Vegatopia Forum

Vleessector bang voor aanslagen

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

ellen

Re:Vleessector bang voor aanslagen
« Reactie #40 Gepost op: 25 augustus 2003, 11:59:44 »
Aldus Henk de kroegbaas. Als hij er niets van weet, is het niet gebeurd :)

Ze claimen de actie trouwens wel op hun site:

"- Hellendoorn; Twee ruiten van de slagerij aan de Dorpsstraat ingegooid. (29 september)"

Da's gewoon tegenover de kroeg. Daar haalde ik vroeger al het vlees :)

Zal mijn vader nog eens bellen...

Dan wil ik ook wel eens weten wie de daders waren.  ;D
« Laatst bewerkt op: 25 augustus 2003, 12:00:58 door LL de Ling »

Offline bart

  • *****
  • 2.585
  • Geslacht: Man
Re:Vleessector bang voor aanslagen
« Reactie #41 Gepost op: 25 augustus 2003, 15:49:49 »
Citaat

Ik geloof dat men niet zomaar iedereen binnenlaat. Ik heb ooit met iemand gesproken die er naar binnen wilde, maar aanvankelijk bij de deur werd tegengehouden omdat ie er te netjes uitzag. Men dacht dat hij wel een BVD-infiltrant moest zijn. Ik meen me te herinneren dat hij zich uiteindelijk toch naar binnen geluld heeft en dat het hem toen werd toegestaan om op de gathering de stand van een handelaar in vegetarische schoenen te bezoeken. Waarbij hij scherp in de gaten gehouden werd door met ijzeren kettingen behangen punkers van 2.30 meter groot.

Ja, Dick was dat, toch? Die is ook ietsje ouder dan de gemiddelde ALF'er, remember. Ik kan ook niet, want als ze een beetje para zijn kennen ze mij. Maar een onbekende jongen die een tijdje rondsurft op hun website, zich opgeeft voor hun mailinglist, en aangeeft naar die gathering te willen komen. Je duikt daar op met vegan kisten en een Apenhel-trui, eventueel kom je vantevoren even een praatje maken met de plaatselijke 'support-group'. Ze kunnen wel streng zijn, maar ze willen ook niet dat ze nieuwe leden afschrikken.
Ik heb nog ergens een mailtje voor een GroenFront! workshop in Belgiƫ, binnenkort. Als je daarheen zou gaan kan je vast contacten leggen.
It's a long way to the top if you wanna rock n' roll

ellen

Re:Vleessector bang voor aanslagen
« Reactie #42 Gepost op: 03 september 2003, 09:36:26 »
Aldus Henk de kroegbaas. Als hij er niets van weet, is het niet gebeurd :)

Ze claimen de actie trouwens wel op hun site:

"- Hellendoorn; Twee ruiten van de slagerij aan de Dorpsstraat ingegooid. (29 september)"

Da's gewoon tegenover de kroeg. Daar haalde ik vroeger al het vlees :)

Zal mijn vader nog eens bellen...


Mijn moeder belde gister,  ik ben weer helemaal bij. Wist je dat half Hellendoorn ook op Lowlands was en dat ik ze allemaal niet gezien heb? Het bedrijf is verbouwd, mijn broertje is begonnen met studeren, de vakantie was mooi, heb de sterfgevallen meegekregen en inderdaad: Er zijn bij die slagerij ooit eens ruiten ingegooid.

Niemand wist alleen dat het door dierenrechtactivisten is gedaan. Heeft indruk gemaakt dus ;)...
« Laatst bewerkt op: 03 september 2003, 09:36:52 door LL de Ling »