Vegatopia Forum

PETA

Offline Poek

• Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • 11.927
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:PETA
« Reactie #100 Gepost op: 15 februari 2012, 19:42:56 »
Waar neem je precies aanstoot aan Hiziki, de suggestie van vrouwenmishandeling?

Offline Hizikigrrrl

• Moderator
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #101 Gepost op: 15 februari 2012, 20:11:19 »
Waar neem je precies aanstoot aan Hiziki, de suggestie van vrouwenmishandeling?

Het overdrevene ervan stoort me, en dat het goedgepraat wordt dat je je vriendin zo plat mag neuken dat ze er bont en blauw van geraakt.

Offline Eelco

• Admin
  • 20.652
    • Mijn Homepage
« Reactie #102 Gepost op: 16 februari 2012, 00:53:01 »
PETA is volgens mij bewust nogal vouwonviendelijk, als botte-bijlvergelijking. Dat kun je nog als stijlelement goedpraten, maar dit spotje (en de bijbehorende website) is ontzettend tenenkrommend en slecht. Voor de slechte verstaanders: de boodschap is dus dat je van vegan eten ontzettend potent wordt (en dat is leuk, voor hem en voor haar). Of dat ook klopt, is een tweede.

Maar of s3ksl3v3n en liefduh samengaan wordt op zijn zachtst gezegd in het midden gelaten. Madam lijkt niet erg gecharmeerd van monsieurs bravoure. Het groenvoer dat ze in zijn armen smijt, is klaarblijkelijk wel bedoeld als aanmoediging, maar had wel iets romantischer geënsceneerd kunnen worden. Nu lijkt het er eerder op dat monsieur net gestopt is met roken en zijn frustraties enigszins onerotisch botviert op zijn vriendin. Ik zou de arme man een biefstuk, medium rare, aanbevelen.
War is peace, freedom is slavery, and ignorance is strength

« Reactie #103 Gepost op: 16 februari 2012, 08:38:57 »
Deze slechte verstaander verstaat vooral dat PETA het vooroordeel wil bevestigen dat er bij veganisten een steekje los zit of zo. Maar ik begrijp al jaren niet wat PETA denkt te bereiken met acties waar je als vegetariër geen brood van lust. Ik hoor eigenlijk niet zo gek veel meer van PETA en dat beschouw ik maar als een goed teken.
« Laatst bewerkt op: 16 februari 2012, 08:41:32 door Ray B@ñ »
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Offline Draek

• 4.449
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
« Reactie #104 Gepost op: 19 februari 2012, 00:32:18 »
Binnen de dierenrechtenbeweging hekelen ze PETA grotendeels door dit soort acties.
Stem op de Partij voor de Dieren