Vegatopia Forum

Bio en vega specerijen

Bio en vega specerijen
« Gepost op: 15 augustus 2018, 19:55:48 »
Goedenavond!

Misschien dat het niet helemaal goed past hier maar ik zal t toch proberen.

Ik vroeg me heel erg af welke kruiden/specerijen jullie heel erg missen in de supermarkten. denk ook aan zout/zaden/oliƫn/zoetstoffen/zeep noem maar op.

Dit vraag ik omdat ik bezig ben om zelf een webshop te starten met diverse producten die 100% natuurlijk zijn. En natuurlijk vraag ik mij af of er hier publiek voor is.

Excuus als dit totaal niet bij deze site past, maar ik denk dat veel biologische vegetariƫrs toch wel echt mijn publiek zullen zijn!

Groetjes, Roos.

Offline Hizikigrrrl

• Moderator
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bio en vega specerijen
« Reactie #1 Gepost op: 21 augustus 2018, 14:21:46 »
Wat ik niet in de supermarkt of toko kan vinden, vind ik online wel. Er zijn al een boel van dit soort online shops. Wat denk je met jouw bedrijf te kunnen aanvullen op deze markt? En wat bedoel je met 'natuurlijk'?

Wat ik erg belangrijk vind bij dit soort bedrijfjes, is dat er een flink verloop zit in de verkoop van etenswaren. Veel granen en noten waarin vetten zitten, worden er niet gezonder op als ze lang blijven liggen. Helemaal als ze in de verkeerde condities worden bewaard (dus niet donker, koel, vochtvrij en goed verpakt).
Ik koop dus liever bij een groter, ervaren bedrijf waar veel verkocht wordt en die waarschijnlijk een professionele opslagruimte hebben, dan bij een klein (hoe goedbedoelend ook) bedrijfje waar de opslagruimte een lege slaapkamer in een warm huis is.