Vegatopia Forum

Blacklist

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re:Blacklist
« Reactie #160 Gepost op: 19 mei 2004, 13:02:16 »
Ehh ik dacht dat veganisten hier ook welkom waren?


Wat ik gewoon raar vind is dat ze over het fruit en de groente een zuiveldressing doen, die niets bijdraagt aan de smaak ervan. Ik vind het overbodig en jammer, omdat ik als ik in de stad was en zin had in iets gezonds vaak zo'n salade ging halen. Verder staat dat bordje er pas sinds kort en ik vermoed dat het er eerst ook al over zat maar dat ze het toen niet bekend maakten.

Corrupted

Re:Blacklist
« Reactie #161 Gepost op: 19 mei 2004, 16:46:53 »


Geen idee, dat is geen kraakpand denk ik als je dat bedoelt.

Las Vegas is wel een kraakpand.
En kraakpanden zijn nu eenmal niet hygienisch :)

Cheryl

Re:Blacklist
« Reactie #162 Gepost op: 19 mei 2004, 18:25:05 »


Geen idee, dat is geen kraakpand denk ik als je dat bedoelt.

Las Vegas is wel een kraakpand.
En kraakpanden zijn nu eenmal niet hygienisch :)

Dan is dat een misverstand want ik bedoelde dat over die friture hier in de buurt, al hoop ik na wat ik gelezen heb over dat restaurant ook dat die gesloten wordt.

leoniehulsman

Re:Blacklist
« Reactie #163 Gepost op: 24 mei 2004, 08:56:00 »
Nog iets voor de blacklist misschien?

Er zit zo'n kleine broodjeszaak links naast de achteringang van de v&d in tilburg. Ik ging daar altijd heen met mijn vegetarische vriendje, omdat die het daar erg lekker vond. Nou bestel ik daar een tostie met kaas, krijg ik een tostie met kaas ham. Dus ik vraag netjes of ik misschien een tostie kaas mag, omdat ik dit echt niet besteld heb omdat ik geen vlees eet, krijg ik even later dezelfde tostie terug met de ham er tussen uit gehaald....

Mijn vriend gaat daar tegenwoordig dus alleen naartoe.

Cheryl

Re:Blacklist
« Reactie #164 Gepost op: 27 mei 2004, 02:19:42 »
Stom he? Dat veel mensen denken zo van dan haal je het er toch eraf/eruit?

Offline Anand

  • ***
  • 112
  • Geslacht: Man
Re:Blacklist
« Reactie #165 Gepost op: 01 juni 2004, 08:33:26 »
Gisteren bij Milky in Utrecht geweest maar vond het geen succes. Eten kwam uit magnetron.... en vroeg om een beetje extra en kreeg een tweede bord en moest meteen weer voor een tweede hoofdgerecht betalen......

Kiwi

Re:Blacklist
« Reactie #166 Gepost op: 01 juni 2004, 08:38:08 »
Tsss.... wat een afzetters!

Offline bart

  • *****
  • 2.585
  • Geslacht: Man
Re:Blacklist
« Reactie #167 Gepost op: 01 juni 2004, 12:15:07 »
Gisteren bij Milky in Utrecht geweest maar vond het geen succes.

Ze zijn wel vaker genoemd in deze draad. Zal hem binnenkort, als hij anderhalf jaar bestaat, eens doorspitten en een top 10 van beroerdste restaurants opstellen.
It's a long way to the top if you wanna rock n' roll

Offline Anand

  • ***
  • 112
  • Geslacht: Man
Re:Blacklist
« Reactie #168 Gepost op: 01 juni 2004, 15:51:45 »
Gisteren bij Milky in Utrecht geweest maar vond het geen succes.

Ze zijn wel vaker genoemd in deze draad. Zal hem binnenkort, als hij anderhalf jaar bestaat, eens doorspitten en een top 10 van beroerdste restaurants opstellen.

Ze staan in de Gids op de site met prijzen nog in guldens dus neem aan dat ze al langer bestaan

een familie lid was al eerder geweest en vond het toen wel lekker maar erg pittig indiaas (lasagne) maar die ik gisteren had heb ik alleen komijn kunnen ontdekken(amper of geen zout).... En bij de tweede keer was het klaar in 4 min en niet intens heet als ik ben gewend van dingen uit de oven.... de bladen waren slap en bijna pap.

Offline bart

  • *****
  • 2.585
  • Geslacht: Man
Re:Blacklist
« Reactie #169 Gepost op: 01 juni 2004, 21:18:31 »
Ik heb er ooit twee dagen gewerkt (nooit voor betaald gekregen, trouwens), en toen stond er nog geen oven, alleen een magnetron.
It's a long way to the top if you wanna rock n' roll

Cheryl

Re:Blacklist
« Reactie #170 Gepost op: 11 juni 2004, 14:46:16 »
Dank je! Heb een klacht ingediend, ben benieuws of die gesloten wordt, hopelijk wel. Me zusje heeft er es een paar dagen gewerkt en vertelde dat ze het vlees zonder verpakking door elkaar in de vriezer legde, heb ik er ook bijgezet in de klacht. En dat ze vaak blote armen hebben, dat mag volgens me zusje niet en dat je hun borsthaar kan zien, echt goor.

