Vegatopia Forum

Shakies

Offline Mariek

• 3.972
  • Geslacht: Vrouw
Re:Shakies
« Reactie #60 Gepost op: 24 maart 2006, 16:49:24 »
In Nijmegen hing op het station een brief van Shakies, ze zochten mensen voor een nieuw te openen vestiging. Shakies komt in Nijmegen!
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

Offline kimske

• 174
    • Kimske
« Reactie #61 Gepost op: 24 maart 2006, 21:43:02 »
Oeh ik rij speciaal om via Utrecht CS om daar bagel bio kaas met beetje bieslook te halen, voor ik 's avonds naar college ga! :yummie:
geloven is zeker weten dat je twijfelt

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #62 Gepost op: 24 maart 2006, 23:31:18 »
Laatste de 'vegetarische quiche' geprobeerd (omdat de falafel zo te zien niet te krijgen was bij de Eindhovense vestiging waar ik was). Het was niet echt een stuk quiche, meer iets in de vorm van een muffin met de consistentie van quiche. Maar wel erg lekker! Maar ook duur. En een beetje zout geloof ik. In Eindhoven werd ik geholpen door iemand van c'est du pain, of hoe dat heet, die ook nog enorm t.r.a.a.g. was.
« Laatst bewerkt op: 24 maart 2006, 23:32:09 door Selly »
,,,,فلافل

Offline Mariek

• 3.972
« Reactie #63 Gepost op: 01 mei 2006, 21:19:09 »
Shakies in Nijmegen is geopend. Zag er erg goed uit, ze zitten in de stationshal, in een stuk wat eerst bij de kaartverkoop hoorde. Het is een beetje afgesloten en je kunt er zitten.
De counter staat in het midden en er omheen staan krukjes, een soort bar-idee. Zag er goed uit, ik ga er zeker heen. Maar wegens de prijzen waarschijnlijk niet voor een tussendoortje, maar maak ik er een hele maaltijd van.

Offline Sam

• 7.191
« Reactie #64 Gepost op: 12 mei 2006, 14:38:11 »
Leuk dat je er ook kunt zitten! In Leiden kun je er alleen staan helaas. Hebben ze in Nijmegen falafel? In Leiden zijn ze er alweer mee gestopt geloof ik.
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

brenda_lelie

« Reactie #65 Gepost op: 14 mei 2006, 11:17:54 »
falafel staat wel op de borden ja
ik vond wel dat de mensen die er nu werken echt totaal niet de shakies-uitstraling hebben, ze zoeken ook nog steeds vast personeel en nu werken er ook uitzendkrachten
het was er alleen niet zo erg druk

Offline Sam

• 7.191
« Reactie #66 Gepost op: 14 mei 2006, 19:03:55 »
Wat is de Shakies uitstraling? Beetje geitewollensockerig?  :P
In Leiden staan er meestal allochtoon uitziende jongens en meiden. Volgens mij zijn het zelf geen vegetariers (maar geen idee waar ik dat op baseer), ze zijn wel altijd erg aardig, proberen je altijd net iets meer te laten kopen dan je van plan was... Goede marketing strategie: ze vragen altijd bij iets te drinken of je er ook nog iets lekkers bij wilt (de Shakies versie van "you want fries with that?  ;)) Ik wil altijd alleen maar seitan broodjes maar die hebben ze 's morgens vroeg nog niet (falafel ook niet, trouwens...) Ze mogen maar 2 uur "klaar" liggen anders worden ze weggegooid, en de vraag is 's morgens niet zo groot. Een van die jongens heeft me al wel voorgesteld dat als ik het nou van te voren zeg, of iedere dag langs kom, hij speciaal voor mij extra vroeg een seitan broodje in de oven doet  :heart:
In Leiden was het in het begin ook niet zo druk maar nu komen er toch wel veel mensen, ook alleen voor een kop koffie ofzo.
« Laatst bewerkt op: 14 mei 2006, 19:05:39 door Sam »

brenda_lelie

« Reactie #67 Gepost op: 14 mei 2006, 19:12:37 »
Wat is de Shakies uitstraling? Beetje geitewollensockerig?  :P

Neeeee juist niet, maar wel dat ze uitstralen dat ze weten dat biologische producten verkopen, beetje wat alternatievere typjes misschien, maar niet van die sullige meisjes

Offline Mariek

• 3.972
« Reactie #68 Gepost op: 14 mei 2006, 20:36:10 »
Misschien moet ik er maar gaan werken (lijkt me eigenlijk best leuk).

Offline Sam

• 7.191
« Reactie #69 Gepost op: 19 mei 2006, 13:26:10 »
Bij ons zijn het dus geen alternatieverige tiepetjes, tenminste, voor zover ik het kan zien. Het is ook wel lastig om alternatieverig over te komen als je een Shakies uniform aanhebt en een donker uiterlijk (zodat je niet de alternatieverige lijkbleekheid ten toon kunt spreiden die erbij hoort natuurlijk  ;D) In Leiden zijn ze echt goed en attent. Vanmorgen vroeg het meisje dat me bediende aan me of ik een erge fan was van de soyberry bandit, omdat ik dit bijna altijd bestel. Erg goed dat ze dat onthoudt, ook erg goed dat ze wil weten of het om de lekkerte gaat of om iets anders. Ik heb gepleit voor meer sojashakes, maar niet die soycherryberry, die is me te zoet. Blij met Shakies!

