Ach, hypocriet... de discussie of vlees luxe is of niet is voor veel mensen nog gaande (voor mij is het al een uitgemaakte zaak hoor). Maar zodra een samenleving massaal heeft uitgemaakt dat levende wezens niet mogen gedood voor hun vel is het EINDE VERHAAL!!Stoppen ermee! Z.S.M.! Niet wachten tot we er ook uit zijn of een dier gedood mag worden voor voedsel.
Nu maar weer terug naar het oorspronkelijke onderwerp. Daar heb ik op dit moment echter niets over te roepen. Heb al wel nagedacht over en actie ondernomen voor mogelijke woordvoerder voor vreedzame dierenrechtenactivisten. Je hoort er nog van.
Nu, ik kan me wel vinden in wat Thieme zegt igg. Gaan we ook een lijst aanleggen van organisaties die uitgesloten gaan worden of wie voldoet igg aan het volledige plaatje van DE vreedzame dierenrechtenactivist? (Toby is benieuwd).
Ik heb persoonlijke geen behoefte aan een woordvoerder (wie oh wie?) die alles namens 'ons' zal gaan verwoorden.
De Telegraaf meldt vandaag (onder wereldfoto's)
http://www.telegraaf.nl/portal/teksten/portaal.html dat er weer een dierenrechtenactivist in de boeien is geslagen.
Foei toch die Imogen Bailey
.