Sinds wij vaak vegetarische producten krijgen eten we nog vaker vegetarisch (logisch
, sponsored by ....
). Wat is er veel op de markt, maar wat een smaakverschil! Van ontzettend lekker tot echt niet te vreten.
- Zo heb ik van BioSmile 3 verschillende soorten 'vlees'waren (naturel, broccoli en peper) tot nu gebruikt in de pastasaus, echt heerlijk, als broodbeleg is de naturel nogal flauw.
-Vanavond gegeten: vegetarische worstjes van Vegideli (redwood), niet lekker, alles ging na 1 hap weg. (vind ik ook zonde hoor)
-Ook van Redwood, Making Waves, fish free Tuna. Zelf nog niet uitgeprobeerd, maar de katten van mijn broer moesten het niet hebben. Ik vrees het ergste
(En dat heeft niets met die katten te maken, het vegetarische broodbeleg van BioSmile jatten ze van zijn brood af als ze de kans krijgen
!)
-Paté (tomaat) van Zonnatura. Erg lekker
-Vegetarische kroketten van Goodbite, erg lekker
- Van Soto, Oosterse rolletjes (loempiaatjes) Ontzettend lekker! Aanrader!
- Ook van Soto, Rollini met spinazie en Feta. Ook al zo lekker (Ik vermoed dat die producten ook in de hogere prijsklasse liggen)
- Mora loempias voor in de magnetron (de vegetarische natuurlijk) Lekker én makkelijk
- Quorn lasagna, ook heel erg lekker, sowieso bijna alles van Quorn is lekker. Oudste is dol op de Maaslander kaassticks, maar ik hou niet van kaas dus die eet ik niet, bovendien is het goedkoper om zelf zo'n kaasstick te maken. (al bakkend in de pan loopt de boel toch uit.)
- En we hadden ook een pepperoni broodbeleg maar ik weet niet meer van welk merk. Was ook geen succes.
Hoe zit het met de prijs-kwaliteit verhouding? Is het hoe duurder hoe beter? Ik heb het maar in dit draadje gezet omdat ik geen toepasselijker draadje vond.
Wup