Als ik aan het schoonmaken ben, waar dan ook in huis, dan ben ik vooral kattenharen aan het rond smeren en ziet het er vervolgens dus verre van schoon uit. Ik vind dat echt heel irritant, vooral in de keuken want daar is het natuurlijk wat vetter en blijven de haren extra goed plakken. Het probleem zit hem denk ik vooral in de doekjes want daar gaan haren aan zitten en je kan wassen wat je wilt maar de haren gaan er niet uit. De enige oplossing die ik tot nu toe heb gevonden is het gebruik van keukenpapier maar dat vind ik zonde en niet erg milieuvriendelijk. Herkennen jullie dit probleem en wat is jullie oplossing?
Nee helemaal niet, en ik denk dat het komt door de droger. Doekjes gaan in de droger en komen er haarloos uit (gingen er meestal ook haarloos in) en poezenkleedjes en mandjes (en frettenmandjes ook trouwens) gaan ook in de droger en komen er dan ook haarloos uit.
Ik heb 1 stoel met stof, die is soms wel harig en de krabpaal ook. Ik gebruik een badkamerwisser, die werkt echt fantastisch.
Wat wel irritant is, is dat als ik ben aangekleed en weg wil gaan, er altijd 1 kat op schoot springt (meestal Kai, soms Plien of Jet) en gauw een heleboel haren over me uitsmeert. Ik heb dus geen harig huis, maar ben zelf wel harig. En mijn kleren gaan niet zo vaak in de droger (soms wel even met lage temperatuur, vooral jasjes, om even de ergste haarballen eraf te krijgen).