Vegatopia Forum

Blacklist

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline maud

  • ***
  • 373
  • Geslacht: Vrouw
Re:Blacklist
« Reactie #140 Gepost op: 16 april 2004, 21:13:48 »
ook al zeg je dat je geen dierlijke stoffen eet

discussie begint over eieren en dat dat toch ook dierlijk is en

Alloo ???

ei= ook dierlijk :frusty: ???


Offline Selly

  • *****
  • 30.781
Re:Blacklist
« Reactie #141 Gepost op: 18 april 2004, 22:47:19 »
Citaat
maar je had wel doorgegeven van te voren dat je vegetarier bent?

nee, eigenlijk niet.

dan vind ik het een beetje raar dat je er automatisch van uit gaat dat er wel vegetarisch zal zijn. Misschien had het bruidspaar zelf niets vegetarisch uitgekozen toen ze het buffet uitzochten, dan kan je zo'n restauranteigenaar niet verwijten dat er niets vegetarisch was.
,,,,فلافل

Offline Carmen San Diego

  • ***
  • 266
  • Geslacht: Vrouw
Re:Blacklist
« Reactie #142 Gepost op: 21 april 2004, 18:28:06 »
Toch vind ik het wel raar als je zelf een feest geeft om niet te zorgen voor iets zonder vlees en/of zuivel, zowel voor vegetariers als voor mensen met een bepaalde religieuze overtuiging. Al zet je maar een bak brood en een schaal rauwkostsalade neer.
« Laatst bewerkt op: 21 april 2004, 18:29:05 door Carmen San Diego »

Offline Selly

  • *****
  • 30.781
Re:Blacklist
« Reactie #143 Gepost op: 21 april 2004, 21:32:59 »
Toch vind ik het wel raar als je zelf een feest geeft om niet te zorgen voor iets zonder vlees en/of zuivel, zowel voor vegetariers als voor mensen met een bepaalde religieuze overtuiging. Al zet je maar een bak brood en een schaal rauwkostsalade neer.

ja maar dat is dan meer iets waar vrienden of familie over zou moeten denken. Ik vind niet dat je een restaurant op de blacklist kan zetten omdat je vrienden er geen vegetarische eten hebben besteld.
,,,,فلافل

Offline Annemieke

  • ******
  • 18.716
  • Geslacht: Vrouw
    • Rozemarijn koken & foto
Re:Blacklist
« Reactie #144 Gepost op: 06 mei 2004, 19:39:25 »
Ik nomineer het eetcafe Las Vegas (Eurodusnie, Leiden).
Ik heb ze een aantal kansen gegeven, o.a. omdat pip het voor elkaar krijgt er telkens te eten als ze wel iets lekkers hebben. Maar telkens als ik er kom is het een rijstprutje met sla.
Okee, kan ik mee leven. Voor 2,50 krijg je een aardig vol bord.
Maar vanavond ging het te ver. Ten eerste had ik ongewassen sla.... ja, biologische veldsla is dan wel vrij van bestrijdingsmiddelen, maar natuurlijk niet van zand... *knisper*
Ten tweede: ik vond een ondefinieerbaar voorwerp in mijn eten. Ik zeg expres VOORWERP, want ik heb werkelijk geen idee wat het was... een dop van het een of ander werd gesuggereerd... het hield het midden tussen rubber en plastic en het was vrij groot. Sorry, maar voor mij geen Las Vegas meer. Voor 2,50 kan ik thuis lekkerder en hygienischer koken.
Ik vraag me nu of die buikpijn ingebeeld is..
« Laatst bewerkt op: 06 mei 2004, 19:40:06 door Annemieke »

Offline Sæna

  • ***
  • 294
Re:Blacklist
« Reactie #145 Gepost op: 06 mei 2004, 23:10:19 »
Wow, had ik een voorziende geest toen ik aarzelde na je invitatie voor vanavond. Blij dat ik het niet toch gedaan heb. :bigeyes:

Cheryl

Re:Blacklist
« Reactie #146 Gepost op: 07 mei 2004, 11:41:34 »
Mag je ook een friture nomineren? Ze hebben ook 2 tafeltjes dus vast wel. Hier in de buurt is er een friture, Friture Karel heet die en is van een paar buitenlanders, denk uit egypte, maar die zijn onhygienisch bezig zeg! Als die iets uit de frituurbak halen dan druipt dat vet overal overheen, maken volgens mij bijna nooit schoon en zitten ook vaker haren in het eten. Ook moet je minstens een kwartier wachten op zijn kortst, meestal een half uur. En ze onthouden niet wat je besteld, ze verstaan amper nederlands en spreken is nog erger. Het is er gewoon een rommeltje en goor! We wilden wel es een klacht indienen maar we weten niet bij wie of wat je dat moet doen, iemand die het weet? Ik kom er niet meer maar dat hoefde ik vast niet meer te zeggen.

