Ik heb trouwens zojuist mijn abonnement opgezegd. Ik vond de hoeveelheid groenten die ik wekelijks kreeg tegenvallen: we hebben een tweepersoons groentepakket, maar ik zag de helft van de tijd niet voor me hoe je daar met z'n tweeën een aantal dagen van kon eten. Het is nu ook al een paar keer voorgekomen dat ik de groenten al helemaal verlept of kapot geregend uit het krat haalde, terwijl ik toch meestal niet heel laat mijn krat ging legen (eigenlijk altijd binnen twee uur na de begintijd). Vorige week heb ik de raapstelen bijvoorbeeld meteen weg kunnen gooien, zo verlept en pappig waren die al. Dat is toch niet mijn idee van verse groenten. Ik was graag doorgegaan, maar ze bieden toch niet met alles de kwaliteit die ik gehoopt had. En dat voor acht euro per week, dat vind ik gewoon zonde.
Daarnaast heb ik hier in de buurt weer allemaal leuke winkels (her)ontdekt, waar ik ook biologische groenten kan kopen of waar ook verrassende groentesoorten te koop zijn die dan wellicht niet biologisch maar wel hier in de buurt gekweekt zijn. Nog een week of drie (in week 32 worden er geen pakketten geleverd), dan kan ik elders gaan shoppen.