Vegatopia Forum

Shakies

ris

Re:Shakies
« Reactie #80 Gepost op: 02 september 2006, 23:01:30 »
Ik vind het personeel van de vestiging op A'dam CS (en dan vooral de bedrijfsleider) bovendien ronduit onbeschoft.

Vertel!

Ja ik ben een beetje een zeikerd daarmee, maar het zijn onbeleefde figuren, je moet je bestelling een paar keer herhalen, ze zeggen niet 'wat zeg je' maar 'he' die baas die daar rondloopt maakt altijd heel vervelende opmerkingen tegen zijn personeel, ik weet wel, het is gewoon een broodjeszaak waar je weer wegloopt, maar op Amsterdam CS zijn het echt een beetje raren figuren en dat valt me altijd weer op. Mensen waarvan ik denk dat ze de dingen die ze verkopen echt zelf heel vies vinden (dat mag natuurlijk ook wel) en helemaal geen enthousiasme uitstralen, terwijl het toch een bijzonder soort zaak is, eigenlijk meer personeel dat ik bij Burger King verwacht. In Utrecht zijn ze wel heel erg normaal. Andere shakies ken ik niet.
Het maakt ook niet zo veel uit hoor  :) Maar het viel me gewoon op.

Hmm, ik moet hier toch even op reageren, beter laat dan nooit! Ik werk bij shakies op Amsterdam CS (vanaf feb 2005) en begrijp dit commentaar niet.

Ik spreek even voor mezelf als ik zeg dat ik altijd mijn best doe om elke klant zo goed mogelijk te helpen, en hem/haar ook echt te laten kopen wat hij wil hebben. Ik geef graag informatie over de producten en vind het leuk om de klanten blij te maken.
Het grootste deel van mijn collega's is hier hetzelfde in. Ik weet dat iedereen hard werkt en zijn best doet. Ik kan er nog bij zeggen dat Shakies Amsterdam de drukste Shakies van allemaal is en daarom is het hard werk om hier te werken!

Shakies (en ook de 'onbeschofte' bedrijfsleider waar u het over heeft) zijn juist heel kritisch met het aannemen met nieuwe mensen en ik zie vaak genoeg dat mensen hun proefmaand niet doorkomen door kleine foutjes.

Dus ik wil u graag laten weten dat ik het erg vervelend vind als u ons als 'rare figuren' bestempeld! U zult wel net op een verkeerde dag zijn geweest.

Wat het werk leuk maakt, zijn de leuke klanten en de leuke collega's en natuurlijk alle lekkere dingen die we verkopen. Ik hoop u snel weer te zien bij Shakies...

Mlaine

« Reactie #81 Gepost op: 07 november 2006, 12:07:37 »
Bij de shakies op cs station utrecht werkt wel een bijzonder leuke jongen, niet toevallig iemand die weet hoe hij heet?  :-*

Offline Poek

• Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • 11.928
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
« Reactie #82 Gepost op: 07 november 2006, 12:17:07 »
Wat zijn je plannen?

Mlaine

« Reactie #83 Gepost op: 07 november 2006, 12:23:30 »

Och dat weet ik nog niet. Misschien een mailtje sturen wanneer ik emailadres heb? Hij was gewoon schattig en ben niet snel onder de indruk :D

Offline linz

• 225
« Reactie #84 Gepost op: 07 november 2006, 20:59:35 »
Heeft ie veel piercings in t gelaat?
Stiekem toch een banaan!

Mlaine

« Reactie #85 Gepost op: 08 november 2006, 10:14:48 »
Nou, het viel me niet op, maar het zou goed kunnen, hij was er wel een type voor. Donkere korte haren... Rond gezicht. Denk zo rond 25. Eigenlijk kan ik me alleen maar herinneren dat zijn uitstraling superleuk was.  :)

Offline linz

• 225
« Reactie #86 Gepost op: 08 november 2006, 12:35:44 »
Nee, degene die ik ken voldoet niet aan je omschrijving...
Jammer!
Stiekem toch een banaan!

Aiko

« Reactie #87 Gepost op: 08 november 2006, 14:03:15 »
Nou, het viel me niet op, maar het zou goed kunnen, hij was er wel een type voor. Donkere korte haren... Rond gezicht. Denk zo rond 25. Eigenlijk kan ik me alleen maar herinneren dat zijn uitstraling superleuk was.  :)

Geen nood, er zijn meer leuke donkerkortharige vrijgezelle twintigers met vast wel een leuke uitstraling, ook op dit forum...

