 Gepost op: 11 november 2003, 15:24:45 »
Voor de grap eens de zoekfunctie gebruikt: er waren geen zoekresultaten van de door mij opgegeven wensen. Was te verwachten. Ik blijf lekker vrijgezel.

Offline J@n

  • 99% uitgekookt
  • *****
  • 10.299
Re:Veggiedating websites
« Reactie #56 Gepost op: 11 november 2003, 17:54:50 »
Voor de grap eens de zoekfunctie gebruikt: er waren geen zoekresultaten van de door mij opgegeven wensen.

En potjandorie, wat zijn er weinig vrouwen ingeschreven die op zoek zijn naar een erotisch contact! Zelfs tussen de 18 en de 100 jaar vindt ie niks! :laugh:

Offline Draek

  • ******
  • 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
Re:Veggiedating websites
« Reactie #57 Gepost op: 11 november 2003, 18:20:13 »
Misschien boven de honderd? O, he, blijkbaar worden vegetariers enzo niet ouder dan 100. :)
« Laatst bewerkt op: 11 november 2003, 18:20:41 door Dragonfly »
Stem op de Partij voor de Dieren

Offline Twilightje

  • ***
  • 299
  • Geslacht: Vrouw
Re:Veggiedating websites
« Reactie #58 Gepost op: 11 november 2003, 18:20:48 »
Jammer dat het betalend is.

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Veggiedating websites
« Reactie #59 Gepost op: 11 november 2003, 18:24:22 »
Jammer dat het betalend is.

Jij heb toch een vriend? Maar het is tot eind van dit jaar gratis (mag ook wel, aangezien er nog niet veel inschrijvingen zijn).