Mijn ouders hebben vaak draadjesvlees op de kachel staan, ik kan me niet herinneren hoe het smaakte maar ik vond die draadjes zo vies tussen je tanden gaan zitten. Verder weet ik niet zo veel meer, omdat ik pas 8 was. Ik had een hekel aan blinde vinken, wat we vaak aten omdat het goedkoop was. Wat ik schijnbaar wel lekker vond op brood was Zeeuws spek, want dat kocht mijn moeder altijd voor mij, en dat vlees in een netje, kom hoe heet het...
Gehaktballen vond ik leuk, want dat mocht ik dan draaien, vandaar dat ik erg blij ben met de falaffelmix.
Qua vis vond ik hom en kuit lekker, totdat ik wist
wat dat precies was. Ik zou verder echt niks meer weten, tis zo lang geleden....
Het was best een schok voor me toen ik zo'n 4, 5 jaar geleden in de vriezer bij het ijs keek en vond dat het zo stonk op die plek in de supermarkt, achter me was de vleesafdeling. Sinds die tijd vind ik het ook niet echt lekker meer ruiken als het gebraden wordt ofzo. Dan moeten er heel veel kruiden worden gebruikt.
We liepen laatst ergens en S. zegt opeens hard; "wat stinkt het hier!" Was iemand een maaltijd aan het koken in dat huis, ben maar snel doorgelopen.....