Ik heb Andina uitgeprobeerd, bedankt voor de tip Selly!
Het is een tent die hip publiek trekt, veel baarden en Apple laptops op tafel. Het was afgeladen om kwart over zes, we hadden gereserveerd en dat was nodig ook, want zelfs de bar zat vol met etende mensen. Het menu bestaat uit veel kleine gerechten, ze adviseren ongeveer 3 per persoon te bestellen. We startten met een Pisco Sour, een soort scroppino, als aperitiefje. Daarna aten we onder andere de salade met kaas en boontjes, quinoa kroket-balletjes, tamalito (een soort couscous van quinoa in blad verpakt), yuca (lijkt op gefrituurde aardappel), en als toetje deelden we pompoen-donuts en een soort tompoezen met gewelde rozijnen.
Het eten was lekker, het is allemaal erg gezond (behalve de toetjes, maar die zijn extra lekker om het gebrek aan gezond te compenseren), en dat is fijn want je kunt er mensen mee naar toe nemen die een beetje op hun gewicht letten, en als je op reis bent is het altijd fijn om ergens te eten waar er nog vitaminen in het eten zitten. Ik vond de porties wel klein, we waren per persoon 30 pond kwijt exclusief drankjes en ik zat niet echt erg vol, dat vind ik wel pittig geprijsd, ook voor Londen.