ik wil graag asperges oid in mijn groententasje! Maar ik zie op de site dat ik die deze week nog niet kan verwachten..
bataviasla
Beste Piek, Ik hoop dat de prijzen van de asperges en rabarber, maar ook de andere groenten een beetje gaan dalen. We hebben op dit moment een probleem met plannen:De aanvoer van Hollandse groenten is nog klein en we hebben vorige week een portie rabarber in de tas willen plannen, maar toen hadden we niet genoeg budget over voor de maaltijden. We willen minimaal 4 maaltijden in de tas hebben. De aspergeteler heeft nu al 1 pallet per dag en zit nog niet aan z'n top, zodra hij meer kan oogsten worden ze ook goedkoper en dan zijn ze voor in de tas! Ik hoop dat ik je naar tevredenheid heb kunnen antwoorden.Met vriendelijke groet,xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ja, maar we storen ons er wel aan
Citaat van: Zusje op 26 januari 2005, 13:15:47Ja, maar we storen ons er wel aan Nee Zusje, het stoort je of je ergert je eraan.
Citaat van: camarero op 21 mei 2005, 11:46:06Citaat van: Zusje op 26 januari 2005, 13:15:47Ja, maar we storen ons er wel aan Nee Zusje, het stoort je of je ergert je eraan. Spuit elf...
Ik ga denk ook een tas nemen. Zo'n 1-persoons van Udea, wordt het dan waarschijnlijk.