Re:Blacklist
« Reactie #147 Gepost op: 07 mei 2004, 11:47:52 »
Keuringsdienst van Waren Voedsel en Waren Autoriteit !
« Laatst bewerkt op: 07 mei 2004, 11:52:04 door An Teater »
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Cheryl

Re:Blacklist
« Reactie #148 Gepost op: 07 mei 2004, 12:17:58 »
Dank je! Heb een klacht ingediend, ben benieuws of die gesloten wordt, hopelijk wel. Me zusje heeft er es een paar dagen gewerkt en vertelde dat ze het vlees zonder verpakking door elkaar in de vriezer legde, heb ik er ook bijgezet in de klacht. En dat ze vaak blote armen hebben, dat mag volgens me zusje niet en dat je hun borsthaar kan zien, echt goor.

Offline bart

  • *****
  • 2.585
  • Geslacht: Man
Re:Blacklist
« Reactie #149 Gepost op: 07 mei 2004, 17:03:39 »
Stuur behalve de VWA ook de Fashion Police op ze af!
It's a long way to the top if you wanna rock n' roll

Cheryl

Re:Blacklist
« Reactie #150 Gepost op: 07 mei 2004, 18:02:36 »
Hahahaha, kunnen ze wel gebruiken ja!

NNXIII

Re:Blacklist
« Reactie #151 Gepost op: 07 mei 2004, 21:05:06 »
Las Vegas vond ik vroeger wel ok te eten. Maar het ligt bij Las Vegas heel erg aan de persoon die kookt en over het algemeen kunnen mensen daar niet koken.

Offline Annemieke

  • ******
  • 18.716
  • Geslacht: Vrouw
    • Rozemarijn koken & foto
Re:Blacklist
« Reactie #152 Gepost op: 08 mei 2004, 21:01:18 »
Niet kunnen koken is één ding, maar slechte hygiëne is een tweede.

Cheryl

Re:Blacklist
« Reactie #153 Gepost op: 09 mei 2004, 11:56:22 »
Niet kunnen koken is één ding, maar slechte hygiëne is een tweede.

Hopelijk zal die ook gesloten worden.

Offline J@n

  • 99% uitgekookt
  • *****
  • 10.299
Re:Blacklist
« Reactie #154 Gepost op: 09 mei 2004, 16:10:37 »
Hopelijk zal die ook gesloten worden.

Komt de Voedsel en Waren Authoriteit wel in kraakpanden?

Offline bart

  • *****
  • 2.585
  • Geslacht: Man
Re:Blacklist
« Reactie #155 Gepost op: 09 mei 2004, 22:21:29 »
Daar worden ze geweerd, denk ik.
Het zijn immers voorposten van het alles onderdrukkende Systeem! ;-)
It's a long way to the top if you wanna rock n' roll

Offline Viz

  • ***
  • 395
Re:Blacklist
« Reactie #156 Gepost op: 09 mei 2004, 23:51:49 »
Het kan nog erger/even erg: Bij de Febo naast het Tuschinski ging Toof een keertje een frietje bestellen en toen stond die man gewoon zijn tanden te flossen boven de bak waar de friet in gedaan wordt om te zouten/in frietbakjes te doen!!   :bigeyes:  Verder ook verder van hygienisch....  :bigeyes:    :bigeyes:    :bigeyes:
'fish are friends, not food!'

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re:Blacklist
« Reactie #157 Gepost op: 10 mei 2004, 11:25:44 »
Ik heb nog twee dingen voor de blacklist:

De Hot & Cold (zo'n lunchroom geval)
omdat ze achter alle vegetarische gerechten een V hebben gezet en de meeste daarvan zijn met vis.

La Place van de V&D
ik at daar vroeger heel vaak salade uit die salade bar maar laatst zag ik een bordje staan "deze gerechten zijn bereid met een zuiveldressing". Overal, dus ook op gewone blaadjes sla, stukjes tomaat, komkommer zit deze dressing over, ook al zie je er niks van en proef je het al helemaaaaaaaal niet.

Cheryl

Re:Blacklist
« Reactie #158 Gepost op: 11 mei 2004, 15:27:23 »
Hopelijk zal die ook gesloten worden.

Komt de Voedsel en Waren Authoriteit wel in kraakpanden?

Geen idee, dat is geen kraakpand denk ik als je dat bedoelt.

Cheryl

Re:Blacklist
« Reactie #159 Gepost op: 11 mei 2004, 15:28:34 »
Het kan nog erger/even erg: Bij de Febo naast het Tuschinski ging Toof een keertje een frietje bestellen en toen stond die man gewoon zijn tanden te flossen boven de bak waar de friet in gedaan wordt om te zouten/in frietbakjes te doen!!   :bigeyes:  Verder ook verder van hygienisch....  :bigeyes:    :bigeyes:    :bigeyes:

Gatver