Hoe gaat het met haar en tussen jullie, Draak?
Heel goed, maar ze luistert buiten in het bos nog niet zo heel goed. Heb haar binnen meer onder controle. Af en toe haar los laten lopen.
Maar ze heeft zoveel jaren niet hoeven te luisteren en was toen erg apathisch toen ze hier kwam.
Dus ik denk dat het nog wel even kan duren. Wel beter dan in het begin overigens. Ze is wel erg op mij gericht en als ik ergens ben en even de deur uit ben, dan gaat ze bij de deur wachten totdat ik terug ben. Ze logeert als ik een weekend weg ben meestal bij mijn ouders waar ze zich nu ook erg prettig voelt. Als mijn ouders bij mij langs komen en ze ziet vanaf het balkon de auto van mijn vader aankomen begint ze al enthousiast te zwaaien met staart en gaat piepen en heen en weer lopen in mijn huis. Ook wel leuk om te zien. Doet ze ook als ik een lange tijd weg ben.
En we hebben natuurlijk plezier samen. Soms gewoon lekker op de bank liggen en dan haar lekker over de buik aaien (ze gaat dan op rug liggen). 's Ochtends wacht ze totdat ik wakker ben en kijkt mij dan blij aan als ik wakker ben. En afgelopen jaar minder depri geweest. Misschien wel door die afleiding en meer structuur die een hond geef. Ook wel goed om steeds naar buiten te moeten. Lekker het bos in.
Dus gaat goed