Vegatopia Forum

Veggiedating websites

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

ShiN

Re:Veggiedating websites
« Reactie #20 Gepost op: 01 oktober 2003, 17:06:34 »
nope..
maar kben ook wel benieuwd naar ervaringen van anderen ..

Offline Sil

  • Godswonder
  • ***
  • 452
  • Geslacht: Man
Re:Veggiedating websites
« Reactie #21 Gepost op: 01 oktober 2003, 23:01:14 »
Ik heb 3 weken bij een relatiebemiddelingsbureau gewerkt en adviseer mensen om niet via zulke praktijken iemand te zoeken. Al is het maar omdat het je hartstikke veel geld kost ::)

De eerste twee die ik gaf zijn gratis.

Verder nog redenen om het niet te doen? ;)
« Laatst bewerkt op: 01 oktober 2003, 23:02:19 door Sil »
:koffie: 35, nog steeds veg@

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Veggiedating websites
« Reactie #22 Gepost op: 04 oktober 2003, 14:15:08 »
Op deze website kun je bij voedsel kiezen uit: Vegetarisch, Veganistisch en Niet Vegetarisch.

http://match.msn.nl/

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Veggiedating websites
« Reactie #23 Gepost op: 06 oktober 2003, 19:10:51 »
Tsja een beetje aangestoken ben ik voor de gein eens een datingsite opgegaan en wel www.relatieplanet.nl. Niet speciaal voor veggies dus, maar wel een goede bron van vermaak. Binnen de 24 uur sta ik al op 10 reacties en ze zijn niet eens allemaal scary potentiele psychopaten, hondslelijk of gewoon utterly boring zo op het eerste gezicht.
Beetje nare site is relatieplanet trouwens wel, want je moet dokken voor alle nuttige functies, maar goed ik heb nu al wat nieuwe toevoegingen aan mijn MSN, dus ik ben benieuwd haha
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Veggiedating websites
« Reactie #24 Gepost op: 07 oktober 2003, 00:12:27 »
Tsja een beetje aangestoken ben ik voor de gein eens een datingsite opgegaan en wel www.relatieplanet.nl. Niet speciaal voor veggies dus, maar wel een goede bron van vermaak. Binnen de 24 uur sta ik al op 10 reacties en ze zijn niet eens allemaal scary potentiele psychopaten, hondslelijk of gewoon utterly boring zo op het eerste gezicht.
Beetje nare site is relatieplanet trouwens wel, want je moet dokken voor alle nuttige functies, maar goed ik heb nu al wat nieuwe toevoegingen aan mijn MSN, dus ik ben benieuwd haha

Kun je daar wel zoeken op veggies, of is dat zo'n betaalfunctie?

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Veggiedating websites
« Reactie #25 Gepost op: 07 oktober 2003, 00:52:05 »
Alles is een betaalfunctie geloof ik. Inmiddels zijn we al 24 berichtjes verder qua reacties... Echt snugger volk is het allemaal niet en je kan alleen maar reageren met interesse of geen interesse... Dus..Stiekem ben ik wel zo nieuwsgierig (mijn journalistieke kantje wellicht) dat ik al een date gescoord heb. Ja, ben toch tijden vrijgezel en ik ga nooit op dates, dus ik vind dat ik maar eens moet gaan daten. Tips zijn dus van harte welkom ;D
Maar goed de strikte veggies hebben hier weinig te zoeken.
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Veggiedating websites
« Reactie #26 Gepost op: 07 oktober 2003, 00:57:26 »
En Netscape/Operagebruikers ook niet:

"De site van RELATIEPLANET.NL is geoptimaliseerd voor
Microsoft Internet Explorer versies 5.0 en hoger.
Je browser kan waarschijnlijk niet alle features van RELATIEPLANET.NL goed tonen."

Maar goed, laat je ons weten of het nog wat is, die date? En het zal wel een vleeseter zijn?
« Laatst bewerkt op: 07 oktober 2003, 00:58:39 door Poek »

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Veggiedating websites
« Reactie #27 Gepost op: 07 oktober 2003, 10:08:26 »
Ik heb geen idee of meneer een vleeseter is, maar hoe minder we van elkaar weten hoe leuker het spel word. Hoeveel kinderen zal ik hebben? Zou hij open minded genoeg zijn om mijn prostitue verleden te accepteren? Ben ik misschien wel zwaar religieus en bewaar ik mezelf tot het huwelijk, was ik al 3 keer getrouwd, heb ik een bijna dood ervaring gehad, was ik een dakloze junk of ik kan ook gewoon eerlijk meteen mijn handicap op tafel gooien.

