Morgen Eigen merk chips denk ik. Eikenbladsla, wat hebben we nog meer met een E?
Ik ben juist heel creatief, zaterdag hadden we Groenten uit de oven, gisteren wilde ik m'n nieuwe slow cooker graag uitproberen dus dat werd een Heel langzaam gegaard Hapje Ik probeer vol te houden, maar ik vind het ook lastig.
Citaat van: Nevyn op 01 april 2019, 10:01:47Ik ben juist heel creatief, zaterdag hadden we Groenten uit de oven, gisteren wilde ik m'n nieuwe slow cooker graag uitproberen dus dat werd een Heel langzaam gegaard Hapje Ik probeer vol te houden, maar ik vind het ook lastig.Het goede nieuws is dat je vandaag ijs mag!
Begint ijs eigenlijk met een i
Citaat van: Poek op 01 april 2019, 10:07:20Citaat van: Nevyn op 01 april 2019, 10:01:47Ik ben juist heel creatief, zaterdag hadden we Groenten uit de oven, gisteren wilde ik m'n nieuwe slow cooker graag uitproberen dus dat werd een Heel langzaam gegaard Hapje Ik probeer vol te houden, maar ik vind het ook lastig.Het goede nieuws is dat je vandaag ijs mag!Ligt eraan hoe je taaltechnisch ingesteld bent. Begint ijs eigenlijk met een i of met een als ij vermomde y...