Heb vandaag een brief gekregen en volgens hun waren ze gaan kijken en was mijnklacht niet gegrond zoals ze schreven, dus volgens hun was alles in orde. Hebben ze van te voren een afspraak gemaakt om te komen kijken ofzo? Dat ze de kans kregen om alles op te ruimen. Ach, ik kom er niet meer, ik maak mijn eigen frietjes wel.

Offline Selly

  • *****
  • 30.781
Re:Blacklist
« Reactie #171 Gepost op: 11 juni 2004, 23:38:11 »
ach bij jou is de keuringsdienst ten minste komen kijken. Een paar jaar geleden belde ik ze om een restaurant aan te melden omdat er aan het tafeltje waar ik zat in het restaurant naast mij op de muur een kakkerlak omhoog kroop, en toen zei men 'ach ja, dat restaurant is bekend. We doen er niet zo veel aan, er zitten daar zoveel restaurants, en dan blijf je kakkerlakken houden).  :pukey:
,,,,فلافل

Offline Draek

  • ******
  • 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
Re:Blacklist
« Reactie #172 Gepost op: 11 juni 2004, 23:42:03 »
Als er dieren in een restaurant komen, dan weet je iig zeker dat het eten te eten is :)
Stem op de Partij voor de Dieren

whuzza

Re:Blacklist
« Reactie #173 Gepost op: 13 juni 2004, 13:19:07 »
Het restaurant in Burgers Bush. Er staat in miniletterjes op de kaart dat je het broodje hamburger ook met een vegaburger gemaakt kan worden. Dat bestel je dan... meisje achter de balie kijkt heel vies. Vraagt aan ander meisje: een vegaburger??? Ander meisje: ik weet niet waar die liggen. Meisje 1 kijkt ons weer aan: sorry die hebben we niet. Mijn vriend nam toen een eiburger die helemaal naar hamburger smaakt = in hetzelfde apparaat gemaakt. En ik had een zeer droog broodje kaas.

En nu gaat iedereen natuurlijk roepen: wat deed je dan ook in een dierentuin.

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.159
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Blacklist
« Reactie #174 Gepost op: 13 juni 2004, 15:54:00 »
Het restaurant in Burgers Bush. Er staat in miniletterjes op de kaart dat je het broodje hamburger ook met een vegaburger gemaakt kan worden. Dat bestel je dan... meisje achter de balie kijkt heel vies. Vraagt aan ander meisje: een vegaburger??? Ander meisje: ik weet niet waar die liggen. Meisje 1 kijkt ons weer aan: sorry die hebben we niet. Mijn vriend nam toen een eiburger die helemaal naar hamburger smaakt = in hetzelfde apparaat gemaakt. En ik had een zeer droog broodje kaas.

En nu gaat iedereen natuurlijk roepen: wat deed je dan ook in een dierentuin.
bij t buffet staan verschillende vegetarische gerechten, je moet gewoon een beetje bij de wat oudere mensen zeuren, en die leggen t dan allemaal uit
Supercalifragilisticexpialidocious!

Offline nicky_too

  • ****
  • 947
  • Geslacht: Vrouw
Re:Blacklist
« Reactie #175 Gepost op: 14 juni 2004, 12:07:13 »
AC De Meern is ook een ramp. Niet alleen is het schreeuwend duur (geen hoofdgerechten onder 13 euro...hallo, het is een WEGRESTAURANT!), het vegetarisch gerecht (jawel, wel 1!) is al zo'n 2 jaar hetzelfde. Het is een gebakken kaasje met fruitspul erop en spinazie erbij. Je krijgt weinig (ik heb het wel eens op namelijk) en echt lekker is het niet.

Ik heb dit weekend besloten dat ik er niet meer naar toe ga.
"AAAH!!"
"HMPF!"

Offline Sander

  • ******
  • 5.528
  • Geslacht: Man
Re:Blacklist
« Reactie #176 Gepost op: 15 juni 2004, 12:22:39 »
Wel een groot contrast met een eerder bericht van je. ;)
“it's strange how life makes sense in time...”

Offline nicky_too

  • ****
  • 947
  • Geslacht: Vrouw
Re:Blacklist
« Reactie #177 Gepost op: 15 juni 2004, 12:24:56 »
Wel een groot contrast met een eerder bericht van je. ;)


Yup, maar na zo'n tijd mag je toch verwachten dat er wel eens wat anders op de kaart komt?
En de prijs is inmiddels nog omhoog gegaan.

Dus ik ben van mening veranderd en (volgens mij) om de juiste redenen.
"AAAH!!"
"HMPF!"

Corrupted

Re:Blacklist
« Reactie #178 Gepost op: 26 juli 2004, 12:48:53 »
Maar euh, je had nu wat anders dan de vorige keer toch?

Offline nicky_too

  • ****
  • 947
  • Geslacht: Vrouw
Re:Blacklist
« Reactie #179 Gepost op: 26 juli 2004, 12:51:32 »
Maar euh, je had nu wat anders dan de vorige keer toch?

Blijkbaar wel, maar het hoofdgerecht van de laatste keer staat er echt al bijna een jaar op, als het niet langer is.
"AAAH!!"
"HMPF!"