Ik zou de fruittas erbij nemen. Die is op zich prima, maar als je niet van appels houdt is het wat minder amusant. Sinds ik van de odin combitas geswitcht ben naar de fruittas (een jaar of 4 geleden) is het nog maar zelden voorgekomen dat er geen appels in zaten. Wat wel leuk is, is dat ze binnen de appels afwisselen.
Soms zitten er vage dingen in als pinda's, is voor een keer best grappig, of hazelnoten, kan je lekker notenbrood van bakken.
Over de (kleine) combitas van Odin was ik niet zo enthousiast: ik ben absoluut niet gecharmeerd van bieten en rabarber, en die zaten er en de winter resp zomer toch wel minstens eens in de maand in (voor mijn gevoel elke week, maar dat zal wel overdreven zijn en komen omdat ik geen liefhebber ben). In de zomer vaak ook boontjes. Vind ik wel erg lekker, dus dat was niet erg. Verder vond ik de porties vaak raar: ongeveer genoeg voor een persoon, zeker niet voor 1,5. OK, ik geef toe, we zijn wel beiden grote eters, maar het kwam er vaak op neer dat ik een of twee dagen een soort groenteprut of Franse soep at en dat was het dan, wat betreft de groente.
(off topic: Franse soep noemen wij diverse soorten bij elkaar gekookte groenten, gepureerd en op smaak gebracht. Pimpen met geitenkaas, parmezaanse kaas, creme fraiche of olijfolie. Lekker en zo kom je van je rare porties groente af.)