Vegatopia Forum

Van andere markten - Troth Wells

Offline Helena

• 159
  • Geslacht: Vrouw
Van andere markten - Troth Wells
« Gepost op: 27 juli 2003, 05:41:33 »
Ik ben terug van vakantie (in Nederland) en ik heb mijn boekenkast weer aan kunnen vullen met een aantal kookboeken.

Van Andere Markten van Troth Wells heb ik tweedehands gekocht op een boekenmarkt voor het ongelooflijke lage bedrag van € 3,-. En dat terwijl het in een perfecte staat verkeert!
De volgende meevaller is dat het werkelijk een fantastisch leuk vegetarisch kookboek is met véél vegan recepten. Ik ga maandag meteen aan de slag, er staan zoveel lekkere gerechten in uit de hele wereld. Er staat per gerecht vermeld of het geschikt is voor vega's of vegans en evt. hoe je een recept kunt aanpassen voor vegans.

Het boek wordt uitgegeven in Nederland door de NOVIB/Schuyt & Co/NCOS (helaas staat het niet op de site van de NOVIB). Het ISBN nummer is 90 6097 542 1
« Laatst bewerkt op: 09 augustus 2003, 20:07:56 door J@n »
Van leven ga je dood

Offline Sven

• 3.927
  • Geslacht: Man
Re:Van andere markten - Troth Wells
« Reactie #1 Gepost op: 14 augustus 2003, 00:18:18 »
Ik heb het boek al een jaar of 2. Het is eigenlijk het beste kookboek dat in mijn lade ligt. De ingrediënten zijn redelijk gemakkelijk te vinden en de recepten zijn niet te moeilijk. Alleen de bananensoep is te zoet als je ze met gewone bananen maakt.

Dit boek leen ik trouwens ook wel eens uit aan mensen om hen een idee te geven van wat vegetarisme is. Het valt goed in de smaak bij hen.
Als je echt ontbijt op bed wil, ga je maar in de keuken slapen.

Jippia

« Reactie #2 Gepost op: 07 maart 2005, 11:40:14 »
Ik heb het boek eens in de bibliotheek geleend en mijn moeder vond het ook een leuk boek. Hmm, misschien toch eens vaker met manlief meegaan naar boekenmarkten  ;D.

Offline CJ

• 228
« Reactie #3 Gepost op: 31 maart 2005, 22:48:47 »
Dit boek pendelt momenteel ook mee naar Brussel elke dag.
Inderdaad lijken er interessante recepten in te staan.
Heeft er al iemand de romige waterkerssoep Van de Dom. Republiek, het stoofgerecht van sojabonen en spinazie uit Ghana en de fruitsalade uit Libanon uitgeprobeerd?
"spreken is zilver, zwijgen is goud"

Offline veggiesara

• 225
    • Vegetarisch Ecologisch Leven
« Reactie #4 Gepost op: 28 april 2006, 22:28:27 »
In België ook wel te verkrijgen denk ik? Moet ik ook s naar op zoek.. Maar ik denk dat ik best de bib s ga plunderen, want al die kookboeken kopen laat mn bankrekening helaas niet toe :P