Zowiezo vraag ik me af wat activisten het recht geeft ergens tegenin te gaan waar de rest van de bevolking niet tegenin wil gaan. Waarom denken dierenrechtenactivisten (en anderen ook) dat ze gelijk hebben en dat ze alles mogen doen en dat de 99% die niets doet fout zit?
Je kunt als activist boos worden dat mensen zich niet drukmaken om bont, maar waarom denk je er dan niet eens overna waarom jij juist die enige in je omgeving bent die zich er WEL druk om maakt?
En als LPF-stemmers dom zijn omdat ze agressief reageren, waarom zijn dierenrechtenactivisten dat dan niet als ze even agressieve acties opzetten?
Heeft Groen Links of zo dan evenveel verantwoordelijkheid voor doorgeslagen dierenrechtenactivisten als de LPF voor extreem rechtse figuren?
Als ik het hier allemaal zo lees dan zijn een aantal van jullie toch weinig consequent. Ik wil graag antwoorden, en met argumenten. Dus niet het antwoord dat bonthandel slecht is en dat dierenrechtenactivisten voor verbetering strijden, want ongeacht of dat wel of niet zo is (wat slecht is bepaalt de mens nog altijd zelf namelijk, dus er valt over te twisten), denken extreemrechtse lieden net zo goed dat ze voor verbetering strijden.