Jeetje, keuzes keuzes... ???

Maar ik houd jullie op de hoogte van dit dateleed haha
Sin chile, no tiene chiste!

Elfje

Re:Veggiedating websites
« Reactie #28 Gepost op: 07 oktober 2003, 14:34:13 »
Ik heb 3 weken bij een relatiebemiddelingsbureau gewerkt en adviseer mensen om niet via zulke praktijken iemand te zoeken. Al is het maar omdat het je hartstikke veel geld kost ::)

De eerste twee die ik gaf zijn gratis.

Verder nog redenen om het niet te doen? ;)

Ik sta er persoonlijk gewoon achterdochtig tegenover, o.a. om veiligheidsredenen en omdat ik betwijfel of je ,,de ware'' wel op zo'n manier zal tegenkomen. Misschien ben ik eeen beetje ouderwets daarin, maar ik denk dat je elkaar ergens ,,treft''Dat het dan natuurlijker is ofzo....kan het eigenlijk niet zo goed uitleggen :bloos:
Misschien overdreef ik met mijn waaarschuwing, het is meer een sterk persoonlijk gevoel.

Offline nicky_too

  • ****
  • 947
  • Geslacht: Vrouw
Re:Veggiedating websites
« Reactie #29 Gepost op: 07 oktober 2003, 14:46:10 »
Ik heb zelf een keer gratis de diensten van zo'n bureau aangeboden gekregen, ze hadden te weinig vrouwtjes.  ;D

Dan vraag ik dus om een hardrocker of erger, krijg ik drie kneusjes van Pink Floyd-fans! Nou heb ik niets tegen Pink Floyd, maar ZO leuk vind ik ze nou ook weer niet.
Combineer dat met suffe kereltjes en ik ben zo weer thuis.

Met de vierde daarentegen heb ik een relatie gehad. Death metal-fan. Kon ik ook wel pruimen.  ;)

groeten,
Nicky
"AAAH!!"
"HMPF!"

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Veggiedating websites
« Reactie #30 Gepost op: 07 oktober 2003, 17:26:35 »
Laat ik het eens gaan testen of je krijgt wat je vraagt...
(Inmiddels 40 reacties in nog geen twee dagen haha)
Ik vraag om intelligente mensen die verbaal hun mannetje staan. Niet om arrogante heerschappen, narrowminded volk of om serieuze relaties.

We noemen geen namen maar even wat leuke details

lievelingseten:patat, hobbies:voetbal, interesse: voetbal, tv:voetbal
Ja, dat zal me een leuke date met werelddiscussies worden zeg!

Een flink aantal 30ers. Eentje zelfs 39, misschien kan ik beter zijn kids gaan daten ofzo?

"Ik las je profiel, je bent precies wat ik zoek! Een pittige, mooie zwartharige prinses op een paard".  Ehm dan kun je niet lezen, want op het profiel staat bruin. Of bedoelde hij gewoon de foto lezen? En ne die foto is niet duidelijk. Voor hetzelfde geld ben ik wel waanzinnig lelijk zonder haar dat in mijn gezicht waait haha.

"ben jij 20 ?"
Nee, ik ben 42 en heb al 13 kinderen gebaard. Ik pest gewoon graag mensen zoals jij...Please...

Verder ben ik een diva ???
Que? Omdat ik misschien wel een paar uur op een zogenaamd spontaan stukje heb zitten zwoegen en ik vlot lijk? Of omdat mijn foto zoveel "uitstraling" heeft haha.

De leuke reacties zullen we maar voor een andere keer bewaren:)
En ik had het niet verwacht maar eerlijk is eerlijk, er zitten ook leuke, vlotte en niet arrogante reacties tussen.

En nu eens gaan nadenken wat we volgende week op het profiel gaan zetten :devil: We hebben nog drie gratis weken en een lading verschillende foto's dus als iemand een leuk idee heeft om uit te proberen.... ;D

Sin chile, no tiene chiste!

