Bedankt voor de tips, dames!
Toevallig hou ik helemaal niet van (roer-)ei, dus mijn idee voor Aziatisch vegetarisch te gaan blijft staan.
Ik heb eerst via de KLM-site met m'n boekingscode m'n reis toegevoegd, en toen begon ik met de eerste van de vluchten. Die stond op 'keuze uit standaardmaaltijden' en daar heb ik dus Aziatisch vegetarisch van gemaakt.
Meteen kwam er een melding dat het wegens een technische beperking (oid) niet mogelijk was deze keuze vast te leggen. Vervolgens stond de eerste vlucht wél op Az-veg (ook in checkmytrip.com, dus het was toch wel ergens aangekomen), maar bij de overige drie vluchten, ook de lange, stond er alleen 'snack, sandwich of salade' oid en die kon ik helemaal niet meer wijzigen...
N.a.v. Selly's tip heb ik vervolgens met KLM gebeld, en de dame daar vertelde me dat er op de eerste vlucht standaard Az-veg aanwezig is en dat ze het daarom niet kon inboeken, maar voor de overige drie vluchten heeft ze het wel gereserveerd (en ik heb een bevestiging daarvan gekregen op de mail).
En nu staan de laatste drie vluchten dus netjes op Az-veg, en de eerste staat weer terug op 'keuze uit standaardmaaltijden'.
Maar die durf ik niet meer opnieuw aan te passen omdat ik vrees dat ik dan de andere drie vluchten weer jinx.
Gedoe.
Maar ik dénk dat het wel goed zal gaan zo. (Mits ik een beetje voorin probeer te gaan zitten bij die eerste vlucht.)
En mogelijk waag ik er wat korter voor vertrek nog een telefoontje aan.