Ze heeft nergens bloed en na het eten en wat spelen is ze ook weer blij. Ze was wel wat vochtig, maar alleen aan de buitenkant van haar vacht, dus ze zal wel niet in de vijver zijn gevallen (dan is het stuk wat erin viel doorweekt, het gebeurt haar 1x per week omdat ze lijkt te denken dat ze over water kan lopen, ook als het niet vriest), maar voor regen en dauw gaat zij niet schuilen.
Mogelijk heeft ze de hele avond met Kai gepraat, maar haar kennende is ze gewoon ergens gaan liggen slapen, al heb ik nog geen goede slaapplekken in de tuin.
Dat is ook precies waarom ik niet doorhad dat ze buiten was. Kai en Plien slapen dicht tegen mij aan, het liefst met zoveel mogelijk geluid en als er dekens zijn pikken ze die ook nog. Jet verstopt zich en is heel stil. Ben haar ook eens een dag kwijtgeweest omdat ze in een pan in een keukenkastje was gaan slapen (past nu gelukkig niet meer). Roepen heeft meestal geen zin, als Jet slaapt, slaapt ze diep en als je haar wakker maakt is ze zo boos dat ze zeker niet zal laten waar ze zit.