Offline Sam

• 7.191
« Reactie #70 Gepost op: 19 mei 2006, 13:30:29 »
Misschien moet ik er maar gaan werken (lijkt me eigenlijk best leuk).
Jaaaah moet je doen! Enige nadeel is wel dat je de hele dag op je benen staat. Maar als je het als part-time baan doet is dat ws geen probeem.

Offline Draek

• 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
« Reactie #71 Gepost op: 19 mei 2006, 15:58:44 »
In Leiden zijn ze echt goed en attent.  

Jep best wel. Ik was daar vanochtend ook :)
Stem op de Partij voor de Dieren

Sammie

« Reactie #72 Gepost op: 02 juli 2006, 19:08:00 »
ik wou gaan solliciteren in nijmegen, maar toen zochten ze er helemaal geen mensen  meer :'(

ik ben natuurlijk de ideale shakie verkoper  ;) : vriendelijk, snel, vegetarier, gek op belegde broodjes.. (of zou laatste dat dan weer geen goede eigenschap zijn  ;D )

nou ga ik af en toe daar een broodje halen, en krijg altijd te horen: 'goede  reis!'
hihi net of je er niets mag kopen als je tegenover het station woont  :O

Anticarne

« Reactie #73 Gepost op: 02 juli 2006, 19:20:18 »
Als ik in Einhoven kom ga ik er altijd langs om een Soyberry Bandit te halen... heerlijk! En bagels rulen al helemaal... hoe de mensen er uit zien let ik niet zo op en boeit me ook niet, zolang het maar hygienisch is en zo...

Offline Laurie

• 2.478
« Reactie #74 Gepost op: 02 juli 2006, 19:28:28 »
ik wou gaan solliciteren in nijmegen, maar toen zochten ze er helemaal geen mensen  meer :'(

Dat is jammer! Ik was er laatst en toen werd er een meisje ingewerkt maar die deed helemaal niet aardig of geïnteresseerd. Ze gaf de indruk dat ze het al vermoeiend vond dat ik iets bestelde. De jongen die haar moest inwerken was juist wel heel aardig (en nam de boel maar van haar over), net als de andere mensen die me tot nog toe hebben geholpen.

Offline bloempjuh

• 196
    • b-log
« Reactie #75 Gepost op: 05 juli 2006, 08:41:20 »
Wat lees ik nou? Shakies in Nijmegen?  :o

Ik ga volgende week op kamp vanuit Nijmegen, kan dus mooi van tevoren (en achteraf) goed eten en drinken ;)
Diervriendelijke weblog: http://weblogs.bnn.nl/b-log

Feyra

« Reactie #76 Gepost op: 06 juli 2006, 22:31:48 »
Het personeel van de Shakies in Eindhoven vind ik altijd erg vriendelijk.. wel erg jammer dat het seitanbroodje daar nooit beschikbaar is.
Toen ik er eens naar vroeg vertelde het meisje achter de counter me dat ze op zoek zijn naar een andere leverancier...
Worden de shakies vestigingen dan niet door dezelfde leverancier bevoorraad???

Offline Mrie

• **
  • 57
« Reactie #77 Gepost op: 12 juli 2006, 15:00:41 »
Gister in amsterdam een seitenbroodje en een samosa gehaald. Ik vond de pittige groenten samosa (hoe je het ook schrijft) niet zo heel erg lekker.
Seitenbroodje was heerlijk vond hem lekkerder dan bij de eko plaza.

En de vrouw die mij hielp vond ik ook een super leuke uitstraling hebben heel vriendelijk.
« Laatst bewerkt op: 12 juli 2006, 15:02:40 door Mrie »
Wist ik het maar, dan had ik het wel geweten

Offline Teddy

« Reactie #78 Gepost op: 27 juli 2006, 12:58:45 »
Ik woon in Utrecht en haal regelmatig een shakie bij Shakies! Ik vind de wortelsap erg lekker, die neem ik heel vaak.
Vorige week was ik in een "ik moet wat vaker nieuwe dingen proberen" bui en heb me getracteerd op een nutty nut (met noten, vijgen, dadels etc) Ik vond die echt niet lekker en blijf dus maar weer bij mijn oude vertrouwde wortelsapje. :O

Hier hebben ze meestal wel heel aardig personeel ( de meeste medewerkers kijken  :) ,  ik ken daar maar ééntje die meer zo  >:( kijkt.

Offline Mariek

• 3.972
« Reactie #79 Gepost op: 27 juli 2006, 16:20:17 »
ik ken daar maar ééntje die meer zo  >:( kijkt.

Dan moet je maar denken: "Wat sneu dat je met zo'n gezicht bent geboren."