Thuis afgehaald ken ik persoonlijk niet zo goed, en soep uit blik, daar doe ik niet aan, Wat is er nu moeilijk aan een soep boullion te maken van kruidenblokjes, verse kruiden, of beide, wat tofu, frituren, wat groente erbij , of alleen knoflook, uien, bruine suiker, en sherry, of tomaten etc, of champions een scheutje slagroom, en je hebt binnen 25 minuten een soep op tafel. Variatie genoeg.. nee het ging mij erom dat je een gekoelde vega maaltijd binnen een paar minuten op tafel kan zetten, met behulp van een magnetron, maar dat heb ik er eerder ook niet bij gezegd, mijn excuses. Waarschijnlijk duurt het nog wel even voor die markt word aangeboord , Nederland is altijd laat met dat soort dingen, vergeleken met bijvoorbeeld Duitsland, waar er volgens mij ook een grotere markt is voor vega maaltijden. Ik heb nog een aansluitende vraag, ik denk niet dat de vraag niet thuis hoort, maar naar schatting, hoeveel vegetariƫrs zijn er in Europa, en de daaropvolgende vraag is natuurlijk, hoeveel vegetariƫrs wonen er in elk lidstaat van de EU.