Harry

« Reactie #88 Gepost op: 08 november 2006, 14:53:09 »

Geen nood, er zijn meer leuke donkerkortharige vrijgezelle twintigers met vast wel een leuke uitstraling, ook op dit forum...

Jij laat ook geen mogelijkheid onbenut jezelf in de etalage te zetten, hè?

Aiko

« Reactie #89 Gepost op: 08 november 2006, 15:18:48 »
Ik echter heb geen leuke uitstraling, dat weet je toch wel?
Ik schuif nu juist leuke knulletjes als Draakje naar voren toe!

Harry

« Reactie #90 Gepost op: 08 november 2006, 15:27:19 »
Ik echter heb geen leuke uitstraling, dat weet je toch wel?

Geen valse bescheidenheid, Aiko. Tuurlijk heb jij een leuke uitstraling. :D

Offline Daphne

• 438
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #91 Gepost op: 11 november 2006, 17:26:36 »
Ik wilde er nog even bij zeggen dat mijn collega's altijd vriendelijk en vrolijk met de klanten omgingen. Ik deed i.i.g. altijd mijn best om de klanten tevreden te laten vertrekken. Mijn collega's waren grotendeels geen vegetariër/veganist. Ik was juist een van de 'extreemste' eters daar. Ik zie er trouwens niet 'alternatief' uit, in de zin van 'Lowlandachtig', maar ik draag natuurlijk wel kleren die ikzelf mooi vind en niet kleren die toevallig in de mode zijn.
Alles is veel voor wie niet veel verwacht (J.C. Bloem)

Offline Draek

• 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
« Reactie #92 Gepost op: 11 november 2006, 20:49:56 »

:schater:
Stem op de Partij voor de Dieren

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #93 Gepost op: 11 november 2006, 21:05:44 »
maar ik draag natuurlijk wel kleren die ikzelf mooi vind en niet kleren die toevallig in de mode zijn.

Sorry voor het off topic, maar ik vind mensen die kleding dragen die in de mode zijn niet onnatuurlijk hoor.
,,,,فلافل

Offline Daphne

• 438
« Reactie #94 Gepost op: 11 november 2006, 23:06:32 »
Sorry voor het off topic, maar ik vind mensen die kleding dragen die in de mode zijn niet onnatuurlijk hoor.
Dat beweerde ik ook niet. Ik gebruikte alleen de term 'natuurlijk' omdat ik geen meeloper ben. Meelopen is juist wél natuurlijk.
Alles is veel voor wie niet veel verwacht (J.C. Bloem)

Offline Annemieke

• 18.716
    • Rozemarijn koken & foto
« Reactie #95 Gepost op: 10 juli 2007, 16:32:35 »
Ik vind het stom dat shakies nooit heeft gereageerd op een klachtenmailtje van mij over hun cappuccino.

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #96 Gepost op: 10 juli 2007, 22:18:34 »
Ik vind het stom dat shakies nooit heeft gereageerd op een klachtenmailtje van mij over hun cappuccino.

waar ging dat over?
« Laatst bewerkt op: 10 juli 2007, 22:18:47 door Selly »
,,,,فلافل

sammie

« Reactie #97 Gepost op: 20 juli 2007, 21:36:51 »
Ik ben een echte Shakies fan  :spinsmile: Omdat ik op loopafstand werk van utrecht cs haal ik mijn lunch vaak bij shakies.

Wanneer je online je lunch bestelt voor 10.30 uur krijg je 10 % korting   :wave:

Offline Dame Noire

• 326
« Reactie #98 Gepost op: 22 juli 2007, 16:31:33 »
Vandaag bij de Shakies in Leiden geweest, ik heb een soyberry bandit shake gehad en een bruine bagel met roomkaas, de shake was erg lekker want je proefde de sojamelk niet (ik kan er maar niet aan wennen) en de bagel ook. Alleen duur! Gelukkig was mijn paps mee en betaalde ;D. (Maar hij ging zelf wel een pakje voorgefabriekte kleffe bioindustrieham sandwiches halen. Maar goed, hij betaalde dus ik heb hem er niet over aangesproken :P)

Offline Sam

• 7.191
« Reactie #99 Gepost op: 23 juli 2007, 08:07:18 »
Soyberry bandit is ook mijn favoriet  :D
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light