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Veggiedating websites
« Reactie #31 Gepost op: 07 oktober 2003, 17:37:34 »
Wat dacht je van een blonde bimbo Bast? Misschien krijg je dan juist intellectuelen ;)

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Veggiedating websites
« Reactie #32 Gepost op: 07 oktober 2003, 18:05:24 »
Tegenstellend zou misschien wel werken ja...Jeetje, dat is een idee. Volgens mij verberg ik mijn iq sowieso best redelijk haha.
Alleen heb ik geen foto van mezelf met blond haar....
Misschien anders een foto waar ik zogenaamd sexy mijn mond een stukje open laat hangen dan maar haha.
Maar er moet nog een verhaaltje bij he Poek....Zou het opvallen blonde Bast in het echt Bambi heet en stewardess is?

 :devil:
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Veggiedating websites
« Reactie #33 Gepost op: 07 oktober 2003, 18:25:13 »
Of wat dacht je van serveerster? En dan een foto met duidelijk zichtbare decolleté... je houdt van trance en  r'n'b, friet, doet aan fitness, en het verdere profiel kun je wel van iemand op cu2 of zo overnemen.

Offline Lovelocker

  • Geitenwollen Sock
  • ******
  • 7.755
  • Geslacht: Man
Re:Veggiedating websites
« Reactie #34 Gepost op: 07 oktober 2003, 19:00:55 »
ik vind het geloof ik niet zo grappig wat je doet, Bast. Er zijn daar eenzame mensen...Als er nu eens heel veel mensen grappig gaan zitten zijn op Relatieplanet, maakt het nog meer onbetrouwbaar dan het sowieso al is op een medium als dit.
de tuin: dat ben ik

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Veggiedating websites
« Reactie #35 Gepost op: 07 oktober 2003, 19:06:09 »
Depends. Als je het oppervlakkig houdt kan het geen kwaad. Als je closer met iemand wordt en je speelt iemand anders, kan het wel kwaad.

Offline Lovelocker

  • Geitenwollen Sock
  • ******
  • 7.755
  • Geslacht: Man
Re:Veggiedating websites
« Reactie #36 Gepost op: 07 oktober 2003, 19:13:10 »
ik vind dat je dan maar ergens anders moet gaan spelen met mensen. Ga naar een willekeurige chatbox of zo. De meer serieuze zijn vaak al ten onder gegaan grappenmakers, denk ik? Denk dat je onderschat wat voor geschiedenissen er daar zijn!
« Laatst bewerkt op: 07 oktober 2003, 19:16:44 door Lovelocker »
de tuin: dat ben ik

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Veggiedating websites
« Reactie #37 Gepost op: 07 oktober 2003, 19:40:04 »
Daar heb je wel een punt Lovelocker. Ware het niet dat ik het wel degelijk zelf ben op de foto en ik duidelijk vermeld niet naar een relatie op zoek te zijn. Verder ben ik beleefd naar iedereen toe. Alle reacties met emailadres zijn netjes beantwoord en ik heb zelfs een speciale MSNgroep voor diegenen met MSN waarin ik ook duidelijk uitleg hoe dit begonnen is en dat ik dus wel gezelligheid op prijs stel, maar meer vooralsnog niet.
Nette mensen krijgen nette antwoorden bij mij en ja ook die wat minder knappe, aantrekkelijke, spontane, vlotte mensen. Maar erg domme vragen als ben je echt 20, terwijl het er nota bene flink in beeld staat, tsja sorry maar dan vraag je er een beetje om. Zeker als dat ook het enige is wat je verder interesseert.
Ik zal niet de blonde stewardess dan gaan uithangen, goed?
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Lovelocker

  • Geitenwollen Sock
  • ******
  • 7.755
  • Geslacht: Man
Re:Veggiedating websites
« Reactie #38 Gepost op: 07 oktober 2003, 20:27:21 »
Ware het niet dat ik het wel degelijk zelf ben op de foto en ik duidelijk vermeld niet naar een relatie op zoek te zijn.

Oké, mijn excuses
de tuin: dat ben ik

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Veggiedating websites
« Reactie #39 Gepost op: 07 oktober 2003, 20:33:59 »
Mijn grote bek verbergt een heel klein hartje hoor en ik wil verder niet zo gauw mensen opzettelijk kwetsen, maar geloof me: Sommige arrogante kwallen vragen erom :devil:
En als ze zo arrogant zijn dan zullen wel niet zo eenzaam en wanhopig zijn denk ik ..
Sin chile, no tiene chiste!